Vi prøverørsdamene!

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Er det mange av oss her inne? Tenker vi kan ha en egen liten skravletråd om alt vi har opplevd gjennom prosessen.
Selv er dette 2.graviditet etter 2.uttak(1.ICSI), første barn. 1.graviditet endte i MA så jeg er veldig redd for det og får derfor super oppfølging på sykehuset.

Noen flere som fortsatt går på medisiner, når skal dere evt slutte? Jeg skal slutte 10+5 ifølge papirene men har trolig nok til ca 12+0. Går på progynova og cyclogest.
 
Er ikke prøverørsdame men får medikamentell oppfølging av fertilitetsklinikk pga habituell abort og leidenmutasjon.
Har en sa i uke 9 og ma i uke 16 og 13 siden høsten 2016.
Nå får jeg albyl-e og klexane hele svangerskapet, samt ovitrelle og lutinus til uke 12.
 
Er ikke prøverørsdame men får medikamentell oppfølging av fertilitetsklinikk pga habituell abort og leidenmutasjon.
Har en sa i uke 9 og ma i uke 16 og 13 siden høsten 2016.
Nå får jeg albyl-e og klexane hele svangerskapet, samt ovitrelle og lutinus til uke 12.
Oi, ovitrelle så lenge? Har jeg ikke hørt om før!
 
Neida, er ikke så ille :)
Verre med den klexanen hver dag :p
Alt er verd det for en liten pjokk.
Jeg er en glemsk dinosaur pga medisinene. Tok nettopp meg selv i å være usikker på om vi har spist middag.. heldig hvis jeg husker meg selv på vei ut døra, det var helt grusomt sist, mannen var helt oppgitt :hilarious: Blir vel like bra denne gangen.
 
Alt er verd det for en liten pjokk.
Jeg er en glemsk dinosaur pga medisinene. Tok nettopp meg selv i å være usikker på om vi har spist middag.. heldig hvis jeg husker meg selv på vei ut døra, det var helt grusomt sist, mannen var helt oppgitt :hilarious: Blir vel like bra denne gangen.
Hehe.. har mange tabletter å knaske også - så jeg har gjort som de gamle og kjøpt meg en dosett :D
 
Hehe.. har mange tabletter å knaske også - så jeg har gjort som de gamle og kjøpt meg en dosett :D
Det har jeg hatt lenge.. tre dosetter faktisk :hilarious:
En med vanlige medisiner og to til progynova, så er det lagt opp for to uker om gangen og jeg trenger bare ta med meg den jeg bruker av de og noe cyclogest hvis jeg skal være på besøk sent.
 
Har du forresten noen ekstra kontroller?
Første ul i uke 7 på fertilitetsklinikken, og husker vagt hun sa hver eller annahver uke til uke 12.. husker ikke helt.
Men vet jeg får god oppfølging av både lege og jordmor hjemme og :)
 
Første ul i uke 7 på fertilitetsklinikken, og husker vagt hun sa hver eller annahver uke til uke 12.. husker ikke helt.
Men vet jeg får god oppfølging av både lege og jordmor hjemme og :)
Høres godt ut, jeg føler også at jeg blir tatt bedre være på denne gangen! Må til jordmor allerede neste uke og få hjelp med erklæringer til skolen.
 
Høres godt ut, jeg føler også at jeg blir tatt bedre være på denne gangen! Må til jordmor allerede neste uke og få hjelp med erklæringer til skolen.
Jeg har blitt sykemeldt og satt på svangerskapspenger allerede fra uke 6/7 de to siste gangene men avventer til ul i det minste.
 
Jeg har blitt sykemeldt og satt på svangerskapspenger allerede fra uke 6/7 de to siste gangene men avventer til ul i det minste.
Det hadde nok vært løsningen for meg også om jeg ikke studerte... men studiene er NØDT til å komme først for at vi skal ha noen fremtid for babyen
 
Det hadde nok vært løsningen for meg også om jeg ikke studerte... men studiene er NØDT til å komme først for at vi skal ha noen fremtid for babyen
Jeg ser den :)
Fikk vite i går at drømmejobben blir ledig nå men det innebærer to år på skole for å få nødvendig kompetanse - uten garanti for at jeg får jobben, så det får heller være.. kanskje ikke gunstig å starte utdanning midt i et svangerskap...
 
Gratulerer damer! Lister meg inn her jeg å:) søskenforsøk dette her. Har et ivf barn fra før. 2 innsett og jeg er 10dpo i dag. Livredd for at det skal skje noe. Dette er litt for godt til å være sant! :)
 
Gratulerer damer! Lister meg inn her jeg å:) søskenforsøk dette her. Har et ivf barn fra før. 2 innsett og jeg er 10dpo i dag. Livredd for at det skal skje noe. Dette er litt for godt til å være sant! :)
Velkommen til oss :cat:
 
Back
Topp