Samme herJa ikke sant!håper det blir noe denne mnd
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJa ikke sant!håper det blir noe denne mnd
![]()

Nei! Det vil ikke jeg heller! Prøvd like lenge vi da!Samme herSeptemberbabies
Vil ikke over i pp6
![]()
Nei! Det vil ikke jeg heller! Prøvd like lenge vi da!![]()
Klart vi slipper detHåper vi slipper flere pp da!Lykke til
![]()
Lykke til!!Da startet min pp7.. :/ Men denne gang med monitor.. Blir jo spennende![]()
Takk <3Lykke til!!![]()
Wooho! Da fikk jeg MAX i dag! Da er aksjene lagt inn og jeg får snart telle dpo dagerEr 1 dpo når monitor blir høy/lav etter max?
![]()
Wooho! Da fikk jeg MAX i dag! Da er aksjene lagt inn og jeg får snart telle dpo dagerEr 1 dpo når monitor blir høy/lav etter max?
![]()
Jeg tar Stripsene ved siden av bate får å se på slaget der ogHeiOm spira ikke sitter denne pp (ikm 6.1) så blir det monitor neste pp. Anbefaler dere el-strips i tillegg første mnd? Jeg har aldri testet el tidligere, syklusene mine er ganske stabile rundt 28.. har lest at det kan være litt kluss første mnd med ny monitor?
![]()
Masse lykke tilDa startet min pp7.. :/ Men denne gang med monitor.. Blir jo spennende![]()
Det blir vel ny pp igjen med monitoren.. D ble ikke så mye kosing kosing i julenhadde forventa d da.. Men håper jeg får EL i denna mnd også siden gubben reiser en dag etter EL :/
Ja, håper monitoren hjelper og at det klaffer før han drar!TakkJa, håper monitoren hjelper og at det klaffer før han drar!
Jeg bruker appen LadyTimer.. Den e veldig braVi har hatt pause fra prøvinga i desember, så nå venter jeg litt på at ny syklus skal starte slik at vi kan prøve med monitoren for første gang!Regner med at første dag i ny syklus blir i morgen. Spent å se hvordan det fungerer med CBFM, håper at det kan hjelpe å finne EL. Har hatt varierende lengder på syklusene, og har dermed ikke truffet helt med aksjene (i følge appen). Håper i alle fall at det bare er det som gjør at det tar tid. Jeg bruker forresten appen Clue, noen som bruker andre apper her?
Vi har hatt pause fra prøvinga i desember, så nå venter jeg litt på at ny syklus skal starte slik at vi kan prøve med monitoren for første gang!Regner med at første dag i ny syklus blir i morgen. Spent å se hvordan det fungerer med CBFM, håper at det kan hjelpe å finne EL. Har hatt varierende lengder på syklusene, og har dermed ikke truffet helt med aksjene (i følge appen). Håper i alle fall at det bare er det som gjør at det tar tid. Jeg bruker forresten appen Clue, noen som bruker andre apper her?