Vi som bruker CBFM ;) !

Vi er på pp8 etter en SA nå. Ca 1,5 år siden vi begynte å prøve på nr.2. Det begynner å tære på meg.
Trist å høre.. Kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være. Håper de neste pp klaffer med at mannen er hjemme :) Har du brukt EL tester tidligere?

Huff, SA er helt forferdelig
Hååper virkelig det klaffer for dere snart

Ja, turnus jobbing kan være litt slitsomt og irriterende :p hehe
Er cd 14 i dag, (siden klokken er så masse)
Håper på maks en av de nærmeste dagene, men vet jo at det ikke trenger skje i første pp med cbfm, så får bare ta det lille jeg har av tålmodighet og vente

Trist å høre.. Kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være. Håper de neste pp klaffer med at mannen er hjemme :) Har du brukt EL tester tidligere?
Ja, jeg har brukt EL tester en stund. Veldig spent på monitoren neste pp. Har IKM i dag. Negativ gtest og ingen tante foreløpig. :-)

Huff, SA er helt forferdelig
Hååper virkelig det klaffer for dere snart

Ja, turnus jobbing kan være litt slitsomt og irriterende :p hehe
Er cd 14 i dag, (siden klokken er så masse)
Håper på maks en av de nærmeste dagene, men vet jo at det ikke trenger skje i første pp med cbfm, så får bare ta det lille jeg har av tålmodighet og vente
Ja, har hatt en SA og en MA det har vært tøft...
Takk for det, hadde vært en lettelse om det snart klaffet.

Blir spennende å se om du får max. Har du fått noe utslag enda?

Ja, har hatt en SA og en MA det har vært tøft...
Takk for det, hadde vært en lettelse om det snart klaffet.

Blir spennende å se om du får max. Har du fått noe utslag enda?

Dag 14 og fremdeles høy, men har sykluser på 30 dager, så el er cs beregnet rundt dag 17 tror jeg :)
Får bare se om jeg har regnet retg selv:p

Hei jenter
Jeg driver også med cbfm. Har brukt den en mnd tidligere, 20 testpinner, uten maximalt nivå. Også droppet jeg testpinner et par mnd (registrerte kun mensen og den telte dagene).... Og nå begynte jeg på den igjen samtidig som jeg går på pergo på 2. måneden.. Da ba den om 20 pinner på nytt uten max, så det var litt skuffende, men min egen feil Har fått blodprøvesvar på at jeg hadde EL på første pergokur hvertfall!! 30 dagers syklus og cd 28 i dag. Krysser fingrene! Prøvd siden mai '14

Dag 14 og fremdeles høy, men har sykluser på 30 dager, så el er cs beregnet rundt dag 17 tror jeg :)
Får bare se om jeg har regnet retg selv:p

Jeg fikk høy på monitoren fra dag 9-25 i forrige syklus, det var først denne syklusen den slo ut med max :) Vi får håpe du får max denne pp!! Eller finner den nok max neste syklus (selv om man ikke har tålmodighet til slikt.. ;) )

Hei jenter
Jeg driver også med cbfm. Har brukt den en mnd tidligere, 20 testpinner, uten maximalt nivå. Også droppet jeg testpinner et par mnd (registrerte kun mensen og den telte dagene).... Og nå begynte jeg på den igjen samtidig som jeg går på pergo på 2. måneden.. Da ba den om 20 pinner på nytt uten max, så det var litt skuffende, men min egen feil Har fått blodprøvesvar på at jeg hadde EL på første pergokur hvertfall!! 30 dagers syklus og cd 28 i dag. Krysser fingrene! Prøvd siden mai '14

Da får du nok frem max på neste syklus hvis du fikk EL med pergo! Krysser fingrene :)

Farsken... cd16, fremdeles høy og ingen flere tester igjen fra denne pakken :/
Kan jeg bare kjøpe en ny pakke i morgen og fortsette testingen?

Da fikk jeg plutselig en del stikkinger i lysken og eggstokk området, kom bare plutselig :p
Satser på at kroppen klarer jobben selv nå og at el kommer en av de neste dagene :)

Har vært litt aktiv i denne tråden før, men så sluttet jeg med monitoren. Har brukt den igjen denne måneden, fikk max i dag.

Mine resultater:

Dag 10-15 - HØY
Dag 16 - MAX :D

Driver med IVF, og skal sette inn et frosset embryo på fredag.

Det ville jeg gjort :) Tvi Tvi altså!! Ikke bli skuffa om du ikke får max denne syklusen da, det er veldig vanlig. Min var høy til cd25 første syklus på cbfm uten å finne max :)

Da har jeg vært på apoteket og kjøpt nye test sticks, har med meg urinprøven fra i morgest på jobb faktisk :p haha
Kan teste fram til 12.30, så må bare finne muligheten til å snike alt med meg inn på ett toalett :p

Back
Topp