Vi skravler uke 29

Sitter i akkurat samme situasjonen faktisk...:p i bilen i alt for trange jeans og med kramper i magen mens jeg spiser lollipop spinn som atter en gang har blitt en craving..:p
Godt å høre at det ikke bare er meg :p Buksa presser på og jeg er i tillegg øm nederst i magen så det gjør ikke saken bedre. Lollipop spinn? Hva er det? :p

Apper <3
 
Har fått legen min til å sende henvisning til sykehuset om tidlig ul. Så får vi se om de lar meg få det. Tok alt av prøver også. Men jammen meg lenge til neste kontroll, siden jeg hadde første nå ;)
 
  • Liker
Reactions: cs7
Isen som har redda meg i dag! Hehe.

Med is og pus på tur :p

Vis vedlegget 22777
Ååå, se på pusen da! :D Så nydelig. Iskremen har jeg aldri smakt, men tipper den er god ;) Hos meg har det blitt hveteboller! Og ikke slike fra butikken i poser, men de store, fine fra bakeren eller bensinstasjoner :p Og Ben&Jerry is, men jeg er for kvalm til å tørre spise det på ferien!

Apper <3
 
her har verden begynt å surre:/ i går måtte jeg legge meg rett ut på sofaen,alt gynget og gikk rundt og jeg ble skikkelig uvel. Pluss kjentes ut som trykkbølger inni hodet. Turte ikke reise meg omtrent igjen for jeg kom garantert til å besvime. helt totalt utmatta :( lå nesten to timer på sofaen og turte knapt røre meg. har ikke turt ringe legen i frykt for hva det er men skal ringe i mårra. helt grusomt:( og etter det ga seg begynte jeg fryse så sinnsykt,jeg hakka tenner under teppe i stua... noen som har følt lignenede? ellers ingen gravidsymptomer annet enn at jeg tisser,tisser,tisser og tisser.. :p
 
her har verden begynt å surre:/ i går måtte jeg legge meg rett ut på sofaen,alt gynget og gikk rundt og jeg ble skikkelig uvel. Pluss kjentes ut som trykkbølger inni hodet. Turte ikke reise meg omtrent igjen for jeg kom garantert til å besvime. helt totalt utmatta :( lå nesten to timer på sofaen og turte knapt røre meg. har ikke turt ringe legen i frykt for hva det er men skal ringe i mårra. helt grusomt:( og etter det ga seg begynte jeg fryse så sinnsykt,jeg hakka tenner under teppe i stua... noen som har følt lignenede? ellers ingen gravidsymptomer annet enn at jeg tisser,tisser,tisser og tisser.. :p
Jeg hat det slik noen ganger. Ble så ekstremt forige uke slik at jeg dro på legevakten. Fikk da beskjed om at jeg hadde krystallsyken. :/ meget meeeget ubehagelig. Og det kan komme sånn plutselig. Så fikk beskjed om å ikke kjøre bil :/
Kan jo være lurt å høre mef en lege om hva det kan være da :)
Håper det går fott over til deg :)
 
Vært sånn i en ukes tid men blir bare verre. i går var det skikkelig ille.. tok et glass cola og da kommer jeg meg merkbart også... blir skremt jeg :/ krystallsyken har jeg faktisk hørt om... har ikke lappen så får ikke kjørt bil :p
 
Samboeren min hadde krystallsyken for 5-6 år siden. Han var hjemme i nesten 1 år han. Tok flere mnd før legen fant ut hva det var, og når han fikk riktig behandling gikk det bedre. Men jeg holdt på å bli gal. Jobber turnus, og var vant med å ha fridager midt i uka heeelt alene. DET hadde jeg plutselig ikke lenger. Så når jeg dro på jobb følte jeg at jeg hadde fri liksom. Mannfolk og sykdom vet dere ;) Han samboeren min er jo nesten døden nær til tider. Men han fikk sannelig høre etter at Herman ble født at han absolutt ikke skulle snakke om vondt i fingeren eller noe. Da hadde jeg kvalt han tror jeg ;) så han har blitt bedre.

Skriver handleliste for i morgen jeg nå. Forslag til middager? Har fått lov av samboeren min å spandere middag på han i morgen, samt å kjøpe ny shorts til han (og jeg fikk bestemme fargen for en gangs skyld)..

Ja, forresten... Jeg har prøvd i TI år for å få han inn i klær som ikke er dystre og mørke i fargen. Hvertfall på sommeren så syns jeg han er fin i litt lysere og sprekere farger. Typ eplegrønn, IKKE militærgrønn. Ikke rosa eller lilla, men litt freshe farger. Han har nektet å kjøpe det, inntil for et par uker siden hvor han kjøpte EN litt fresh pique skjorte (skrives det slik?)... Vel, i dag sa en kollega av han (KVINNELIG) at han kledde det, og dermed skal han brått ha flere i freshe farger... Når han fortalte det freste jeg LITT kan man si. JEG har prøvd i flere år, og når en ANNEN DAME sier han kler den fargen, så forandrer han mening. Ojojoj... Fløy noen gnister her da ja ;)
 
på vei til mamma for å levere markus der. han og mamma skal på campingtur i helga. så får mannen jobbet i fred med klargjøring av leiligheten til salg og jeg får hvilt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Levert Herman i bhg. Handlet for ei uke, og nå skal det soves..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Sitter å ser på frokostbordet å tenker at det hadde vært greit om det kunne har ryddet av seg selv :p etterpå skal vi inn til kyrkseterøra en tur. Tipper jentene kommer til å mase mer om å få dra på tivoli. Hører de sitter å leker at de er i karusell nå ;p
 
Legetime i dag:) Tok hauevis med blodprøver,hjerteprøver og alt.. sjekket alt. Venter på svar. Fikk og bestillt meg svangerskapskontroll,det ble da den 22 august :) Har også fått fortalt det til mamma og min kjære søster. Føltes godt. De ble kjempeglade og helt i hundre. deilig. Skal se om jeg klare rydde litt i huset i dag,men har fått streng beskjed av legen ikke anstrenge meg før jeg får svar på hjerteprøvene. Håper de er fine. litt skummelt syns jeg...

Hva er planen i helga da jenter? :)
 
Jeg har fått telefon fra legen om å komme inn med ny urin prøve etter protein funn og noe hvite et eller annet. Får ikke gjort det før mandag. Men sikkert ikke no alvorlig. I helga har vi barnevakt så da skal vi rydde litt i huset, jeg skal se jentefilmer og sove lenge uten å bli vekt av lille frøkna :) gleder meg!
 
jeg hadde faktisk proteiner i urinen hele forrige svangerskap og det var ikke noe den gangen:) Hvote blodlegemer? slekk på kanske? hehe
 
Jeg har fått telefon fra legen om å komme inn med ny urin prøve etter protein funn og noe hvite et eller annet. Får ikke gjort det før mandag. Men sikkert ikke no alvorlig. I helga har vi barnevakt så da skal vi rydde litt i huset, jeg skal se jentefilmer og sove lenge uten å bli vekt av lille frøkna :) gleder meg!

kan være at du har begynnende uvi.
 
Sier hei mellom rydding å pakking. Reiser til Sørlandet på søndag og i morra skal jeg være servitør i et bryllup... såh blir pakking og rydding i kveld gitt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp