Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den første sykluser ber den om første test dag 6. Så tilpasser den seg beste syklus. Så den ber om 10 tester, og har du uke nådd Max på de, så ber den om 10 til. Så Max 20Jeg hadde Max på CBFM på fredag og lørdag som var og den viste da høy på søndag, men på mandag viste den lav og ba om testpinne noe den gjør fortsatt. Men nå har jeg kun igjen en testpinne og når jeg skrur den på på søndag skal jeg bare la den blinke da om den ber om flere testpinner og skru den av da jeg ikke har igjen flere i denne pakka, eller går alt i surr for den da? Trodde den ikke skulle be om flere testpinner etter siste høy dagen etter max jeg men....
Da har jeg brukt 20 tester i dag så håper at den ikke ber om flere i morgen ogsåDen første sykluser ber den om første test dag 6. Så tilpasser den seg beste syklus. Så den ber om 10 tester, og har du uke nådd Max på de, så ber den om 10 til. Så Max 20den seinaste første testdagen er dag 9
Den finner høy også når den har funnet Max, blir det automatisk Max en dag til også høy før den blir lav. Uten at du egentlig trenger å teste det.. Håper svaret var forståelig![]()
OkDa har jeg brukt 20 tester i dag så håper at den ikke ber om flere i morgen ogsåJeg skjønte hva du mente
Takk for svar
![]()
Er 8 dpo i dag og har såååå lyst til å teste snart men vet det er litt for tidlig enda.Okspennende tider for deg snart da
håper du får positivt resultat neste uke?
har du prøvd lenge?
![]()
Så spennendeEr 8 dpo i dag og har såååå lyst til å teste snart men vet det er litt for tidlig enda.Krysser fingrene for positivt resultat ja. Er 7 pp og kjenner jeg begynner og bli litt utålmodig.
![]()
Takk for detSå spennendehold ut noen dager til
krysser fingrene for deg
![]()
Lykke til! Jeg skal prøve med cbafm neste pp.Heipusher litt på denne, selv om det er noen mnd siden siste oppdatering her inne
Er i min første pp med cbfm, cd12 i dag
Mine dager har hittil sett slik ut:
1-9: lav
10-12: høy
Så krysser fingre og tær for at jeg får oppleve max allerede pp1, men vet jo klart at det kan ta noen mnd før den blir ordentlig kjent med meg
Lykke tilSamme her!Brukte riktignok cbfm forrige syklus også, men vi prøvde ikke da. Fikk ikke max på første syklus, men det er helt vanlig
Så 1pp nå, med max på dag 11 og 12(idag). Spennende altså!!
Vi er på pp8 etter en SA nå. Ca 1,5 år siden vi begynte å prøve på nr.2. Det begynner å tære på meg.Bkno og Pilot, har dere prøvd lenge?
Her har vi prøvd litt av og på i 6 mnd, har en mann som jobber mye borte (med stor M) så det gjør selvfølgelig all prøvingen litt mere komplisert
Jeg har også slitt litt med å få el av meg selv, har normale sykluser på ca 30 dager, men kroppen jobber ikke helt på lag med meg allikevel :/
Vi er på pp8 etter en SA nå. Ca 1,5 år siden vi begynte å prøve på nr.2. Det begynner å tære på meg.