Hvordan går det med deg Tigerbaby?Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg Tigerbaby?Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Vet fortsatt ikke.Hvordan går det med deg Tigerbaby?
Er kanskje litt godt å kjenne på symptomene, men kjipt å bli sittende isolert og uten svar! Håper du hvertfall får noe svar i morgen. Høres jo lovende ut hvis det ikke var vært noe mer blødninger og symptomene er derVet fortsatt ikke.
Kvalmen er her, trøtt som en dupp, føler meg litt isolert hjemme alene
Mannen er bortreist og jeg får egentlig ikke lov å gjøre noe som helst annet enn å sitte i ro.
Får svar ang hcg tidligst imorgen, om den er bra blir det ultralyd på torsdag.
Jepp!Er dere også veldig trøtte? gjesp
Er dere også veldig trøtte? gjesp
Så hinnsidesEr dere også veldig trøtte? gjesp
Jeg jobber 100%. Jobber i et mannsdominert yrke, og har 3 tette kollegaer (inkludert sjefen min) som jeg har fortalt hva vi har gått igjennom, så får utrolig mye støtte fra dem. Greit å bli møtt med forståelse for hvorfor jeg er så trøtt og sliten, og kvalme..Jobber dere om dagen eller hva gjør dere?
Sykemeldingen min har gått ut og følte det kanskje kunne bli greit å komme i gang, men 100% kjennes mye. Redd for at jeg overbelaster meg og det slår negativt ut på micro i magen. Er på tredje dagen med 100% jobb igjen nå.
Jeg er heldigvis student med samlingsstudie, men jeg får ikke jobbe ved siden av nå, så skal høre med jordmor og legen om svangerskapspenger fra nav, fordi det er ganske krise for oss om jeg ikke har inntekt ved siden av studielånet.Jobber dere om dagen eller hva gjør dere?
Sykemeldingen min har gått ut og følte det kanskje kunne bli greit å komme i gang, men 100% kjennes mye. Redd for at jeg overbelaster meg og det slår negativt ut på micro i magen. Er på tredje dagen med 100% jobb igjen nå.
Jeg skal slutte på lørdag da er jeg 10+1 de sa det hadde gått bra å slutte et par uker før også. Det er litt skummelt!Når slutter dere på medisiner?
Går på progynova og cyclogest.
Jeg skal egentlig slutte fredag, 9+5(9+0 iflg st.olavs) og det synes jeg var veldig tidlig!
Sist skulle jeg slutte en uke senere.
Jeg er livredd!Jeg skal slutte på lørdag da er jeg 10+1 de sa det hadde gått bra å slutte et par uker før også. Det er litt skummelt!
Da kan du kanskje trappe litt ned da? Så slipper du slutte veldig brått. Uff.. veldig nervepirrende. Blir jo deilig å slutte på medisiner, men også kjempe redd for at det skal gå galt!!Har medisiner nok til 12+1, og da enda litt til progesteron, så jeg går på dem til jeg er tom!
Skal vurdere det etter ul imorgen..Da kan du kanskje trappe litt ned da? Så slipper du slutte veldig brått. Uff.. veldig nervepirrende. Blir jo deilig å slutte på medisiner, men også kjempe redd for at det skal gå galt!!