Ha ha nei så morsomt, da er vi 3 som ligger helt likt og i samme prosess. Går dere på støtte medisiner?
Veldig koselig!
Jeg gikk på Lutinus i to uker fra uttak, så var ferdig med det på tirsdag.
Nå er det ingenting
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha nei så morsomt, da er vi 3 som ligger helt likt og i samme prosess. Går dere på støtte medisiner?
Jeg måtte også det.. Ble jo totalfrys i August, så det var nesten på dagen to mnd siden uttak da jeg fikk første innsett.HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.
Absolutt ikke, 7 måneder fra søknad til innsett, og 4 måneder fra uttak til første innsett her. Huff! Ville tro kroppen fikser dette selv håper jeg. Er så lei! Har blitt sykemeldt 1 uke.Jeg måtte også det.. Ble jo totalfrys i August, så det var nesten på dagen to mnd siden uttak da jeg fikk første innsett.
Så ble det jo et par mnd fra utskrapning til nytt innsett dette gamet er ikke for de utolmodige
HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.
HCG mål til 55 i går, så regner med at dette ikke blir noe Er så utrolig lei meg, måtte vente så utrolig lenge på dette første innsettet.
Nei, nei, nei! Lykke tilSer ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Å neei håper det går rette veien!Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Ser ut til at jeg muligens også er ute av gamet. Igår 5+3 blødde jeg en del med masse smerter, og så forsvant det helt.. Så skal ta blodprøver i dag og imorgen..
Haha, kult var ferdig med lutinusen sist uke, å ingenting nå, enn deg?Ha ha nei så morsomt, da er vi 3 som ligger helt likt og i samme prosess. Går dere på støtte medisiner?
Har testetøsa begynt enda eller? Gratulerer som ruger og lykke til!Sniker meg inn en liten titt selvom jeg bare er 8dpo med en liten blasto-eskimo fra januar 2018 håper han/hun klamrer seg fast.
Oh yes fortsetter det i dette testetempoet så trenger jeg forsterkninger ganske snart hahaaHar testetøsa begynt enda eller? Gratulerer som ruger og lykke til!
Styrt syklus, så tar fortsatt cyclogest, skal ta det til 10+5.Noen av dere som fremdeles går på lutinus?
Opplevd lysbrun utflod?Styrt syklus, så tar fortsatt cyclogest, skal ta det til 10+5.
Du kan ikke ta meg med i betraktningen.. Jeg har hatt fossblødninger jegOpplevd lysbrun utflod?