Vi som bruker CBFM ;) !

Ja og er jo ikke uvanlig at man en mnd ikke har eggløsning, så da vil jo ikke monitoren slå ut heller :)
Ja det også:) men monitoren bruker visst noen ganger 1-2 PP på å "bli kjent" med syklusen.. Men når du bruker el test ved siden av og, så får du det med deg:) lest tidligere at flere bruker eltest ved siden av og har fått utslag på de og ikke monitoren, men så går
Det seg til:)

Ja det også:) men monitoren bruker visst noen ganger 1-2 PP på å "bli kjent" med syklusen.. Men når du bruker el test ved siden av og, så får du det med deg:) lest tidligere at flere bruker eltest ved siden av og har fått utslag på de og ikke monitoren, men så går
Det seg til:)
Ja men synes det er litt rart at noen får høy på første runde og andre ikke. Burde jo i utg pkt være likt for alle om den skal bli kjent med syklus ? :) men jeg har lest det du sier, og det stemmer nok det altså. Bare synes det er er litt rart!!

Ja men synes det er litt rart at noen får høy på første runde og andre ikke. Burde jo i utg pkt være likt for alle om den skal bli kjent med syklus ? :) men jeg har lest det du sier, og det stemmer nok det altså. Bare synes det er er litt rart!!

Handler vel om at hormonnivåene er litt forskjellige hos folk kanskje?

CD 15. Fortsatt Høy. Og negativ BT. Litt ELslim igår. Så, enten er EL forsinket, eller så kmr den ikke denne mnd. Blir spennende å se :)

Hvor er dere andre i syklusen?

CD 15. Fortsatt Høy. Og negativ BT. Litt ELslim igår. Så, enten er EL forsinket, eller så kmr den ikke denne mnd. Blir spennende å se :)

Hvor er dere andre i syklusen?
Ja er skikkelig spennende:)
Jeg er 9 DPO i dag. :) lov å håpe:)

I dag morges :)
ImageUploadedByBV Forum1426863122.339830.jpg

Dag to med Max og ettermiddagsaksjer igjen ;)

Lei av sex ;) og håper dette holdt :)

Første pp med CBFM og foreløpig strålende fornøyd :D

Det klaffa på min første p.p. med fertilitetsmonitoren :) hadde da sex nesten hver dag de 6 dagene som jeg fikk utslag på monitoren. Hadde aldri trodd det, men joda!! Lykke til dere ;)
Gratulerer :) Lykke til❤️

Må følge deg litt her fortsatt. Det var leit å lese :(
Så koselig:) ja er skuffende, men ikke så overraskende lenger:/

Hvordan går det med deg?:) var så kjekt å følge deg:) du venter fortsatt på time kanskje?

Monitor på lav idag, så 2 dpo :)

Skulle sjekke tappen idag, og det var litt blodspor oppi der?! Litt tidlig for festeblødning (Max fred og lør), men håpet ble jo tent ;)

Så koselig:) ja er skuffende, men ikke så overraskende lenger:/

Hvordan går det med deg?:) var så kjekt å følge deg:) du venter fortsatt på time kanskje?

Nei :( Man forventer det jo etterhvert...

Jeg skal ta et forsøk privat fordi det tar så lang tid i det offentlige. Skal på første samtale på torsdag. Blir veldig spennende.

Back
Topp