Jeg fikk mine veldig raskt etter bestillingen så håper du får de idag eller på mandaghåper også fu får EL iløpet av dagene som kommer
![]()
Ja, så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk mine veldig raskt etter bestillingen så håper du får de idag eller på mandaghåper også fu får EL iløpet av dagene som kommer
![]()
Vet jo hva du går gjennom så det er bare min glede å få dæ i godt humørJa, så braog takk for positiviteten når den ikke er helt på topp her hos meg selv
![]()
Er normalt det? Den viser høy ca i 2-3 dager før den viser maksJeg har ett kjapt spørsmål ang monitorenJeg fikk den av en venninne som er blitt gravid så jeg hadde bare 5 tester, i går viste den høy også tenkte jeg at bare for å se og bare for gøy så tok jeg den testen inn i monitoren i dag for å se, den viste MAKSIMAL
![]()
Det skal vel ikke være mulig?
Da har jeg kjøpt monitorMen typisk så fikk jeg den på cd 8.. Så må vel vente med og bruke den til neste syklus? :/ blir spennende dette
![]()
Så kjedelig.. Hadde gleda meg sååååMå nok vente på neste syklus da ja :/ men jeg er veldig fornøyd med kjøpet av min. Så håper du også blir fornøyd når du får begynt å bruke den![]()
Så kjedelig.. Hadde gleda meg sååååMen får smøre meg med tålmodighet da
Hvor mange sykluser har du brukt den?
![]()
Strimler er jeg stor forbruker av.. Hehe..Ja det skjønner jeger bare på min andre syklus med den nå. Trodde virkelig ikke at jeg skulle få el denne mnd ettersom jeg har fått "høy" langt over 10 dager. Og i heftet som følger med så står det at hvis man får høy over så mange dager så kan det faktisk hende man ikke får el den syklusen. Men i dag på siste test-dag så fikk jeg max, så da ser det ut til at el kommer likevel
Er ikke sikkert monitoren finner el første gangen du bruker den, så er også lurt å dobbeltsjekke med strimler hvis du har det også
![]()
Strimler er jeg stor forbruker av.. Hehe..Så bra!! Heier for at det er et gullegg
![]()
TakkHehe, da er det ingen faretakk! Det håper jeg å!
Lykke til med monitoren om det ikke skulle klaffe denne gangen!
![]()
Du får maks imorgen ogsåDet tok sin tid, men endelig i dag på cd 28 fikk jeg første dag med maxdet var siste dagen monitoren ber om tester. Skal jeg da gå ut ifra at jeg skulle fått max i morgen også og at el da skjer på onsdag?
Jeg skal fortsette å teste med strimler så jeg ser hva som skjer, men bare lurer på hva dere ville sagt om hva jeg tenker? Er jeg helt på bærtur eller er det riktig tenkt?
![]()
Du får maks imorgen ogsåså el på onsdag
jeg ville og teste med bt bare for å se
Jeg fikk høy idag og.. Dag 19 :|
Det stemmer detOg da vil jeg være 1 dpo på torsdag?
Såpass! Hmm... er du helt hundre prosent sikker på at du hadde el når du trodde da? :/
Det stemmer detog du som var klar t å gi opp
gla jeg fikk humøret ditt litt opp
Ja assa Vis vedlegget 148388 ser den ikke positivt ut da? Jeg har 25-29 syklus.. :/
Jeg tok den forrige onsdag, tror det var på dag 14-15 husker ikke helt :/ og det var den siste strimmel jeg hadde.. Var jo sååå sikker på at den var positiv, eller hvis jeg hadde testa dagen etter så hadde det vært positiv :/ jeg venter egentlig bare for å se hvordan det blir assaHaha, ja ikke santbra jobba
![]()
Nå er ikke jeg kjent med de testene du har der på bilde. Men synes ikke den ser heeelt positiv ut. Hvilken dag tok du den på? Kan jo faktisk hende at du får en enda litt lengre syklus denne gangenjeg trodde jeg hadde sykluser på 29-32 dager men etter jeg begynte med monitoren viste det seg å være feil
Hadde du flere strimler å teste med eller var du tom? For det er helt klart kjekt å få testet med strimler sammen med monitoren
![]()
Jeg tok den forrige onsdag, tror det var på dag 14-15 husker ikke helt :/ og det var den siste strimmel jeg hadde.. Var jo sååå sikker på at den var positiv, eller hvis jeg hadde testa dagen etter så hadde det vært positiv :/ jeg venter egentlig bare for å se hvordan det blir assahåper jeg og får max snart
![]()