Vi som bruker CBFM ;) !

Har testet etter El i 19 dager nå. Har begynt å få el-slim, hodepine ++. Har jeg igjen bare 1 dag før monitoren gir meg opp??

Noen her som kan hjelpe meg med å forklare hvordan jeg restarter monitoren min? Jeg får det ikke til selv om jeg leser i bruksanvisningen:S

Noen her som kan hjelpe meg med å forklare hvordan jeg restarter monitoren min? Jeg får det ikke til selv om jeg leser i bruksanvisningen:S
Sånn helt nullstille?? Jeg gjorde det for litt siden, men har hverken monitor eller bruksanvisning her :p

Ja nullstille:) jeg har kjøpt den brukt. Når jeg gjør som bruksanvisningen sier så kommer det opp et 4 tall når jeg tok en sånn test:S etter som jeg kan huske så var den der når jeg fikk monitoren i posten også:S

Ja nullstille:) jeg har kjøpt den brukt. Når jeg gjør som bruksanvisningen sier så kommer det opp et 4 tall når jeg tok en sånn test:S etter som jeg kan huske så var den der når jeg fikk monitoren i posten også:S
HM, det hørtes rart ut. Jeg er ikke hjemme før i kveld. Hvis ingen svarer deg før kan jeg skrive hva jeg gjorde. Hvilken syklusdag er du på nå da?

Kan du legge ut et bilde av den monitoren din? Ble litt nysgjerrig på det 4-tallet. Står det fortsatt 4 i dag eller har den endret til 5? Må sjekkes i samme tidsrom hver dag ;)

Da har æ også bestilt cbfm. E bare i pp2, mn en smuule utålmodig kan man si:) rekk ikke denne pp, da ikm e i uke 27, mn hvis æ ikke blitt gravid håpe æ neste e "min" mnd:)

Gutt født okt.2012, prøver på nytt mirakel!<3

ImageUploadedByBV Forum1372144287.672386.jpg

Sånn står i dag:) men jeg har alikevel ikke fått stilt inn noe kl slett:S og på fredag er det 2 uker siden jeg fikk mensen:S

Vis vedlegget 19918

Sånn står i dag:) men jeg har alikevel ikke fått stilt inn noe kl slett:S og på fredag er det 2 uker siden jeg fikk mensen:S

På monitoren jeg har så står det ikke noe klokkeslett, men den har en slags "innebygd" klokke.
Så når klokken din er f.eks 9 på morgenen dag 2 i syklusen så skal du holde inn "m" knappen til det kommer opp et 2-tall. Da kan du teste fra kl 7.00 til 11.00 (eller er det 06.00 til 12.00 på de nye monitorene?)

Og man skal ikke teste før monitoren selv viser tegn på at den skal teste (da blinker en testpinne i skjermen)

Men det er jo veldig rart at den skal være slik etter at du har nullstilt den.
Kan det være at batteriene trenger å skiftes ut?
Merkelig

Dag 29 for min del.( har måttet starte monitoren på nytt, fordi den ikke tok i mot flere enn 20 pinner) og fortsatt bare lav.. Det er så irriterende å gå rundt å vente på EL!:(

På monitoren jeg har så står det ikke noe klokkeslett, men den har en slags "innebygd" klokke.
Så når klokken din er f.eks 9 på morgenen dag 2 i syklusen så skal du holde inn "m" knappen til det kommer opp et 2-tall. Da kan du teste fra kl 7.00 til 11.00 (eller er det 06.00 til 12.00 på de nye monitorene?)

Og man skal ikke teste før monitoren selv viser tegn på at den skal teste (da blinker en testpinne i skjermen)

Men det er jo veldig rart at den skal være slik etter at du har nullstilt den.
Kan det være at batteriene trenger å skiftes ut?
Merkelig

Jeg tror jeg aldri fikk nullstilt den:S har ikke prøvd å bytte ut batteriene, det kan gjerne være smart:) jeg skal begynne å teste rett etter mensen? Eller gjør det noe om jeg begynner 1 uke etter? :S hilsen ei som ikke har peiling:P

Tror du egentlig skal begynne på dag seks. Men tror ikke det spiller sånn kjempe stor rolle( uten at jeg egentlig er sikker).

Men det kan jo hende at du allerede har hatt EL da, hvis du ikke har testa før nå:) Jeg har testa de første 15 dagene etter dag seks, fortsatt ingen EL og da testa jeg annenhver dag ca. Etter 20 dager - tar den ikke imot mer. Så da restarta jeg den og fortsatte og teste, for det ser ut til at jeg har sykt langt sykluser nå..

Jeg tror jeg aldri fikk nullstilt den:S har ikke prøvd å bytte ut batteriene, det kan gjerne være smart:) jeg skal begynne å teste rett etter mensen? Eller gjør det noe om jeg begynner 1 uke etter? :S hilsen ei som ikke har peiling:p

Man skal starte opp monitoren mellom dag 1 og senest dag 5(holde inn "m" til rigtig dag kommer opp).

Det du kan gjøre er å evt stille den inn på dag 5 i dag/morgen og holde litt kontroll i hodet på hvilken dag i syklusen det egentlig er. Da får du iallefall prøvd monitoren denne syklusen.
Men det spørs jo litt om hvor mange dager ut i syklusen du er nå da.
Som regel så spør monitoren etter første test rundt dag 6-8 :)

Lykke til :)

Da er jeg i gang med monitoren også :) Fikk tr i dag og rakk ikke stille den inn men jeg får gjøre det i morgen :) klaffet på første forsøk med monitoren forrige gang så satser på samme suksess nå :)

- taster fra appen :)

Skal ikke cbfm egentlig spørre om første test dag 6?tatt den i bruk igjen nå, første pp på lenge... Dag 6 men den ba ikke om test?

Back
Topp