Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sette opp ny syklus selv om du er på cd4, men da må du gjøre det i dag. Du kan kun sette opp en ny syklus mellom cd1-4Er det noen her nå?
Jeg har akkurat bestilt meg cbfm! Det kjipe er at jeg allerede er på cd4 - og da må jeg kanskje vente å bruke den til neste syklus...?
Du kan sette opp ny syklus selv om du er på cd4, men da må du gjøre det i dag. Du kan kun sette opp en ny syklus mellom cd1-4![]()
Da må du nok vente til neste syklus ja..Aha. Bestilte den i dag, så tar nok noen dager før jeg får den. Da må jeg nok vente![]()
Er det noen her nå?
Jeg har akkurat bestilt meg cbfm! Det kjipe er at jeg allerede er på cd4 - og da må jeg kanskje vente å bruke den til neste syklus...?
Jeg fikk maks på fredag og lørdag. Men kan eggløsningen allikevell ha skjedd feks fredagskveld?
Jeg var kvalm hele fredagsdagen og ble dårligere fredagskveld (diare og mer kvalm), samt hadde som jeg sa til min kjære lyst å strekke magen.
Skal starte med monitor denne syklusen. Har menssmerter nå så iløpet av idag eller imorgen er jeg nok igang![]()
Takk! Jeg også ;DSpennende!Håper det klaffer fort
![]()
Det er fullt muligKrysser fingrene for deg!
![]()
Jeg bestilte også i gårEr det noen her nå?
Har ikke helt peiling på hva det er for noe, annet enn at jeg forhåpentligvis får mer kontroll på syklusen. Er på cd 2, så sånn som jeg forstår det så kan jeg ikke starte denne syklusen jeg heller. Blir spennende! Håper det går fort å få den. Har i hvert fall noe annet å vente på nå enn tr, el og dpo Hei.
Jeg begynte å bruke CBFM for fullt etter MA i juli. Synes den er utrolig grei å bruke, så håper at det klaffer raskt ved hjelp av den :-D
Er i dag CD 6 og i slutten av uken skal el komme
Har i dag begynt med el-testene på monitor.
Forrige mnd hadde jeg en dag med høy, før det kom to dager med maksimal og så en dag med høy igjen.
Men dessverre så var det endel rester igjen etter svangerskapet og ble ikke noen ny spire på meg.
Men har ett håp om at den skal sitte på nytt snart.
Lykke til damer![]()

Min slo ut 8dpoNoen som vet hvor sensetiv graviditetstestene på monitoren er, når er det poeng i å starte å teste?![]()
![]()
Skal man teste hver dag, eller betyr dette at jeg skal teste på dag 6?
TakkJa du starter på dag 6 å tester![]()