*oida*
Forelsket i forumet
Jeg elsker å bake! På kjøkkenet nå stor 2 kaker ferdig og foccacia er snart ferdig stekt!jeg har lyst på kake , men er elendig på å bake![]()
Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3
Sendt fra telulofen min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker å bake! På kjøkkenet nå stor 2 kaker ferdig og foccacia er snart ferdig stekt!jeg har lyst på kake , men er elendig på å bake![]()
Jeg elsker å bake! På kjøkkenet nå stor 2 kaker ferdig og foccacia er snart ferdig stekt!
Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3
Sendt fra telulofen min!![]()
Jepp. Du er notertOm du er inne på app'en så kan det hende du må logge ut og inn igjen for å få opp det nye forumet.
Har du skrevet meg opp frk.smedstad?)
2 små + spire <3
Hørtes herlig ut!Har barnefri denne uken , mannen bygger hytte og jeg er fortapt i 50 shades bøkene <3sitter i timesvis og bare leser .
![]()
Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
Vi også
Ringte på mandag. Men vi får ikke komme før om ca 4 uker likevel...er ca 9 uker da... Håper han ombestemme seg og kaller meg inn tidligere likevel!
vurderer også å ta kontakt med en annen gyn mens vi venter
Er kanskje litt hysterisk, men har ikke tenkt å miste flere ganger, og greier nok ikke å slappe av før vi har kommet til uke 16/17 denne gangen...![]()
Den ferdigposen ned sjokoladekake fra Toro er helt konge!![]()
laughing7 
Noen andre som har jeans som passer på morgningen, men blir shiiit stramme utover dagen? Jeg var dum nok til å ta på meg det i dag (den er egentlig stor og komfortabel), og nå i bilen har magen begynte å presse på
Apper <3
null matlyst