Vi som bruker CBFM ;) !

Hei damer! :)
Da det er mitt første møte med monitoren, er det mange som har erfaring med at den IKKE viser max første måneden?
Fikk aldri bestilt strimler til å teste vedsiden av. :)

Off, da håper jeg testene kommer frem fort! CD 10, lav enda!

Jeg prøver også cbfm for første gang.

Cd 6-10 lav
Cd 11-24 høy (altså 14 dager nå :eek: )

Ikke sikkert at jeg har eggløsning denne pp :confused: men har hatt uregelmessige sykluser (33, 38, 40, 31, 35).. Så det er vel fortsatt håp, men må jo snart begynne på ny pk med testpinner :eek:

Noen endring hos deg i dag? :-)

Jeg prøver også cbfm for første gang.

Cd 6-10 lav
Cd 11-24 høy (altså 14 dager nå :eek: )

Ikke sikkert at jeg har eggløsning denne pp :confused: men har hatt uregelmessige sykluser (33, 38, 40, 31, 35).. Så det er vel fortsatt håp, men må jo snart begynne på ny pk med testpinner :eek:

Noen endring hos deg i dag? :-)

Wææ, innvikla! :o
Min gikk til Høy idag, cd 11 :D så håper på max rundt cd16!

Last edited:
Å så gøy :-) hadde vært kjekt å fått max! Forrige pp var el på cd21, så jeg testet med b-t i tillegg denne runden, men den var ikke positiv i det hele tatt :shifty:

Fikk bekreftelse på at el testene nå var sendt, så får jeg testet vedsiden av likvell ;) det var betryggende! Har du veldig lange og uregelmessige sykluser kanskje?

Fikk bekreftelse på at el testene nå var sendt, så får jeg testet vedsiden av likvell ;) det var betryggende! Har du veldig lange og uregelmessige sykluser kanskje?

Så bra! Føler selv at det hjelper litt, har mer kontroll da. Ja, varierende sykluser mellom 31-40. Testet akkurat med en billig-test, tror du den er positiv nå eller i morgen? Kanskje max på monitoren i morgen? :D

image.jpeg

Om jeg har spurt om dette før, beklager jeg, kan ikke huske :P
Men, vi sparer opp aksjene denne PP, og jeg bruker monitor for første gang. Om jeg får MAX denne mnd, når bør vi legge inn aksjer, første med max, andre dag med max, eller dagen monitoren viser høy etter max? Jeg lurer for å kunne treffe best mulig :)

Hei!

Er ny på forumet, og slenger meg på denne tråden. Har bestilt CBFM, håper den kommer en av disse dagene før nyttår. Forventer ny pp fra førstkommende søndag, så hadde vært kjekt å få starte denne pp med CBFM. Har ikke prøvd det før :)

Har forsøkt siden juni i år uten hell. Ustabil lengde på syklusene. Vært til GU med ultralyd, og da fått bekreftet at alt ser normalt ut, så det er bare å fortsette å prøve.

Håper at monitoren kan hjelpe oss å få det til å klaffe! Utålmodig :angelic:

Last edited:
Hei!

Er ny på forumet, og slenger meg på denne tråden. Har bestilt CBFM, håper den kommer en av disse dagene før nyttår. Forventer ny pp fra førstkommende søndag, så hadde vært kjekt å få starte denne pp med CBFM. Har ikke prøvd det før :)

Har forsøkt siden juni i år uten hell. Ustabil lengde på syklusene. Vært til GU med ultralyd, og da fått bekreftet at alt ser normalt ut, så det er bare å fortsette å prøve.

Håper at monitoren kan hjelpe oss å få det til å klaffe! Utålmodig :angelic:

Lykke til :)

Hei :) Om spira ikke sitter denne pp (ikm 6.1) så blir det monitor neste pp. Anbefaler dere el-strips i tillegg første mnd? Jeg har aldri testet el tidligere, syklusene mine er ganske stabile rundt 28.. har lest at det kan være litt kluss første mnd med ny monitor? :)

Back
Topp