Vi prøverørsdamene!

Å.. :(
Har du sjekket med ul?
Nei, tok en blodprøve igår og skal ta en i dag, så får jeg svar neste uke... :confused:
Det var visst for tidlig med ul før neste uke, sykt frustrerende.
 
Nei, tok en blodprøve igår og skal ta en i dag, så får jeg svar neste uke... :confused:
Det var visst for tidlig med ul før neste uke, sykt frustrerende.
Åh... skjønner frustrasjonen din..
Vi får holde ut over helga...
 
Ved naturlig syklus er det vel slutt etter positiv test, mens i styrt er det til uke 10

Hvordan går det med deg tiger:Heartpink:( tenker på deg og håper så inderlig det er uskyldig.
Jeg er sliten. En liten kjøretur til legen, innom skolen med noe og så hjem igjen.. Jeg er klar for å sove igjen :sleep002 og ryggen/bekkenet krangler masse
 
Jeg er sliten. En liten kjøretur til legen, innom skolen med noe og så hjem igjen.. Jeg er klar for å sove igjen :sleep002 og ryggen/bekkenet krangler masse
Det forstår jeg godt. :confused1 :Heartpink Det er veldig krevende det greiene her.:( Ta vare på deg. Klem
 
Sukk. Her tar det seg opp. Fått sykemelding resten av jobbeuka. Nå ligger jeg bare på sofaen og venter på smertehelvete. Faen faen faen.
 
Sukk. Her tar det seg opp. Fått sykemelding resten av jobbeuka. Nå ligger jeg bare på sofaen og venter på smertehelvete. Faen faen faen.
Sender deg noen gode tanker :Heartred jeg får sjokk om jeg ikke havner i samme båt :sorry:
 
Sender deg noen gode tanker :Heartred jeg får sjokk om jeg ikke havner i samme båt :sorry:
❤️Hadde jeg enda bodd nær legevakt så kunne jeg sjekka det i det minste og blitt ferdig med det men jeg bor to timer unna og ingen på legekontoret her gjør gu...
Usikker på om jeg egentlig burde reise og pga blodfortynnende men legen skulle sjekke det i det minste.
 
❤️Hadde jeg enda bodd nær legevakt så kunne jeg sjekka det i det minste og blitt ferdig med det men jeg bor to timer unna og ingen på legekontoret her gjør gu...
Usikker på om jeg egentlig burde reise og pga blodfortynnende men legen skulle sjekke det i det minste.
Vi har legevakt men de har ikke ul uansetto_O
Gyn her mente det ikke var vits å sjekke meg enda.. :sorry:
Håper du får noen gode svar fort :Heartred
 
:HeartbigredHåper virkelig det går bra med dere med blødninger :Heartbigred
 
Når har dere andre prøverørsdamer fått TUL?
Jeg synes det er så lenge til min time, ikke før 4. april! Da vil jeg være ca 8+0.
Så lenge å veeeeente! :smiley-angelic001:woot::wacky::banghead:
 
Når har dere andre prøverørsdamer fått TUL?
Jeg synes det er så lenge til min time, ikke før 4. april! Da vil jeg være ca 8+0.
Så lenge å veeeeente! :smiley-angelic001:woot::wacky::banghead:
Jeg har fått 27 mars, da er jeg 6+6.. redd det er for tidelig til å se noe..
 
Jeg har fått 27 mars, da er jeg 6+6.. redd det er for tidelig til å se noe..

Tror det fint skal gå an å se en bankende hjerte da, om jeg ikke tar feil? Det slår jo da

Hvor går du til behandling? Tydeligvis ulik praksis på når TUL gjennomføres.
 
Skal på eget insj til uka 6+3. Og hos fertilitetssentetet 8+3 :p

Spennende!
Vurdert å bestille privat jeg også, mest fordi jeg egentlig bare vil vite det fortest mulig om det ikke er liv laga - så jeg kan gå videre og prøve på nytt :)
Men, samtidig skal det gå fint å vente et par uker +.. Utgjør ikke megastor forskjell uansett!

Lykke til på første TUL :)
 
Back
Topp