SoulCla13
Elsker forumet
Er det første gangen med CBFM?Cd 22 og fortsatt høy her også:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det første gangen med CBFM?Cd 22 og fortsatt høy her også:-/
Dette burde jeg jo vite etter 3 barn men bruker spermiene kun 30 minutter for å komme seg til etter?
Det med 5 til 8 dager på å feste seg visste jeg![]()
Ja, de kan også bruke kortere tid. Kommer an på svømmerne. De som har trege svømmere bruker lenger tidd. Men ja, de er kjappe![]()
Føler meg dum som spurte :-/ :-D
Men takk for at du svarer![]()
Er det første gangen med CBFM?
Ingen spørsmål er dummeMye med kroppen som man lærer seg med tiden
Jeg trodde at man kunne bli gravid hver dag hele måneden for noen år siden ( før vi begynte å planlegge barn) da følte jeg meg dum. hehe
Hæ? Har du hatt "høy" i 15 dager?Er på min 15 dag med høy, hva er greia med det a!?!Nå vil jeg bare ha tr på besøk så jeg kan starte på ny pp heller
![]()
Hæ? Har du hatt "høy" i 15 dager?
Isåfall så leste jeg at hvis man får høy over 10 dager så kan det være fordi egget ikke slapp eller noe sånt?
det leste jeg også, så redd jeg ikke får el denne gangen. Derfor vil jeg bare at tr skal dukke opp og få det overstått. Hadde jo max etter 6 dager med høy forrige pp med monitoren.Dere som har advance, kommer det to streker på g testen hvis man ikke er gravid? Har ikke advance, men har sticksene.
OkJa, jeg har fått to streker på de pinnene men var ikke gravid
Okda vet jeg det. Dobbeltsjekka med en slik ettersom jeg har 2 bt som jeg skimter en strek på;-) men redd for at det bare er skygge:-/
Tatt to forskjellige, begge har antydning. Lettere forvirret etter høy på monitor fra cd9 og fortsatt høy i dag cd23. El tester utenom har blitt svakere siden cd13-14, men bare vært nesten positive.Du har ikke flere bt du kan sjekke med da? Enten senere i kveld eller vente en dag eller to hvis du klarer?kan jo hende det er starten på noe!
Kanskje du burde bare teste videre?Hatt høy i 15 dager nå jadet leste jeg også, så redd jeg ikke får el denne gangen. Derfor vil jeg bare at tr skal dukke opp og få det overstått. Hadde jo max etter 6 dager med høy forrige pp med monitoren.
Tatt to forskjellige, begge har antydning. Lettere forvirret etter høy på monitor fra cd9 og fortsatt høy i dag cd23. El tester utenom har blitt svakere siden cd13-14, men bare vært nesten positive.
Kanskje du burde bare teste videre?kan hende du har sen EL i denna pp?
Er litt kjedelig ig å ikke vite hva som skjer med kroppentatt en g test bare for å utelukke det? Husker ei fra her som fikk høy i flere dager også testet hun med g test og da var hun gravid gitt
![]()
Jeg fikk mine veldig raskt etter bestillingen så håper du får de idag eller på mandagJa jeg skal fortsette å teste videreBestilte nye tester på torsdag så håper de enten har kommet i dag eller på mandag siden jeg kommer til å gå tom for de strimlene da
![]()
Jeg tenkte tanken selv, og testet med en g test for en del dager siden. Men det var ikke antydning til strek.. hadde jo selvfølgelig vært kjempegøy om en sånn "historie" som hun andre du snakker om skjer meg åMen jeg tviler sterkt, har null symptomer på noe som helst som kan minne om graviditet.