Vi som bruker CBFM ;) !

Skjønner ingenting.. Er på dc 8.. testdag 8.. Og får høy?! Økning av østogen oppdaget.. Så tidlig? Pleier ikke få el før dag 14?

Ja, var første mnd, så regner med at den ikke spør etter tester så tidlig neste periode :p fikk én lav dag, etter eggløsning bare.. Er vel konstant hormonell mellom tr og el jeg da :p
Hahaha.. Må jeg være og.. Økning av østrogen oppdaget sto det :p No shit tenkte jeg.. Føler meg som ei hormonnombe og :D Haha..

Hahaha.. Må jeg være og.. Økning av østrogen oppdaget sto det :p No shit tenkte jeg.. Føler meg som ei hormonnombe og :D Haha..
Skjønner ikke at gubben holder ut i blant! Jeg blir pottesur og vanskelig å ha med å gjøre ut av det blå.. Og han lurer på hva han kan gjøre for å få meg i bedre humør. Snille Stakkars xD men jaja! Håper å slippe å bruke like mange pinner neste syklus..

Skjønner ikke at gubben holder ut i blant! Jeg blir pottesur og vanskelig å ha med å gjøre ut av det blå.. Og han lurer på hva han kan gjøre for å få meg i bedre humør. Snille Stakkars xD men jaja! Håper å slippe å bruke like mange pinner neste syklus..
Håper jeg og.. For blir jammen dyrt :o Får håpe det klaffer fort for oss.. Så vi slipper og teste :D Haha.. Ja.. Du sier noe.. Han får så øra flagrer her noen ganger.. Ho ho :p Faktisk værst rundt el.. :D

Er på cd8 idag.. Testet siden cd 6.. Og fikk høy idag.. Så klør meg litt i hue. :) Men er vel rikitig da.. Blir spennende og se når max kommer..

Men du hadde negativ fra CD 6? Går du på noen medisiner? Hvor lang er syklusen din vanligvis? Kan godt stemme, bare å henge i og teste videre da :) forhåpentligvis snart høy!

Men du hadde negativ fra CD 6? Går du på noen medisiner? Hvor lang er syklusen din vanligvis? Kan godt stemme, bare å henge i og teste videre da :) forhåpentligvis snart høy!
Ja.. Første høye idag.. Ingen medisiner.. :) Syklusen er mellom 30-32 dager :) Ja.. Kan jo bare være at jeg hadde litt ekstra østogen hormoner idag :p Er nok som det skal være :)

Ok, tester du selv om du skal på jobb? Antar du reiser ut eller turnus av noe slag? Du må holde oss oppdatert om/når du får max :happy:
Jeg tester på morgenen, skal gi beskjed når den kommer på max

Da kom tanta, så syklus nr. 2 med monitor starter nå.. Litt skuffet, men regnet med at hun kom siden jeg har hatt menssmerter de siste dagene. Nå er i alle fall første syklus med monitoren overstått, så jeg satser på at den har "blitt kjent" med min syklus nå, og at spira sitter på andre forsøk!

Bruker både den gamle monitoren og Advanced, sistnevnte startet jeg med denne syklusen. Og er glad jeg fortsatte med den gamle, for den nye satte igang med "Høy" allerede andre dagen med testing (cd7)! Den gamle rykket opp til "Høy" på cd14 (er på cd17 nå). Tok Pergo denne gangen, det måtte til sist, så krysser fingrene for at det klaffer nå!

Back
Topp