Vi som bruker CBFM ;) !

Nåmmen :) er bra begge er på samme side :) men ja.. De er håpløse når de er trøtt og sliten.. Ligger en her ved siden av meg og snorker -_- hakke sett han på to dager lissom :p åsså reiser han på jobb på fredag og er borte i nesten tre uker :( reiser en uke for tidlig :( hater jobben hans

I know! -_- Såpass ja, det var jo....koselig av han... :p æsj, sånn må være kjett :/ føler med deg! Ikke at min jobber borte sånn, men han jobber jo omtrent 24/7. Ulempen med å ha 100% jobb og at på til være selvstendig :p

Det tok sin tid, men endelig i dag på cd 28 fikk jeg første dag med max :D det var siste dagen monitoren ber om tester. Skal jeg da gå ut ifra at jeg skulle fått max i morgen også og at el da skjer på onsdag? :) Jeg skal fortsette å teste med strimler så jeg ser hva som skjer, men bare lurer på hva dere ville sagt om hva jeg tenker? Er jeg helt på bærtur eller er det riktig tenkt? :p

Så bra!!:)

I know! -_- Såpass ja, det var jo....koselig av han... :p æsj, sånn må være kjett :/ føler med deg! Ikke at min jobber borte sånn, men han jobber jo omtrent 24/7. Ulempen med å ha 100% jobb og at på til være selvstendig :p
Haha! Jaa :P jobb må man ha men likevel.. Det tar på :/ vi som hadde planlagt å kose oss før han reiser :P hehe..

Fysj så kvalm jeg var istad! Må ha meg noe og drikke og spise assa!! Håper ikke jeg bygger på noe.. Er spysjuke som går rundt på jobben :(

Hvordan fungerer denne graviditetstesten som følger med monitoren? Jeg skjønner jo at man tester som med el testen men visst man bare ser på testpinnen, skal det da komme to tester opp som på el testen?
Vet man IKKE skal tyde de men tok en nå bare for gøy og det er faktisk antydning til blå strek uten om den som skal være der :-/

Noen som vet? ;-)

Haha! Jaa :p jobb må man ha men likevel.. Det tar på :/ vi som hadde planlagt å kose oss før han reiser :p hehe..

Fysj så kvalm jeg var istad! Må ha meg noe og drikke og spise assa!! Håper ikke jeg bygger på noe.. Er spysjuke som går rundt på jobben :(

Er noe med det :p dere får koser dere skikkelig i kveld :D

Usj da! Høres ikke bra ut :/ satser på at basillene holder seg unna deg, og du heller brygger på en graviditet ;) hihi!

Takk, da er vi to! :)

Hvordan går det med deg? :)

Det blir veldig spennende, håper så inderlig det klaffer for dere nå:) <3

Jeg er på cd 12 i dag, og monitor viser lav fortsatt. Fikk ikke maks før cd 21 i den siste syklusen jeg hadde. Så her er det bare å smøre seg med tålmodiget! :-D

Tenker nok det at jeg er nok ikke gravid denne mnd heller :-/

Ikke tenk så negativt :) Og gjør deg en tjeneste med å ikke pine deg selv. 2 dpo er så tidlig at ikke egget har festet seg. DU burde vente minst 11 dager til før du begynner å teste :) Bare et godt råd, så slipper disse dagene dine i dpo å bli så veeeeeldig lange ;) Jeg sjekket alltid pinnene fra advanced monitor ( både EL og G-test) etter at jeg fjernet testen, og det er alltid en strek der uansett - eggløsning, eller ikke eggløsning, gravid, eller ikke gravid :) Bruk heller disse dagene til å leve som om du er gravid, og dersom du absolutt må teste før ikm, så vent til dagen før :) Jeg snakker av ren erfaring, har vært der du er nå, og man blir helt gal og deprimert osv.

Jeg kryssser fingrene for at du, og alle andre her inne får en spire som julegave i år <3 Tenk positivt, du vil få det til tilslutt, men noen bruker ekstra lang tid bare :) Stor klem <3

Ikke tenk så negativt :) Og gjør deg en tjeneste med å ikke pine deg selv. 2 dpo er så tidlig at ikke egget har festet seg. DU burde vente minst 11 dager til før du begynner å teste :) Bare et godt råd, så slipper disse dagene dine i dpo å bli så veeeeeldig lange ;) Jeg sjekket alltid pinnene fra advanced monitor ( både EL og G-test) etter at jeg fjernet testen, og det er alltid en strek der uansett - eggløsning, eller ikke eggløsning, gravid, eller ikke gravid :) Bruk heller disse dagene til å leve som om du er gravid, og dersom du absolutt må teste før ikm, så vent til dagen før :) Jeg snakker av ren erfaring, har vært der du er nå, og man blir helt gal og deprimert osv.

Jeg kryssser fingrene for at du, og alle andre her inne får en spire som julegave i år <3 Tenk positivt, du vil få det til tilslutt, men noen bruker ekstra lang tid bare :) Stor klem <3

Takk for gode og fornuftige ord :-D
Er ikke alltid like lett å se det positive i det når man så gjerne vil og ønsker og håper osv!
Vi fikk aldri til å legge inn noe særlig med aksjer denne perioden pga sykdom hos meg og barna men lørdag som var så fikk vi litt tid på morran men da var det jo så klart noe som gikk gale for at han ikke kom men samtidig så følte han det kom noe :-/
Det er jo ikke nok til å bli gravid da, trenger nok litt mer enn da :-)

Back
Topp