Tusen takkGratulererLykke til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulererLykke til
![]()
Ja, over all forventning for min del! Lykke til alle sammenSå gøy å lese at monitoren funket for noenGratulerer!
Ja, over all forventning for min del! Lykke til alle sammen![]()
Så spennende daNeiMan forventer det jo etterhvert...
Jeg skal ta et forsøk privat fordi det tar så lang tid i det offentlige. Skal på første samtale på torsdag. Blir veldig spennende.
Så spennende dakjedelig å vente så lenge, så fint at du kan ta det privat
håper du oppdaterer innimellom
![]()
Har ikke opplevd det, men fikk kun Max første 2 PP, første PP ikke før cd18 tror jeg... Men en syklus på 30-32 dager..Noen av dere som har opplevd å aldri få hverken høy eller max på clearblue advanced fertilitetsmonitor?
Dette er første gang jeg bruker denne etter en normal mensen etter SA i begynnelsen av feb. Jeg er nå på CD13 og får fortsatt lav... Får liksom ikke dette helt til å stemme med at min syklus normalt er 28 dager...![]()
Fikk du max eller høy på cd18 da? Jeg synes dette begynner å ta forferdelig lang tid nå... :/ Kan jo hende ting er litt ute å kjører etter spontanaborten, men samtidig var jo mensen helt normal og varte like lenge som den pleier å gjøre..Har ikke opplevd det, men fikk kun Max første 2 PP, første PP ikke før cd18 tror jeg... Men en syklus på 30-32 dager..
Ja rett på Max begge første PP. Kanskje du gjør detFikk du max eller høy på cd18 da? Jeg synes dette begynner å ta forferdelig lang tid nå... :/ Kan jo hende ting er litt ute å kjører etter spontanaborten, men samtidig var jo mensen helt normal og varte like lenge som den pleier å gjøre..
Takk for at du forteller!Min første pp etter sa var helt på bærtur. Fikk el på dag 18, og syklus på 32.
Hold ut og fortsett å teste. Og legg inn aksjer likevel![]()
Nei, går det an? Nå ble jeg jo litt optimistisk her!Min første pp etter sa var helt på bærtur. Fikk el på dag 18, og syklus på 32.
Hold ut og fortsett å teste. Og legg inn aksjer likevel![]()
Hvordan gikk det idag? Fortsatt LAV?Nei, går det an? Nå ble jeg jo litt optimistisk her!
Fortsatt lavHvordan gikk det idag? Fortsatt LAV?
Har du noen fysiske tegn som kan tyde på EL likevel da?Fortsatt lav![]()
Egentlig ikke... Følte jeg hadde det før jeg fikk mensen etter SA.. Kanskje bare en uke før... ELslim og superhormonell-sur-trist-sint. Så nå skal jeg ta to nye tester (fortsatt lav i dag) å se om monitoren kanskje registrerer eggløsningern sent i syklusen.. Da er jo lutealfasen så kort at spiren ikke rekker å feste seg...Har du noen fysiske tegn som kan tyde på EL likevel da?
Tro om det kan ha noe å si at jeg var til lap med blåfarge...Kanskje de har rotet så mye oppi der at el endelig kom...HuffFørste dag høy på cd21. Er ikke det ekstremt seint? Spent på om monitoren vil vise MAX før jeg er fri for testpinner.. Den ber vel om max 20 tester...