Kjøpt cbfm advanced, og starter neste uke m testingførste dag m tr idag, etter mislykket ivf.
Bruker også advanced. Veldig brukervennlig
Huff, så leit med mislykket forsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt cbfm advanced, og starter neste uke m testingførste dag m tr idag, etter mislykket ivf.
Lykke tilKjøpt cbfm advanced, og starter neste uke m testingførste dag m tr idag, etter mislykket ivf.
Fikk høy for første gang i gårAksjer i går og Max i dag
Passet jo perfekt
Hvordan går det med dere andre?![]()
Det var gode aksjer jaSupert. Så fint at du fikk høy, da slipper du å lure på noe som helst.
Fikk max på fredag. Skal selge monitoren min tenkte jeg. Er henvist til IVF, og da vil jeg bare ha pause fra alt testestyret frem til vi skal på den timen![]()
Håper de gullaksjene du har lagt inn nå, holder hele veien![]()
Ja det er litt stress med testing, så det skjønner jeg godt
Jeg syntes det er veldig stressende å ikke vite noe, så for oss ble det mere avslappende med testingen, men stressende akkurat med testene innimellom og...
Håper du får timen snart dalykke til
Håper aksjene holder ja! Usikker på om vi må legge inn flere aksjer.. Men får se![]()
Så spennendeHer har jeg testet nå i tre dagerLav foreløpig. Min første pp m monitoren. Synes foreløpig den er helt topp!
![]()
Vi har prøvd i 1,5 år før, inkl en SA og en runde m IVF. Fortsatt ingen bebis. Har alltid fått positive eltester (bt), men følte likevel for å prøve denne digitale varianten. Den er fortsatt på lav nå på dag 09. Som forventetSå spennendespennende å se om el er når du tror eller er helt overaskende
![]()
Har du prøvd lenge?
Lykke til![]()
Ok. Håper det klaffer snart!Vi har prøvd i 1,5 år før, inkl en SA og en runde m IVF. Fortsatt ingen bebis. Har alltid fått positive eltester (bt), men følte likevel for å prøve denne digitale varianten. Den er fortsatt på lav nå på dag 09. Som forventetHar oftest EL på dag 14-16
Fikk du noen overraskelse m monitoren?
Så kjedelig..Våknet til feilmelding på monitoren.
"Se i instruksjonsboken" står det nå i morges. Og tallet 2.
Finner ikke ut av det i bruksanvisningen. Har noen av dere andre fått dette???
Så bra du får ny da! Og så spennende med høyDen lever sitt eget liv, men fikk testet idag. Den var høyFår også ny maskin fra Clearblue
![]()
HeiHeiajeg har akkurat svidd av 20 tester på den "gamle" fertilitetsmonitoren med de nye testene. Jeg fikk 4 dager med medium fruktbarhet og 2 på max, så jeg er veldig fornøyd. Jeg har ca 35 dagers sykluser... så nå blir det ik noe testing før neste t.r (som forhåpentligvis lar vente på seg 9 mnd haha)
har noen erfaringer med å bruke g.testene på den gamle monitoren? ? Jeg har lest at det ikke går, men mener jeg leste noe her inne at noen hadde prøvd det??
Noen får ikke høy på første eller andre PP. Bare sånn at du vet at du kanskje ikke får detCD 14. Fortsatt Høy, men den sier "Ingen stigning i LH oppdaget enda. Fortsett å teste."
Har flere pp hatt EL på dag 14, 15. BT slår alltid ut.
Men dette er første pp m monitor, og første pp etter IVF så kanskje det hele er forsinket. Heftig øm i magen i går, men neg BT idag og ingen ELslim heller.
Så, tester videre og legger inn aksjer just in case![]()
Noen får ikke høy på første eller andre PP. Bare sånn at du vet at du kanskje ikke får detjeg selv gikk rett på Max første og andre PP. 3.pp fikk jeg en dag med høy før max
![]()