Vi prøverørsdamene!

Ha ha nei så morsomt, da er vi 3 som ligger helt likt og i samme prosess. Går dere på støtte medisiner?

Veldig koselig!

Jeg gikk på Lutinus i to uker fra uttak, så var ferdig med det på tirsdag.

Nå er det ingenting :)

Dere da?
 
HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe :( Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.
 
HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe :( Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.
Jeg måtte også det.. Ble jo totalfrys i August, så det var nesten på dagen to mnd siden uttak da jeg fikk første innsett.
Så ble det jo et par mnd fra utskrapning til nytt innsett :p dette gamet er ikke for de utolmodige
 
Jeg måtte også det.. Ble jo totalfrys i August, så det var nesten på dagen to mnd siden uttak da jeg fikk første innsett.
Så ble det jo et par mnd fra utskrapning til nytt innsett :p dette gamet er ikke for de utolmodige
Absolutt ikke, 7 måneder fra søknad til innsett, og 4 måneder fra uttak til første innsett her. Huff! Ville tro kroppen fikser dette selv håper jeg. Er så lei! Har blitt sykemeldt 1 uke.
 
HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe :( Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.

❤️❤️❤️❤️❤️
 
Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
 
Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..

Huff! Krysser fingrene for at det ikke er noe, men forstår absolutt at du tenker det.. Hold oss oppdaterte :) ❤️
 
Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Å neei :( :Heartred:Heartred håper det går rette veien!
 
Sitter å føler på «influensaen» å «ilingene» i hofter.. håper det er eggene som modnes eller noe. Er veldig sikker på at uttaket blir mandagen :D i morgen er det avgårde til tromsø for å «sjekke ståva» der inne :)
 
Sniker meg inn en liten titt selvom jeg bare er 8dpo med en liten blasto-eskimo fra januar 2018:cat: håper han/hun klamrer seg fast.:Heartpink
 
Noen av dere som fremdeles går på lutinus?
 
Back
Topp