CD 8 idag og er fortsatt lav... Hvilken CD pleier dere å få høy fra? Bruker dere andre tester og?
Jeg bruker forresten strimler fra billigtester ved siden av for å dobbeltsjekke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 8 idag og er fortsatt lav... Hvilken CD pleier dere å få høy fra? Bruker dere andre tester og?
Ja har noe strimler fra ebay som jeg kjøpte av ei her på BV og de funka helt greit sist mnd og kommer til å teste med de fra CD 10 i tilfelle monitoren bruker la g tid med å finne EL mi :/Jeg bruker forresten strimler fra billigtester ved siden av for å dobbeltsjekke![]()
Gleder meg hver gang jeg tar testen jegJeg har fått høy fra dag 9 og 10, men det er veldig individuelt daNoen får høy bare 1-2 dager før max, mens andre har høy i en uke eller mer før max dukker opp
![]()
Jeg har brukt billigtester hvis jeg har glemt å teste med monitoren innenfor tidsperiodenBare så jeg ikke går glipp av noe
![]()
Tips: spar på en pinne som er brukt og gi den til monitor når den spør for tidlig! Hvis du får Max trenger du ikke gi ny pinne dag 2, da viser den Max uansett! På den måten slipper du unna med fem tester i månedenSå mye pinner den skulle ha da![]()
Blir ikke d å regne ut feil da?Tips: spar på en pinne som er brukt og gi den til monitor når den spør for tidlig! Hvis du får Max trenger du ikke gi ny pinne dag 2, da viser den Max uansett! På den måten slipper du unna med fem tester i måneden
Den advancen jaViser denne maskinen evt graviditet også?
Blir ikke d å regne ut feil da?
Viser denne maskinen evt graviditet også?
Ok da skal jeg prøve det utNei det tror jeg faktisk går bra. Jeg klarte å sove over testetiden min her om dagen slik at jeg ikke fikk testet. Monitoren fortsatte med "høy" sånn som dagene før. Men jeg tester også med strimler på kvelden for å være "sikker" på at jeg ikke går glipp av el tilfelle jeg skulle klare å sove over testetiden igjen![]()
![]()
Dette er fra CB fertilitetsmonitor advance![]()
Tips: spar på en pinne som er brukt og gi den til monitor når den spør for tidlig! Hvis du får Max trenger du ikke gi ny pinne dag 2, da viser den Max uansett! På den måten slipper du unna med fem tester i måneden
Tusen takkÅj. gratulerer så myeHvor lenge brukte du monitoren før det klaffet?=)
Tusen takkklaffet på første forsøk
![]()
Tusen takkSå utrolig gøyMasse lykke til videre
![]()
Bare to sykluser sist jeg var gravid... Klaffet på andre! Begynt igjen denne syklusenHei! Takk for gode tips! Hvor lenge har du brukt monitoren?
Får krysse fingreneIkke lenge til "mens" bare 2 dager...har allerede brukt de 4 graviditetstestene som følger med i pakka. Alle blanke...Grrmen håper jo fortsatt
![]()