Å..Du kan ikke ta meg med i betraktningen.. Jeg har hatt fossblødninger jeg
Har du sjekket med ul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å..Du kan ikke ta meg med i betraktningen.. Jeg har hatt fossblødninger jeg
Nei, tok en blodprøve igår og skal ta en i dag, så får jeg svar neste uke...Å..
Har du sjekket med ul?
Åh... skjønner frustrasjonen din..Nei, tok en blodprøve igår og skal ta en i dag, så får jeg svar neste uke...
Det var visst for tidlig med ul før neste uke, sykt frustrerende.
Hvordan går det med deg tiger tenker på deg og håper så inderlig det er uskyldig.Du kan ikke ta meg med i betraktningen.. Jeg har hatt fossblødninger jeg
Jeg er sliten. En liten kjøretur til legen, innom skolen med noe og så hjem igjen.. Jeg er klar for å sove igjen og ryggen/bekkenet krangler masseVed naturlig syklus er det vel slutt etter positiv test, mens i styrt er det til uke 10
Hvordan går det med deg tiger tenker på deg og håper så inderlig det er uskyldig.
Det forstår jeg godt. Det er veldig krevende det greiene her. Ta vare på deg. KlemJeg er sliten. En liten kjøretur til legen, innom skolen med noe og så hjem igjen.. Jeg er klar for å sove igjen og ryggen/bekkenet krangler masse
Sender deg noen gode tanker jeg får sjokk om jeg ikke havner i samme båtSukk. Her tar det seg opp. Fått sykemelding resten av jobbeuka. Nå ligger jeg bare på sofaen og venter på smertehelvete. Faen faen faen.
Hadde jeg enda bodd nær legevakt så kunne jeg sjekka det i det minste og blitt ferdig med det men jeg bor to timer unna og ingen på legekontoret her gjør gu...Sender deg noen gode tanker jeg får sjokk om jeg ikke havner i samme båt
Vi har legevakt men de har ikke ul uansettHadde jeg enda bodd nær legevakt så kunne jeg sjekka det i det minste og blitt ferdig med det men jeg bor to timer unna og ingen på legekontoret her gjør gu...
Usikker på om jeg egentlig burde reise og pga blodfortynnende men legen skulle sjekke det i det minste.
Lover godt krysser for sterkere tester de neste dageneOh yes fortsetter det i dette testetempoet så trenger jeg forsterkninger ganske snart hahaa
Takk
Jeg har fått 27 mars, da er jeg 6+6.. redd det er for tidelig til å se noe..Når har dere andre prøverørsdamer fått TUL?
Jeg synes det er så lenge til min time, ikke før 4. april! Da vil jeg være ca 8+0.
Så lenge å veeeeente!
Jeg har fått 27 mars, da er jeg 6+6.. redd det er for tidelig til å se noe..
Okei lettelse!Tror det fint skal gå an å se en bankende hjerte da, om jeg ikke tar feil? Det slår jo da
Hvor går du til behandling? Tydeligvis ulik praksis på når TUL gjennomføres.
Skal på eget insj til uka 6+3. Og hos fertilitetssentetet 8+3Når har dere andre prøverørsdamer fått TUL?
Jeg synes det er så lenge til min time, ikke før 4. april! Da vil jeg være ca 8+0.
Så lenge å veeeeente!
Okei lettelse!
Haugesund, enn du?
Skal på eget insj til uka 6+3. Og hos fertilitetssentetet 8+3
6+4 begge gangene. Ikke gjennom klinikkenNår har dere andre prøverørsdamer fått TUL?
Så lenge å veeeeente!