Vi prøverørsdamene!

Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Hvordan går det med deg Tigerbaby? :Heartred
 
Hvordan går det med deg Tigerbaby? :Heartred
Vet fortsatt ikke.
Kvalmen er her, trøtt som en dupp, føler meg litt isolert hjemme alene :sorry:
Mannen er bortreist og jeg får egentlig ikke lov å gjøre noe som helst annet enn å sitte i ro.
Får svar ang hcg tidligst imorgen, om den er bra blir det ultralyd på torsdag.
 
Vet fortsatt ikke.
Kvalmen er her, trøtt som en dupp, føler meg litt isolert hjemme alene :sorry:
Mannen er bortreist og jeg får egentlig ikke lov å gjøre noe som helst annet enn å sitte i ro.
Får svar ang hcg tidligst imorgen, om den er bra blir det ultralyd på torsdag.
Er kanskje litt godt å kjenne på symptomene, men kjipt å bli sittende isolert og uten svar! Håper du hvertfall får noe svar i morgen. Høres jo lovende ut hvis det ikke var vært noe mer blødninger og symptomene er der:)
 
Jobber dere om dagen eller hva gjør dere?:happy:

Sykemeldingen min har gått ut og følte det kanskje kunne bli greit å komme i gang, men 100% kjennes mye. Redd for at jeg overbelaster meg og det slår negativt ut på micro i magen.:wideyed: Er på tredje dagen med 100% jobb igjen nå. :)
 
Jobber dere om dagen eller hva gjør dere?:happy:

Sykemeldingen min har gått ut og følte det kanskje kunne bli greit å komme i gang, men 100% kjennes mye. Redd for at jeg overbelaster meg og det slår negativt ut på micro i magen.:wideyed: Er på tredje dagen med 100% jobb igjen nå. :)
Jeg jobber 100%. Jobber i et mannsdominert yrke, og har 3 tette kollegaer (inkludert sjefen min) som jeg har fortalt hva vi har gått igjennom, så får utrolig mye støtte fra dem. Greit å bli møtt med forståelse for hvorfor jeg er så trøtt og sliten, og kvalme..
 
Jobber dere om dagen eller hva gjør dere?:happy:

Sykemeldingen min har gått ut og følte det kanskje kunne bli greit å komme i gang, men 100% kjennes mye. Redd for at jeg overbelaster meg og det slår negativt ut på micro i magen.:wideyed: Er på tredje dagen med 100% jobb igjen nå. :)
Jeg er heldigvis student med samlingsstudie, men jeg får ikke jobbe ved siden av nå, så skal høre med jordmor og legen om svangerskapspenger fra nav, fordi det er ganske krise for oss om jeg ikke har inntekt ved siden av studielånet.
 
Jeg jobber 80% som lærer, minsta har ikke begynt i barnehage enda - så derfor må jeg være hjemme en dag i uken for å få det til å gå rundt :) Men, har gradert mammaperm (sprer de siste dagene ut over en dag i uken), så det merkes ikke mye på lønna.

Forrige graviditet var jeg 100% sykmeldt fra ca. midten av svangerskapet pga. bekkenløsning. Håper jeg slipper det denne runden! :)
 
Når slutter dere på medisiner?
Går på progynova og cyclogest.
Jeg skal egentlig slutte fredag, 9+5(9+0 iflg st.olavs) og det synes jeg var veldig tidlig!
Sist skulle jeg slutte en uke senere.
 
Når slutter dere på medisiner?
Går på progynova og cyclogest.
Jeg skal egentlig slutte fredag, 9+5(9+0 iflg st.olavs) og det synes jeg var veldig tidlig!
Sist skulle jeg slutte en uke senere.
Jeg skal slutte på lørdag da er jeg 10+1 de sa det hadde gått bra å slutte et par uker før også. Det er litt skummelt!
 
Har medisiner nok til 12+1, og da enda litt til progesteron, så jeg går på dem til jeg er tom!
 
Har medisiner nok til 12+1, og da enda litt til progesteron, så jeg går på dem til jeg er tom!
Da kan du kanskje trappe litt ned da? Så slipper du slutte veldig brått. Uff.. veldig nervepirrende. Blir jo deilig å slutte på medisiner, men også kjempe redd for at det skal gå galt!!
 
Da kan du kanskje trappe litt ned da? Så slipper du slutte veldig brått. Uff.. veldig nervepirrende. Blir jo deilig å slutte på medisiner, men også kjempe redd for at det skal gå galt!!
Skal vurdere det etter ul imorgen..
 
Denne tråden har jeg gått glipp av. Klaffet på første fryseforsøk i naturlig syklus så jeg har kjørt på egne hormoner nesten hele veien. Litt lutinus mellom el og testdag, that 's it.

Skal på klinikken og tul i morgen. Regner med at alt er ok, men likevel fint å sjekke. Jeg leste litt for mye om MA, BO, blæremola og på "Vi som har mistet før uke 12"...

Krisemaksimering? Jeg? Åh jadda...
 
Back
Topp