Helt enig, bedre å vite.. Tr kom for fullt her i går kveld![]()
Uff
Hadde du advanced eller den tidligere utgaven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, bedre å vite.. Tr kom for fullt her i går kveld![]()
Har helt glemt å oppdatere her inne om at jeg er gravid
Fikk overraskende positiv test for en uke siden
I går tok jeg denne
Vis vedlegget 104827
Nei dårlig denne mnd:/ vi får satse på en desemberbabyUffSå leit. Ingen suksess denne måneden for noen av oss da. Vi får bare fortsette å tisse på pinner... For du slutter vel ikke å bruke CBFM?
Hadde du advanced eller den tidligere utgaven?
Åååååå Heldige deg! Gratulerer så mye!Har helt glemt å oppdatere her inne om at jeg er gravid
I går tok jeg denne
Vis vedlegget 104827
Dette var PP2Åååååå Heldige deg! Gratulerer så mye!Kan jeg spørre hvor mange PP du brukte før det klaffet?
![]()
Nei dårlig denne mnd:/ vi får satse på en desemberbabyTenk så koselig det hadde vert da
Jeg fortsetter med monitoren. Jeg har den tidligere utgaven.. Jeg bråbestemte meg for at jeg skulle ha, og mannen kjøpte, og det var den eneste de hadde... Litt kjipt, men det gir jo utslag på Max, så det er der viktigste... Hva med deg?
tror du det har hjulpet deg å bli gravid å teste etter EL med monitor?Har helt glemt å oppdatere her inne om at jeg er gravid
I går tok jeg denne
Vis vedlegget 104827
ÅååååDette var PP2![]()
Ja ikke santJa. Hadde vært den fineste julegaven
Ja, det er det viktigsteHar advanced. Denne runden skal jeg begynne med pinner fra og med søndag.
Ja ikke sant
Får du opp når du skal begynne å teste i forveien med den advanced? Kanskje jeg skal vurdere å bytte hvis det tar lang tid.. Er litt greit å vite litt når en skal begynne å teste osv... Har brukt min 2 PP nå, så er jo litt greit å fortsette med den og da siden den begynner å bli kjent med syklusen osv...
OkJa, du har flere funksjoner. Den er mindre og hendigere også. Du kan se et sammendrag av syklusen din, teste for graviditet og så har man kalendervisning. Det er fargeskjerm og touchdisplay.
Den er jo mye mer brukervennlig. Hadde uansett ikke giddet å bytte. Du finner jo max med den gamle utgaven også... Og så er det jo det at den kjenner deg nå som du sier![]()
Okhøres fancy og veldig grei ut, men ja, jeg finner Max med min, så fortsetter nok med den tenker jeg
![]()
Ja det er lov å håpeJa, forhåpentligvis trenger du den jo bare èn måned tilGleder meg faktisk til å begynne med pinner igjen
Spennende å lete etter max syns jeg. Hehe
![]()
Ja det er lov å håpehadde vert såååå kos med en baby i julegave
![]()
Blir spennende å lete etter Max jaJeg er liksom alltid litt redd for at den ikke skal dukke opp, men det har den gjort begge PP, så den kommet nok denne gangen også
![]()
Ja, jeg syns det hadde vært koselig med baby hvilken måned som helst jeg. Skjønner ikke folk som tar prøvepause bare fordi det blir desemberbarn.
HeheJeg var helt sikker på at den aldri kom til å komme forrige PP
Så det er jeg også. Men den kommer jo som du sier. Nå må det bli søndag, så jeg får tilfredsstilt testebehovet mitt
Det er visst der hele måneden nå
![]()
Ja jeg vil ha hvilken mnd som helst! De som stopper prøving pga ulike mnd har nok lett for å bli gravid, hvertfall tror de det tipper jeg..
Hehe.. Da har vi det litt likt.. hehe..
Jeg er ikke sååå glad i å teste, men liker å finne Max så vi har litt å gå etter spennende å se når det blir denne mnd. Virker som vi to er litt likt i syklistene våre, så blir spennende å se! Kanskje det er vår mnd denne gangenAlltid et håp!
![]()
I dag, søndag altså, begynner monitoren å be om pinner igjen
Har bestilt mine fra clearblue sin hjemmeside, men jeg ser nå at pinnene faktisk er mye billigere på billigtester.no... Jøss! Clearblue burde vel vært billigst på sitt eget produkt.
På fredag skal jeg på UL, har EL ca. da. Håper hun ser en fin EL med maaange egg, så jeg har maaange sjanser
Hvordan går det med dere?
Så spennende da! Lykke til
Min sluttet å spørre etter tester på cd 26, mens el kom på cd 37. Så er i dpo land nåHåper den spør etter tester litt seinere neste pp, så den kanskje får med seg el
![]()