Vi som bruker CBFM ;) !

Hei alle flittige testere! Hold motet oppe :)

Jeg og samboer er inn i prøveperiode 1, har akkurat begynt med clearblue fertilitymonitor. Veldig spent! Er i dag 4 og har begynt på letrozol i dag. Noen tips til når jeg bør teste? Virkelig nødvendig å teste fra dag 6. Har kort menstruasjon? Vet dere om det har noe betydning for fertilitet? Ønsker alle en god dag og lykke til med testing!

:(:(
Ja, det kan du vedde på at hun gjør..! I følge appen skal TR komme om noen dager, men av erfaring vet jeg at hun kommer 5 - 10 dager etter.. Har fått håpet opp et par ganger for så å fått det knust igjen, siden syklusen er lengre enn appen tror..
Men plutselig har dere truffet, også kommer ikke tanta denne gang, vettu ;)

Ja.. I følge appen skulle jeg hatt tantebesøk søndag. CD34 i dag. Har hatt opp til 39dager i en syklus, så det er ikke første gang. Når det er så ustabilt, så stoler jeg ikke på appen, men greit å ha oversikten bare. Regner med CBFM skal få meg til å skjønne mer.

Samme her, så skuffende når man øyner håp, så kommer tanta :( så jeg antar jeg ikke er gravid til jeg evt. har en positiv graviditetstest å se på.

Det hadde vært veldig ironisk siden vi har hatt pause i prøvinga:hilarious: Tror bare det er forsinkelse i systemet. I dag har jeg noen murringer nede i magen, så tanta er nok like rundt hjørnet!

Første testdag med monitor.. :) Blir spennende dette.. Hvor lenge har dere brukt monitor dere som er her? :)

Lykke til:happy: blir spennende å høre hvordan det går.

Har ikke rukket å komme inn i første pp med monitoren. Så blir vel enda noen uker før jeg får starte å teste.. Håper jeg får se Max fra første pp:happy:

Ja.. I følge appen skulle jeg hatt tantebesøk søndag. CD34 i dag. Har hatt opp til 39dager i en syklus, så det er ikke første gang. Når det er så ustabilt, så stoler jeg ikke på appen, men greit å ha oversikten bare. Regner med CBFM skal få meg til å skjønne mer.

Samme her, så skuffende når man øyner håp, så kommer tanta :( så jeg antar jeg ikke er gravid til jeg evt. har en positiv graviditetstest å se på.

Det hadde vært veldig ironisk siden vi har hatt pause i prøvinga:hilarious: Tror bare det er forsinkelse i systemet. I dag har jeg noen murringer nede i magen, så tanta er nok like rundt hjørnet!

Jøss!!!!!!!:eek::eek::eek::eek::eek: Ironien :hilarious: herlighet, så sprøtt :happy:
IMG_3789.jpg

Nå ble jeg hvertfall gira :D Første mnd med monitor :D Hvor mannge pper har du brukt den? :D

Rakk ikke å ta den i bruk, skulle begynne denne pp. Men den skal vist være til god hjelp, så satser på at du også snart får en positiv test :happy: Har du begynt å teste ja? Bare du finner max(men dette kan vist være vanskelig første pp.), så skal du se at det klaffer :)

Rakk ikke å ta den i bruk, skulle begynne denne pp. Men den skal vist være til god hjelp, så satser på at du også snart får en positiv test :happy: Har du begynt å teste ja? Bare du finner max(men dette kan vist være vanskelig første pp.), så skal du se at det klaffer :)
Pleier egentlig og kjenne el på hele kroppen.. får smerter og sånn.. men kan kansje hjelpe med og finne flere dager :D er på 2 dag m testing :) håper jeg og :D

Vet du hva, det er som å lese om meg selv! :p Jeg har CD34 idag, appen min mener tanta skal komme i morgen. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i mine siste sykluser, så kommer hun ikke før om en uke, men nå har jeg også hatt murringer og kramper de siste dagene, så jeg mistenker også at hun er rett rundt hjørnet..!

Jeg vil bare få denne syklusen unnagjort og begynne på ny, håper at monitoren finner maks da. Har jo skjønt at første pp med monitoren er mer som en testrunde og at for mange så klaffer det på andre pp. Krysser fingre og tær for at det er tilfelle her og! :happy112

Vet du hva, det er som å lese om meg selv! :p Jeg har CD34 idag, appen min mener tanta skal komme i morgen. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i mine siste sykluser, så kommer hun ikke før om en uke, men nå har jeg også hatt murringer og kramper de siste dagene, så jeg mistenker også at hun er rett rundt hjørnet..!

Jeg vil bare få denne syklusen unnagjort og begynne på ny, håper at monitoren finner maks da. Har jo skjønt at første pp med monitoren er mer som en testrunde og at for mange så klaffer det på andre pp. Krysser fingre og tær for at det er tilfelle her og! :happy112

Hehe, kanskje du får samme resultat som meg plutselig??:happy093

Er i pp1 med cbfma nå :-) har brukt cb sin digitale eggløsningstest med dobbel hormonindikator til nå, men enda ikke fått max. Tok ut p-staven på november. Vet det kan ta tid før man får EL etter å ha tatt den ut, men er det noen som har erfaringer rundt det? Evt hvor lang tid tok det før syklusen ble normal igjen og EL kom? :-)

Back
Topp