Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg har fått høy fra dag 9 og 10, men det er veldig individuelt da :) Noen får høy bare 1-2 dager før max, mens andre har høy i en uke eller mer før max dukker opp :)
Jeg har brukt billigtester hvis jeg har glemt å teste med monitoren innenfor tidsperioden :o Bare så jeg ikke går glipp av noe :)
Gleder meg hver gang jeg tar testen jeg :P lurer alltid på om jeg gjør det riktig eller holder den riktig :P men imorgen er det CD 9 og håper den finner EL :D

Tenkte å bruke billigtestene fra CD 10 siden jeg vet selv at jeg pleier å få positivt på ettermiddagen eller på kveldstid :)

Er min gørste gang med CBAM derfor spør jeg mye :P

Blir ikke d å regne ut feil da?

Nei det tror jeg faktisk går bra. Jeg klarte å sove over testetiden min her om dagen slik at jeg ikke fikk testet. Monitoren fortsatte med "høy" sånn som dagene før. Men jeg tester også med strimler på kvelden for å være "sikker" på at jeg ikke går glipp av el tilfelle jeg skulle klare å sove over testetiden igjen :)

Viser denne maskinen evt graviditet også?
d12cc522015953a1d93e2ce8dacf48fd

Dette er fra CB fertilitetsmonitor advance :)

Tips: spar på en pinne som er brukt og gi den til monitor når den spør for tidlig! Hvis du får Max trenger du ikke gi ny pinne dag 2, da viser den Max uansett! På den måten slipper du unna med fem tester i måneden

Hei! Takk for gode tips! Hvor lenge har du brukt monitoren?

Endelig har jeg fått "Høy" for første gang på CD 12 :D for man høy i 2-3 dager ca? Skal legge inn aksjer ikveld og imorra og helt til den vlir neg igjen :D

Er så enklerer å ha monitoren assa:O

Ikke lenge til "mens" bare 2 dager...har allerede brukt de 4 graviditetstestene som følger med i pakka. Alle blanke...Grr:( men håper jo fortsatt:D

Noen som har fått høy i mer enn 10 dager for så å få maks? Jeg mener at jeg skal få maks i morgen om det er lik syklus som sist. Men leste i heftet som var med at hvis man får høy i mer enn 10 dager så kan det også hende at man ikke har el den mnd! :( er kun andre syklusen jeg bruker monitoren. Første syklus fikk jeg høy i 6 dager før jeg fikk maks så skjønner ingenting.. får jeg ikke maks i morgen så ser det mørkt ut denne pp :/

Back
Topp