Vi som bruker CBFM ;) !

Dette burde jeg jo vite etter 3 barn men bruker spermiene kun 30 minutter for å komme seg til etter? :oops:
Det med 5 til 8 dager på å feste seg visste jeg :oops:

Ja, de kan også bruke kortere tid. Kommer an på svømmerne. De som har trege svømmere bruker lenger tidd. Men ja, de er kjappe :)

Føler meg dum som spurte :-/ :-D
Men takk for at du svarer :)

Ingen spørsmål er dumme :) Mye med kroppen som man lærer seg med tiden:) Jeg trodde at man kunne bli gravid hver dag hele måneden for noen år siden ( før vi begynte å planlegge barn) da følte jeg meg dum. hehe

Ingen spørsmål er dumme :) Mye med kroppen som man lærer seg med tiden:) Jeg trodde at man kunne bli gravid hver dag hele måneden for noen år siden ( før vi begynte å planlegge barn) da følte jeg meg dum. hehe

Signerer den! Jeg ble veldig overrasket når jeg fant ut at det bare var et par dager i mnd det var mulig.. Ikke akkurat det vi lærte på skolen :P "sex uten beskyttelse = graviditet"

Er på min 15 dag med høy, hva er greia med det a!?! :dead: Nå vil jeg bare ha tr på besøk så jeg kan starte på ny pp heller :shifty:

Dere som har advance, kommer det to streker på g testen hvis man ikke er gravid? Har ikke advance, men har sticksene.

Hæ? Har du hatt "høy" i 15 dager?

Isåfall så leste jeg at hvis man får høy over 10 dager så kan det være fordi egget ikke slapp eller noe sånt?

Hatt høy i 15 dager nå ja :bored: det leste jeg også, så redd jeg ikke får el denne gangen. Derfor vil jeg bare at tr skal dukke opp og få det overstått. Hadde jo max etter 6 dager med høy forrige pp med monitoren.

Ok:) da vet jeg det. Dobbeltsjekka med en slik ettersom jeg har 2 bt som jeg skimter en strek på;-) men redd for at det bare er skygge:-/

Du har ikke flere bt du kan sjekke med da? Enten senere i kveld eller vente en dag eller to hvis du klarer? :) kan jo hende det er starten på noe!

Du har ikke flere bt du kan sjekke med da? Enten senere i kveld eller vente en dag eller to hvis du klarer? :) kan jo hende det er starten på noe!
Tatt to forskjellige, begge har antydning. Lettere forvirret etter høy på monitor fra cd9 og fortsatt høy i dag cd23. El tester utenom har blitt svakere siden cd13-14, men bare vært nesten positive.

Hatt høy i 15 dager nå ja :bored: det leste jeg også, så redd jeg ikke får el denne gangen. Derfor vil jeg bare at tr skal dukke opp og få det overstått. Hadde jo max etter 6 dager med høy forrige pp med monitoren.
Kanskje du burde bare teste videre? :) kan hende du har sen EL i denna pp?

Er litt kjedelig ig å ikke vite hva som skjer med kroppen :( tatt en g test bare for å utelukke det? Husker ei fra her som fikk høy i flere dager også testet hun med g test og da var hun gravid gitt :)

Tatt to forskjellige, begge har antydning. Lettere forvirret etter høy på monitor fra cd9 og fortsatt høy i dag cd23. El tester utenom har blitt svakere siden cd13-14, men bare vært nesten positive.

Jøss, høres nesten ut som meg detta! Jeg har også hatt høy lenge nå og ingen max. El tester utenom blir bare nesten positive ikke noe mer.

Skjønner godt at du er forvirret! Er vel ikke noe annet enn å bare teste videre og vente å se hva som skjer :)

Kanskje du burde bare teste videre? :) kan hende du har sen EL i denna pp?

Er litt kjedelig ig å ikke vite hva som skjer med kroppen :( tatt en g test bare for å utelukke det? Husker ei fra her som fikk høy i flere dager også testet hun med g test og da var hun gravid gitt :)

Ja jeg skal fortsette å teste videre :) Bestilte nye tester på torsdag så håper de enten har kommet i dag eller på mandag siden jeg kommer til å gå tom for de strimlene da :p

Jeg tenkte tanken selv, og testet med en g test for en del dager siden. Men det var ikke antydning til strek.. hadde jo selvfølgelig vært kjempegøy om en sånn "historie" som hun andre du snakker om skjer meg å ;) Men jeg tviler sterkt, har null symptomer på noe som helst som kan minne om graviditet.

Ja jeg skal fortsette å teste videre :) Bestilte nye tester på torsdag så håper de enten har kommet i dag eller på mandag siden jeg kommer til å gå tom for de strimlene da :p

Jeg tenkte tanken selv, og testet med en g test for en del dager siden. Men det var ikke antydning til strek.. hadde jo selvfølgelig vært kjempegøy om en sånn "historie" som hun andre du snakker om skjer meg å ;) Men jeg tviler sterkt, har null symptomer på noe som helst som kan minne om graviditet.
Jeg fikk mine veldig raskt etter bestillingen så håper du får de idag eller på mandag :D håper også fu får EL iløpet av dagene som kommer :)

Jeg henger meg på her jeg :) Jeg har fått min cbfm i posten og jeg venter på å få begynne å bruke den. Tr har ikke kommet ennå. Og jeg ventet for 2 uker siden. Jeg testet ikke etter el denne runden så har ingen anelse om el var da det skulle. Men det er jo lite sannsynlig siden tr ikke kom. Og graviditetstestene er negative. Håper jeg klarer å finne el med denne altså :) for nå vil jeg virkelig bli gravid.

Back
Topp