Vi som bruker CBFM ;) !

Er det noen her nå? :-)

Jeg har akkurat bestilt meg cbfm! Det kjipe er at jeg allerede er på cd4 - og da må jeg kanskje vente å bruke den til neste syklus...?

Er det noen her nå? :-)

Jeg har akkurat bestilt meg cbfm! Det kjipe er at jeg allerede er på cd4 - og da må jeg kanskje vente å bruke den til neste syklus...?
Du kan sette opp ny syklus selv om du er på cd4, men da må du gjøre det i dag. Du kan kun sette opp en ny syklus mellom cd1-4 ;)

Er det noen her nå? :)

Hvis du får den før tanta er over, så er det sjans :) Må vel være innen de første 7 dagene tror jeg.. :) Ellers venter du til neste syklus:) Spennende! :D

Jeg fikk maks på fredag og lørdag. Men kan eggløsningen allikevell ha skjedd feks fredagskveld?

Jeg var kvalm hele fredagsdagen og ble dårligere fredagskveld (diare og mer kvalm), samt hadde som jeg sa til min kjære lyst å strekke magen.

Jeg fikk maks på fredag og lørdag. Men kan eggløsningen allikevell ha skjedd feks fredagskveld?

Jeg var kvalm hele fredagsdagen og ble dårligere fredagskveld (diare og mer kvalm), samt hadde som jeg sa til min kjære lyst å strekke magen.

Det er fullt mulig :) Krysser fingrene for deg! :D

Hei.

Jeg begynte å bruke CBFM for fullt etter MA i juli. Synes den er utrolig grei å bruke, så håper at det klaffer raskt ved hjelp av den :-D

Er i dag CD 6 og i slutten av uken skal el komme :-)
Har i dag begynt med el-testene på monitor.
Forrige mnd hadde jeg en dag med høy, før det kom to dager med maksimal og så en dag med høy igjen.
Men dessverre så var det endel rester igjen etter svangerskapet og ble ikke noen ny spire på meg.

Men har ett håp om at den skal sitte på nytt snart.

Lykke til damer :-)

Last edited:
Er det noen her nå? :)

Jeg bestilte også i går :happy: Har ikke helt peiling på hva det er for noe, annet enn at jeg forhåpentligvis får mer kontroll på syklusen. Er på cd 2, så sånn som jeg forstår det så kan jeg ikke starte denne syklusen jeg heller. Blir spennende! Håper det går fort å få den. Har i hvert fall noe annet å vente på nå enn tr, el og dpo :D Nå er det å vente på pakke i posten!

Hei.

Jeg begynte å bruke CBFM for fullt etter MA i juli. Synes den er utrolig grei å bruke, så håper at det klaffer raskt ved hjelp av den :-D

Er i dag CD 6 og i slutten av uken skal el komme :)
Har i dag begynt med el-testene på monitor.
Forrige mnd hadde jeg en dag med høy, før det kom to dager med maksimal og så en dag med høy igjen.
Men dessverre så var det endel rester igjen etter svangerskapet og ble ikke noen ny spire på meg.

Men har ett håp om at den skal sitte på nytt snart.

Lykke til damer :)

Samme som meg det da!:) MA i juli, og er nå på pp1 etter det :) Er på CD7 i dag, og har ikke startet testingen enda, har så lange sykluser, starter som regel på dag 9 :) Spennende! Håper det klaffer for oss denne gang da :D

Noen som vet hvor sensetiv graviditetstestene på monitoren er, når er det poeng i å starte å teste? :happy:

Har fått max to dager med monitoren. Forstår det slik at max alltid kommer to dager etterhverandre før høy så lav. Er det på dag 1 med max EL skjer, eller er det forskjellig fra person til person? :)

444cd54d1e722d4391dd748869a6af50.jpg

Skal man teste hver dag, eller betyr dette at jeg skal teste på dag 6?

Back
Topp