Oooooommmmggggg!!!! Kan jeg få sesåååå spennende
![]()
Ja også måtte jeg teste med en pinne på monitoren bare for gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooooommmmggggg!!!! Kan jeg få sesåååå spennende
![]()
Ja også måtte jeg teste med en pinne på monitoren bare for gøy![]()
Å herreguuuuuud!!! gratulerer LilleØnskeSpire!!! <3 Så glad jeg ble på dine vegne!Jeg har tenkt så mye på deg, og håpet på å se dette fra deg
!! Wihi
Stor klem
Nei så koselig!Tusen Takk!!!
❤ håper på å se det samme fra deg snart!
![]()
Oooooommmgggg!!!!! Gratulerer sååå myeJa også måtte jeg teste med en pinne på monitoren bare for gøy![]()
Tuuuusen takk! <3 Jeg fikk maximal i går, etter 7 dager med høy. begynte å bli litt svett , trodde ikke eggløsning kom :-O Jeg er i hvertfall utrolig glad på dine vegne <3 Det må ha vært utrolig stas å se to streker!
Hvor lenge har dere prøvd?Og hvilken pp med monitoren var det?
Stoooor klem <3
Hei.
Har ikke vært på dette forumet tidligere, men har et spørsmål dere sikkert kan hjelpe meg med?
Bruker CBFM, er på andre periode nå. Mitt spm er: når jeg har fått første dagen med MAX, er det nødvendig å ta de to siste testene? Man vet jo at det kommer en påfølgende dag med max og en med høy uansett.
Oooooommmgggg!!!!! Gratulerer sååå myeoooh så bra at du endelig er gravid
<3 nåååmen
blei så gla på dine vegner hehehe
Svak strek du![]()
Da er det bare å kjøre på!jeg hadde over 15 dager med høy denne pp før jeg fikk max så! så utrolig koselig <3 det var helt uvirkelig! Trodde først det var noe galt med testen, men alle kan da ikke ha feil tenkte jeg
men kommer til å fortsette å teste dagene fremover, vil se at strekene blir sterkere
vi er i pp7 så får håpe spiren klamrer seg fast! Begynte å bli rimelig utålmodig
men er bare på pp2 med monitoren
hva med deg?
Stoor klem tilbake! <3
Åhh! så deilig følelse! <3 Ja, greit å sjekke ut at HcG nivået stiger. Dette var bare helt fantastisk å høre. Er så godt å se at det kommer solskinnshistorier på forumet. Spesielt for de som har prøv en stund !
Jeg er usikker hvilken pp det er, men har prøvd siden januar. nesten 1 år da. Begynner å bli veeeeldig utålomodig selvMonitoren ser ut til å ha hjulpet deg kanskje da? Jeg har ihvertfall trodd at eggløsningen har vært tidlige(6 dager tidliger) før jeg startet med cbfm... .. Så kanskje vi bare har lagt inn aksjer på feil tidspunkt.. :-/
Ønsker deg masse lykke til. Nå er det vel på tide å skifte tråd for deg her inne! <3
Klem<3
<3<3<3<3
Jaa <3 skal se du også kommer etter snart
Monitoren har hjulpet meg mye ja, er glad jeg kjøpte den. Jeg trodde også alltid at jeg hadde eggløsning før enn det faktisk varså kan nok hende dere bare har bommet. Men da kan det hende dere treffer skikkelig godt denne gangen og så får du en overraskelse til jul å
<3
Takk <3 men jeg tørr ikke helt å bytte forum endahaha!
<3 <3 <3
Takk for fine ord <3
Jeg forstår at du holder gleden litt nede. Vente til det blir litt mer sikkert <3 Jeg håper og ber for at spiren din klamrer seg fast til deg <3
Ja det er jeg sikker på at det fjør vettuHihihtusen tusen takk!!
<3 Håper det er din tur neste gang!
så får jeg bare håpe at spiren klamrer seg fast her!
![]()
Den bir da og be om flere testaOm du les i bruksanvisninga så står det der
Ska begynn på min også denne måneden etter 3 år prøving <3
lykek til
Så bra, da kan jeg slappe av og bare gjøre som monitoren ber om Jeg glemte å teste i 2 dager.. Og den viste høy til en dag var d lav så fikk jeg tanta dagen etter:/Første pp med cbfm. Jeg forsov meg til testeperioden og fikk ikke testet i dag :-( er bare på cd 16, og pleier som regel å ha eggløsning på cd 21-22. Har hatt høy siden cd 11. Kan det være at jeg får maks selv om jeg glemte 1 test? Har lest at det kan være en ikke får maks første pp uansett, men det er lov å håpe![]()
Første pp med cbfm. Jeg forsov meg til testeperioden og fikk ikke testet i dag :-( er bare på cd 16, og pleier som regel å ha eggløsning på cd 21-22. Har hatt høy siden cd 11. Kan det være at jeg får maks selv om jeg glemte 1 test? Har lest at det kan være en ikke får maks første pp uansett, men det er lov å håpe![]()