Godt å høre at det ikke bare er megSitter i akkurat samme situasjonen faktisk...i bilen i alt for trange jeans og med kramper i magen mens jeg spiser lollipop spinn som atter en gang har blitt en craving..
![]()
Apper <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at det ikke bare er megSitter i akkurat samme situasjonen faktisk...i bilen i alt for trange jeans og med kramper i magen mens jeg spiser lollipop spinn som atter en gang har blitt en craving..
![]()
Ååå, se på pusen da!
Jeg hat det slik noen ganger. Ble så ekstremt forige uke slik at jeg dro på legevakten. Fikk da beskjed om at jeg hadde krystallsyken. :/ meget meeeget ubehagelig. Og det kan komme sånn plutselig. Så fikk beskjed om å ikke kjøre bil :/her har verden begynt å surre:/ i går måtte jeg legge meg rett ut på sofaen,alt gynget og gikk rundt og jeg ble skikkelig uvel. Pluss kjentes ut som trykkbølger inni hodet. Turte ikke reise meg omtrent igjen for jeg kom garantert til å besvime. helt totalt utmattalå nesten to timer på sofaen og turte knapt røre meg. har ikke turt ringe legen i frykt for hva det er men skal ringe i mårra. helt grusomt
og etter det ga seg begynte jeg fryse så sinnsykt,jeg hakka tenner under teppe i stua... noen som har følt lignenede? ellers ingen gravidsymptomer annet enn at jeg tisser,tisser,tisser og tisser..
![]()
jeg hadde faktisk proteiner i urinen hele forrige svangerskap og det var ikke noe den gangenHvote blodlegemer? slekk på kanske? hehe
Jeg har fått telefon fra legen om å komme inn med ny urin prøve etter protein funn og noe hvite et eller annet. Får ikke gjort det før mandag. Men sikkert ikke no alvorlig. I helga har vi barnevakt så da skal vi rydde litt i huset, jeg skal se jentefilmer og sove lenge uten å bli vekt av lille frøknagleder meg!
Kan være det. Men kjenner ikke noe som tyder på det enda....kan være at du har begynnende uvi.