Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn helt nullstille?? Jeg gjorde det for litt siden, men har hverken monitor eller bruksanvisning herNoen her som kan hjelpe meg med å forklare hvordan jeg restarter monitoren min? Jeg får det ikke til selv om jeg leser i bruksanvisningen:S
HM, det hørtes rart ut. Jeg er ikke hjemme før i kveld. Hvis ingen svarer deg før kan jeg skrive hva jeg gjorde. Hvilken syklusdag er du på nå da?Ja nullstillejeg har kjøpt den brukt. Når jeg gjør som bruksanvisningen sier så kommer det opp et 4 tall når jeg tok en sånn test:S etter som jeg kan huske så var den der når jeg fikk monitoren i posten også:S
Tenkte bare jeg skulle fortelle at det klaffet på 1 pp med CBFM denne gangen![]()
Vis vedlegget 19918
Sånn står i dagmen jeg har alikevel ikke fått stilt inn noe kl slett:S og på fredag er det 2 uker siden jeg fikk mensen:S
På monitoren jeg har så står det ikke noe klokkeslett, men den har en slags "innebygd" klokke.
Så når klokken din er f.eks 9 på morgenen dag 2 i syklusen så skal du holde inn "m" knappen til det kommer opp et 2-tall. Da kan du teste fra kl 7.00 til 11.00 (eller er det 06.00 til 12.00 på de nye monitorene?)
Og man skal ikke teste før monitoren selv viser tegn på at den skal teste (da blinker en testpinne i skjermen)
Men det er jo veldig rart at den skal være slik etter at du har nullstilt den.
Kan det være at batteriene trenger å skiftes ut?
Merkelig
Jeg tror jeg aldri fikk nullstilt den:S har ikke prøvd å bytte ut batteriene, det kan gjerne være smartjeg skal begynne å teste rett etter mensen? Eller gjør det noe om jeg begynner 1 uke etter? :S hilsen ei som ikke har peiling
![]()