Vi skravler uke 29

I dag skulle vi egentlig hatt termin, men vi mista i uke 16.

Vond dag. Men heldigvis er været fantastisk og vi er på hytta med mamma og pappa. Og ikke minst - vi har et nytt lite håp i magen!! :)
 
I dag skulle vi egentlig hatt termin, men vi mista i uke 16.

Vond dag. Men heldigvis er været fantastisk og vi er på hytta med mamma og pappa. Og ikke minst - vi har et nytt lite håp i magen!! :)
Huff kan tnke mæ termindagen e tung, mn som du sir heldigvis har du ny spire. Håpe bare sen klamre sæ godt fast!


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Æ e på besøk hos mamma på landet. Deilig m litt avlastning, men klarte å glemme gravid pakken m multivitaminan hjemme. Så nu slit æ m å være kreativ for å få i mæ nok folat via maten. Har funnet ut at brokkoli, melk og erter inneholde masse, mn hvis nån har andre gode forslag tar æ gjerne imot:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Sommer ♡ Nyter siste dag i syddanmark; i morra drar vi oppover i landet :) Fire dager til med sånt her vær, jatakk! Noen fler "gammeldawse"; kuleis med guf, syltetøy og flødebolle. Og litt mer farge på kroppen.. Drar hjemover på torsdag; blir nok godt det også! God søndag, og en god uke til dere :)
 
Trøtt, svimmel, kvalm og uvel... Knerten er overtrøtt, og jeg venter bare på leggetid for han. Trykker på alle knappene mine i dag. Kun mamma som gjelder om dagen. Blir så sliten av det.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
Hehe. Ja her er det fiiint ja :p vært dårlig me laksefiske for sambo sin del også pga alt regnet :p hvor er det dere camper da? :)
Vi camper på Overhalla :) Skikkelig fint og flott, men veldig vindfult. Litt bedre nå som sola endelig stikker strålene sine frem, men det er jo ikke lenge av gangen, haha. Vi har fått laks da :D

Apper <3
 
Så dårlig i magen og oppblåst. Tok på meg en Capri bukse i stad, men den er bytta ut med gravid tightsen min. Makan altså..

Varmen slår meg skikkelig ut.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
I dag skulle vi egentlig hatt termin, men vi mista i uke 16.

Vond dag. Men heldigvis er været fantastisk og vi er på hytta med mamma og pappa. Og ikke minst - vi har et nytt lite håp i magen!! :)

Uff så trist.
Men godt dere gjør noe positivt i dag og koser dere.


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Heterokter!!!
Skal ikke klage når vi nå endelig har litt fin sommer, men jeg renner seriøst bort.
Hver minste ting jeg gjør, så renner svetten:/ Nice:/

5 dager igjen på jobb nå, så er det 3 uker ferie:) GLEDER meg syyykt:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Back
Topp