Så bra det blir når operasjonen er overstått!Tusen takkHan har utrolig nok hatt lite vondt, nesten tilfeldig at betennelsen ble oppdaget. Orker ikke å skrive alt, men alt i alt er det veldig bra at dette ble oppdaget. Jeg har tatt blodprøve, og nå sitter jeg og ser på "Et sted å høre til". Jeg håper vi får et enerom i natt, jeg skal iallfall sette alle kluter til for å få det
Håper du har det bra!
Men sjølvsagt veldig bra om det blir oppdaga om det er eit problem. Det er normalt at hjertet slår fortare innimellom, men monitoreringa mi viste at hjertet mitt hadde mange fleire sånne periodar med rask hjerterytme enn det som er normalt. Kardiologen i St. Petersburg har ein teori om at det kan vera pga magesekken, i form av halsbrann/sure oppstøt e.l. Klinikken vil ha dette undersøkt før ein eventuell graviditet. Det har jo mildt sagt vore ein belastande periode, ikkje minst den veka eg var der, men legen trudde som sagt ikkje det var stress, men magesekken. Time will show!I mellomtida ventar me i spenning på svar på om vår blastocyst har normalt antal kromosom eller ikkje...

Klemmar til deg!

Kontroll på mandag!
Godt det ordnet seg!!