Vi som bruker CBFM ;) !

Det er deg vel fortjent om den er positiv nå :) Spennende :)
Det er det... men da må jeg ha hatt EL da? hmm! er glad men vil ikke bli overlykkelig så er det negativt åsså kommer tanta :/ kjenner jeg har skikkelig mensen smerter.. menmen.. vi får se.. har alltid vondt en uke før tanta kommer :banghead:

Det var det jeg å fikk beskjed om men jeg vet jo ikke for det står at el skjer 24-36 timer etter max men er det første eller andre dagen med max da? :-D Visst den er det så er jeg bare 2 dpo i dag da :-P

Aner ikke, så derfor tenker jeg at det er bedre å regne 1dpo fra 2.dag etter siste max :p Var noen lenger opp som var enig :)

Hæææææææææææææ!!! nei nå må dere ge dere :O er det sant?!?!?!?!?! oh nå gleder jeg meg til å teste imorra også assa :D

Joda! :D synes også den ser rosa ut, så håper virkelig ikke at det er skyggestrek! Krysser fingrene for at det utvikler seg mer, det fortjener du! :D

Dere damer :-) Jeg lurer på en ting :-D Er det vanlig at det skal være 2 streker på testen til monitoren når det kommer til graviditets testen? :-) Legger ved bildet :-)
Har aldri opplevd det før på disse :-/

Vedlegg

• 1449338308787.jpg
    1449338308787.jpg
    34,6 KB · Visninger: 64
Dere damer :-) Jeg lurer på en ting :-D Er det vanlig at det skal være 2 streker på testen til monitoren når det kommer til graviditets testen? :-) Legger ved bildet :-)
Har aldri opplevd det før på disse :-/

Har lest at det er vanlig ja, og at det ikke betyr graviditet.

Jeg har fått høy i 13 dager og idag siste dag av testing så er den "lav"

Dvs ingen graviditet er på gang.. Tanta kjæm om 3 dager.. Jaja.. Da gjør man seg klar til neste pp :)

Hvordan kan du utelukke graviditet fordi monitoren er lav? Jeg skal i gang med monitor neste pp, så bare lurer for å lære :)

Jeg kan jo alltids ikke være sikker, men hvis hun hadde vært gravid ville den trolig fortsatt med høy. Men jeg er ingen ekspert :p

Det er nok opp til hver enkelt hvordan de føler, og siden hun tror/føler tr er rett rundt hjørnet så har hun sikkert rett :)

Back
Topp