Vi som bruker CBFM ;) !

Har hatt den gamle CB-monitoren min lenge nå, men har også kjøpt meg Advanced-monitoren, så det er første pp med den nye. Hadde en del strips liggende også, så nå tester jeg med 3(!) forskjellige for å se om jeg får noe styr på detta. Kan nesten ikke annet enn å småflire. Den gamle spurte etter en pinne først idag, den nye har fått de siste 4 dagene. Strips har jeg også tatt de siste 4 dagene for å sammenligne med den nye. Er på dag 9 i sylus, tror jeg... Blir ikke klok på TR, heller...

Ny: Dag 1: lav, dag 2/3/4: høy!
Gammel: Lav
Strips: negativ

Jeg stoler mest på den gamle og stripsene denne pp, gitt... :D

Hei :) Om spira ikke sitter denne pp (ikm 6.1) så blir det monitor neste pp. Anbefaler dere el-strips i tillegg første mnd? Jeg har aldri testet el tidligere, syklusene mine er ganske stabile rundt 28.. har lest at det kan være litt kluss første mnd med ny monitor? :)
Jeg tar Stripsene ved siden av bate får å se på slaget der og :) masse lykke til :)

Det blir vel ny pp igjen med monitoren.. D ble ikke så mye kosing kosing i julen :( hadde forventa d da.. Men håper jeg får EL i denna mnd også siden gubben reiser en dag etter EL :/

Vi har hatt pause fra prøvinga i desember, så nå venter jeg litt på at ny syklus skal starte slik at vi kan prøve med monitoren for første gang! :) Regner med at første dag i ny syklus blir i morgen. Spent å se hvordan det fungerer med CBFM, håper at det kan hjelpe å finne EL. Har hatt varierende lengder på syklusene, og har dermed ikke truffet helt med aksjene (i følge appen). Håper i alle fall at det bare er det som gjør at det tar tid. Jeg bruker forresten appen Clue, noen som bruker andre apper her?

Vi har hatt pause fra prøvinga i desember, så nå venter jeg litt på at ny syklus skal starte slik at vi kan prøve med monitoren for første gang! :) Regner med at første dag i ny syklus blir i morgen. Spent å se hvordan det fungerer med CBFM, håper at det kan hjelpe å finne EL. Har hatt varierende lengder på syklusene, og har dermed ikke truffet helt med aksjene (i følge appen). Håper i alle fall at det bare er det som gjør at det tar tid. Jeg bruker forresten appen Clue, noen som bruker andre apper her?
Jeg bruker appen LadyTimer.. Den e veldig bra :)

Spennende med 1 pp med cbfm da :-) jeg er nå 4 dpo og venter i spenning! Har lagt inn aksjer på riktige dager, takket være cbfm :-) har også uregelmessige sykluser.. Bruker appen fertility friend :-)

Back
Topp