Vi som bruker CBFM ;) !

Bruker både den gamle monitoren og Advanced, sistnevnte startet jeg med denne syklusen. Og er glad jeg fortsatte med den gamle, for den nye satte igang med "Høy" allerede andre dagen med testing (cd7)! Den gamle rykket opp til "Høy" på cd14 (er på cd17 nå). Tok Pergo denne gangen, det måtte til sist, så krysser fingrene for at det klaffer nå!
Min viste høy allerede første dag med testing på cd 4.. Fikk lav for første gang to dager etter max..

Hei småbrukerfrue! Lette etter noen som går på letrozol og bruker cbfm, hvordan gikk det for deg? Når testet du Max? Hvor mange mg. Går du på? Kommer vanligvis eggløsning tidligere enn uten letrozol?
Venter fortsatt på maks denne syklusen er uten letrozol, så jeg er ekstra spent på om det kommer noen utslag på fert. Monitoren.

jeg har kjøpt en slik, men fikk aldri brukt den. men jeg kommer innom her dersom jeg har behov for å bruke den senere :) Hvis ikke jeg selger den først da :) Har to esker uåpnere testpinner :p

Da har jeg endelig fått min monitor i posten av en venninne ;) hun nullstillet og startet den for meg før hun sendte den og nå er jeg på cd 4.. regner med at den spør etter tester fra cd 6 nå første syklus? Er den gamletypen dette, den som ikke viser graviditet..

Fader rullan så ør, stod opp med jentungen for 20 min siden (skal på natta) og setter meg på do. Så oppdagerer jeg at jeg har glemt å tisse på glasset. Så da røyk vel denne dagen :( at det går ann, har jo ikke glemt det de andre dagene :(

Så spennende! Fortell hvis det skjer noe da :) hvilken syklusdag er du på nå?
20, glemte selvfølgelig å tisse på glass til monitoren når jeg stod opp. Så nå er vel hele syklusen ødelagt :(

Fader rullan så ør, stod opp med jentungen for 20 min siden (skal på natta) og setter meg på do. Så oppdagerer jeg at jeg har glemt å tisse på glasset. Så da røyk vel denne dagen :( at det går ann, har jo ikke glemt det de andre dagene :(
Uff.. Holdt på og skje meg å.. Så måtte knipe.. Og løpe og hente glasset.. Cd 12 på meg idag.. Er det din første pp? Får satse på den ikke er røket.. Når har du satt tidsfristen til på monitoren din? Du skal teste innen liksom? For tenker at det sikkert bedre og teste selv om det ikke er den første urinen på morgenen,om ikke "tidsfristen" er ute..

Uff.. Holdt på og skje meg å.. Så måtte knipe.. Og løpe og hente glasset.. Cd 12 på meg idag.. Er det din første pp? Får satse på den ikke er røket.. Når har du satt tidsfristen til på monitoren din? Du skal teste innen liksom? For tenker at det sikkert bedre og teste selv om det ikke er den første urinen på morgenen,om ikke "tidsfristen" er ute..
Tok det ca en time etterpå og da var den på høy fortsatt, vært det i ti dager nå... Om jeg husker helt riktig! :p syklusdag 21 nå, skal hjem å teste etter nattevakta :)

Hei jenter.. Spørsmål.. Jeg testet som jeg skulle på morgenen idag.. Og fikk høy,men at ingen lh ble oppdaget.. Så nå på etter middagen har jeg murringer og slim.. Tydelig er el igang.. Misser monitoren toppen da? :/ Pleier egentlig typisk og få lh topp på ettermiddagen..

Hei jenter.. Spørsmål.. Jeg testet som jeg skulle på morgenen idag.. Og fikk høy,men at ingen lh ble oppdaget.. Så nå på etter middagen har jeg murringer og slim.. Tydelig er el igang.. Misser monitoren toppen da? :/ Pleier egentlig typisk og få lh topp på ettermiddagen..
El er jo vanligvis på ettermiddagen, men min monitor registrerer da toppen morgenen etter :)

Kan miste den om det er første pp med monitoren? Har selv el på ettermiddagen, men monitor fanget den opp på morgenen :)

CD 8 og allerede høy.. første runde med monitor for meg.. hvor lenge pleier den å være høy før den blir max? :)

Vedlegg

• received_10156344507670447.jpeg
    received_10156344507670447.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 52
Back
Topp