Vi skravler uke 29

jeg har lyst på kake , men er elendig på å bake:(
Jeg elsker å bake! På kjøkkenet nå stor 2 kaker ferdig og foccacia er snart ferdig stekt! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Jeg elsker å bake! På kjøkkenet nå stor 2 kaker ferdig og foccacia er snart ferdig stekt! :)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)

:( noen som har det genet:(

haha sitter å leser gjennom innleggene her å ler for meg sjøl. for jeg kjenner meg så igjen i det meste dere sier,vi gravide er litt spesielle hehe hihi:)

trur jeg kommer til og falle litt ut av gruppa:( er så trøtt på dag tid, klarer bare og ha øyne oppe på natta:/ og da er ingen her:(

Noen som har gode råd mot kink i nakken? Sambo er helt stiv og har drittvondt. Kan bare snu hodet en vei. Selvsagt syter han som en mann og er umulig å ha i hus :p

Men i mårra skal vi kjøre i mange timer for å besøke mamma og pappa i feriehuset deres, og det lover ikke akkurat bra med 1stk kvalming på tur sammen med 1stk sjåfør uten sidesyn :p

Om du er inne på app'en så kan det hende du må logge ut og inn igjen for å få opp det nye forumet.

Har du skrevet meg opp frk.smedstad? :))

2 små + spire <3
Jepp. Du er notert :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Har barnefri denne uken , mannen bygger hytte og jeg er fortapt i 50 shades bøkene <3 :) sitter i timesvis og bare leser . :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
Hørtes herlig ut!

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Vi også :)
Ringte på mandag. Men vi får ikke komme før om ca 4 uker likevel...:( er ca 9 uker da... Håper han ombestemme seg og kaller meg inn tidligere likevel! ;) vurderer også å ta kontakt med en annen gyn mens vi venter :p

Er kanskje litt hysterisk, men har ikke tenkt å miste flere ganger, og greier nok ikke å slappe av før vi har kommet til uke 16/17 denne gangen...:)

Ååå, det var lenge å vente! :( Får håpe du får en time innen den tiden! Det skader jo ikke å kontakte en annen mens du venter ;) Jo raskere dere kommer inn, desto bedre er det :D

Jeg skjønner hva du mener og jeg vil ikke påstå at du er hysterisk akkurat. Jeg unner ikke en gang min verste fiende det å miste babyen sin! Forstår deg godt og jeg synes det er bedre med en ultralyd for mye enn en for lite :) Jeg har jo mistet selv og denne gangen tar jeg ingen sjanser. Jeg vil nok ikke slappe ordentlig av før jeg er nærmere 20 uker.. Glade er vi, men fryktelig nervøse!

Apper <3

barnefri helg til helgen. mor trenger hvil og far trenger ro til å få gjort ferdig til visning

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

sitter og drikker cola, og lurer på hva som er i den, for jeg ble plutselig svimmel, kvalm og tissatreng:P føles ut som jeg er drita jo:P slapp av, colan var uåpna så ikke noe i den:P

Sitter på legekontoret og venter på min tur. Første kontroll. Vil egentlig mest søke om tidlig ul, så håper legen er enig med meg :) litt spent kjenner jeg.

sitter på legekontoret for å levere urinprøve for å utelukke uvi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen andre som har jeans som passer på morgningen, men blir shiiit stramme utover dagen? Jeg var dum nok til å ta på meg det i dag (den er egentlig stor og komfortabel), og nå i bilen har magen begynte å presse på :(

Apper <3

Noen andre som har jeans som passer på morgningen, men blir shiiit stramme utover dagen? Jeg var dum nok til å ta på meg det i dag (den er egentlig stor og komfortabel), og nå i bilen har magen begynte å presse på :(

Apper <3

Sitter i akkurat samme situasjonen faktisk...:p i bilen i alt for trange jeans og med kramper i magen mens jeg spiser lollipop spinn som atter en gang har blitt en craving..:p

Back
Topp