Hæææææææææææææ!!! nei nå må dere ge dere :O er det sant?!?!?!?!?! oh nå gleder jeg meg til å teste imorra også assa![]()
Det er deg vel fortjent om den er positiv nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæææææææææææææ!!! nei nå må dere ge dere :O er det sant?!?!?!?!?! oh nå gleder jeg meg til å teste imorra også assa![]()
Det er det... men da må jeg ha hatt EL da? hmm! er glad men vil ikke bli overlykkelig så er det negativt åsså kommer tanta :/ kjenner jeg har skikkelig mensen smerter.. menmen.. vi får se.. har alltid vondt en uke før tanta kommerDet er deg vel fortjent om den er positiv nåSpennende
![]()

Det var det jeg å fikk beskjed om men jeg vet jo ikke for det står at el skjer 24-36 timer etter max men er det første eller andre dagen med max da? :-D Visst den er det så er jeg bare 2 dpo i dag da![]()
Aner ikke, så derfor tenker jeg at det er bedre å regne 1dpo fra 2.dag etter siste maxVar noen lenger opp som var enig
![]()
Ooooh tuuusen takkJoda!synes også den ser rosa ut, så håper virkelig ikke at det er skyggestrek! Krysser fingrene for at det utvikler seg mer, det fortjener du!
![]()
Ooooh tuuusen takkdet samme til deg <3
Håper det virkelig jeg og, får se hba testen sier imorgen![]()
I willThank you! <3
Jaa, blir spennende! Du må oppdatere meg![]()
Dere damerJeg lurer på en ting :-D Er det vanlig at det skal være 2 streker på testen til monitoren når det kommer til graviditets testen?
Legger ved bildet
Har aldri opplevd det før på disse :-/
Har lest at det er vanlig ja, og at det ikke betyr graviditet.
Jeg har fått høy i 13 dager og idag siste dag av testing så er den "lav"
Dvs ingen graviditet er på gang.. Tanta kjæm om 3 dager.. Jaja.. Da gjør man seg klar til neste pp![]()
Æsj, det var synd :/
Men bedre lykke neste gang! Da må det bare bli din tur![]()
Hvordan kan du utelukke graviditet fordi monitoren er lav? Jeg skal i gang med monitor neste pp, så bare lurer for å lære![]()
Æsj, det var synd :/
Hvordan kan du utelukke graviditet fordi monitoren er lav? Jeg skal i gang med monitor neste pp, så bare lurer for å lære![]()
Jo takkÆsj, det var synd :/
Hvis jeg var gravid ville det fortsatt vært høy, men siden det sto lav idag så er det stor sannsynlighet for graviditetHvordan kan du utelukke graviditet fordi monitoren er lav? Jeg skal i gang med monitor neste pp, så bare lurer for å lære![]()
Hvordan er det med deg da?Svarte deg over her![]()