Vi som bruker CBFM ;) !

Vis vedlegget 151852

Fikk dette på en test fra Boots nå på ettermiddag.. Har tatt flere tidligere og streken blir bare tykkere og mer blå og kommer raskere. Nå kom den innen 10 min.. Mange inne på en annen tråd sier at det er skyggestrek. Noen her som kan hjelpe?

Jeg har dessverre ingen erfaring fra disse testene. Men rart det skal være skyggestrek hvis den blir blåere for hver gang o_O

Jeg har dessverre ingen erfaring fra disse testene. Men rart det skal være skyggestrek hvis den blir blåere for hver gang o_O

Ikke sant. 5 dpo var heeelt blenda hvit.. Og så har den bare bygd seg for hber dag, men flere påstår skyggestrek.. Jeg har vært så dårlig i tillegg, derfor jeg begynte teste tidlig. Har ikke feber heller :-/ aner ikke hva som er hva nå.. Men tørr ikke tro at det er noen spire.

Ikke sant. 5 dpo var heeelt blenda hvit.. Og så har den bare bygd seg for hber dag, men flere påstår skyggestrek.. Jeg har vært så dårlig i tillegg, derfor jeg begynte teste tidlig. Har ikke feber heller :-/ aner ikke hva som er hva nå.. Men tørr ikke tro at det er noen spire.

Hvilken dpo er du på nå da? Det kan fortsatt bli sterkere :)

Jeg glemte å teste i 2 dager.. Og den viste høy til en dag var d lav så fikk jeg tanta dagen etter:/

Vet ikke om det er fordi jeg glemte eller hva men du må bare fortsette å teste og se :)

Yes, får bare gjøre det :-) Ble så irritert når det var snakk om kun 10 min for sent :shifty: Håper den ikke spør om test så tidlig i syklusen i neste pp! Går mye tester gitt :eek:

Ja, men da er det fortsatt tidlig enda. Fullt mulig du får mye sterkere streker dagene som kommer :) ikke gi opp enda og fortsett å test! ;)

Takk. Skal prøve CB + i morgen tidlig å se forskjellen. Hvis ikke den gir noe utslag så er det bare testen fra boots som er dritt! Hvordan går det med deg?:)

Ja gjør det, men ha det i bakhode i morgen når du tester at det fortsatt er tidlig, ting kan likevel skje ;)
Her går det bra, 4+2 i dag. kvalmen har ikke meldt sin ankomst enda :p

Ja , skal ha det i bakhodet. :)
Åh, så koselig :) ! Er det noen andre symptomer du har da? :)

Yes, får bare gjøre det :-) Ble så irritert når det var snakk om kun 10 min for sent :shifty: Håper den ikke spør om test så tidlig i syklusen i neste pp! Går mye tester gitt :eek:
Ja jeg vet det :) hadde bare 3 min igjen for noen dager siden og det ble ikke godkjent av monitoren:/ menmen.. Man må bare teste videre og se :) masse lykke til da :)

Ånei! :( men som du sier, alltids håp frem til tr dukker opp!
Her går alt fremdeles helt fint!:) spiren klorer seg fast fortsatt :Heartbigred

Så godt å høre! Jeg håper du får et enkelt svangerskap uten mye plager <3 Gjerne oppdater meg på hvordan du føler deg :) Når er første kontroll?:)

Så godt å høre! Jeg håper du får et enkelt svangerskap uten mye plager <3 Gjerne oppdater meg på hvordan du føler deg :) Når er første kontroll?:)

Takk for det <3 har første kontroll 11 januar. Blir spennende da jeg aldri har vært gravid før :) tenker også å bestille time til tidlig ultralyd noen uker senere for å se om alt er som det skal :)

Håper du får en spire snart også <3

Inatt våknet jeg pga hoste og gikk og vandra frem og att.. Går på do i 3 tia og oppdager EL slim.. Tester meg imorrest og det går fra LAV til MAKSIMAL :D :D det fikk jeg ikke sist mnd.. Og gubben kom hjæm fra nordsjøen igår kveld :D
ImageUploadedByBV Forum1450861045.496041.jpg

Klart er han sliten.. Men ska se hva jeg får gjort :P

Back
Topp