Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wuhuuuu!!! Spennande! Då skal me stimulera samtidig, eg begynner med sprøyter på fredag. Kva skal du ta no? Eg skal ta Gonal-F og Menopur i kombinasjon, til saman 300IU. Har ikkje prøvd dette før, håpar det er ein god kombo for meg! Kryssar fingrar og tær for oss!!Jeg starter opp med stimulering ikveld! Vi holder oss til ordinær plan, slik jeg ville. Ul neste tirsdag, og da avgjøres det om det blir inseminering eller ivf. TJOHO!!
Wuhuuuu!!! Spennande! Då skal me stimulera samtidig, eg begynner med sprøyter på fredag. Kva skal du ta no? Eg skal ta Gonal-F og Menopur i kombinasjon, til saman 300IU. Har ikkje prøvd dette før, håpar det er ein god kombo for meg! Kryssar fingrar og tær for oss!!![]()
Så jeg venter med den til etter el Det er sant, men med det vi har betalt selv for nummer 1 og siste så kom vi opp i ca 80.000,- og så fikk vi dekt de andre gjennom HELFO. Så 80.000,- er ganske mye for en normal familie. Det syns iallfall vi. Men skjønner hva du mener.En ting til jeg tenkte på, i forhold til å "rettferdiggjøre" kostnadene i forbindelse med dette. Man har "spart" penger på og ikke reise utenlands ifjor. Det blir vel kanskje ikke så mye i år heller... Bare en tanke! Pluss at gevinsten er stor da![]()
Så spennende, krysser alt vi kan denne gangenJeg starter opp med stimulering ikveld! Vi holder oss til ordinær plan, slik jeg ville. Ul neste tirsdag, og da avgjøres det om det blir inseminering eller ivf. TJOHO!!
Det er sant, men med det vi har betalt selv for nummer 1 og siste så kom vi opp i ca 80.000,- og så fikk vi dekt de andre gjennom HELFO. Så 80.000,- er ganske mye for en normal familie. Det syns iallfall vi. Men skjønner hva du mener.![]()

Kan iallfall ikkje begynna med stimulering i dag som planlagt, kryssar fingrane for at blodprøven gir gode nyheiter og at forsøket berre blir litt utsatt og ikkje avbrutt. Set iallfall pris på at klinikken vil vera heilt sikre før dei bestemmer seg for vegen vidare (og vil ha blodprøve for å måla hormonverdiar).
Er det en vanlig bivirkning av Synarela? Jeg har gått på nesespray 4 av 5 forsøk, og har hatt en cyste nesten hver gang... Men den har aldri vært i konflikt med behandlingen, så det trenger jo ikke være noe problem. Vet du om den er på utsiden eller innsiden av eggstokken? Får du prøvesvarene i dag? Krysser fingre for at det ordner seg!Skrev visst et nytt innlegg i stedet for å svare på ditt, så se kommentar overOppdatering: Ting går sjelden som planlagt i denne prosessen her... På ultralyd i går oppdaga gyn typisk ei cyste, sånn var det jo forrige gong eg gjekk på Synarela også. Klinikken har bedt meg om å ta blodprøve for å måla progesteron og østrogen for å avgjera vegen vidare. Har tatt blodprøve i dag. Total breakdown i går... For ein jævlig berg- og dalbane dette er!!!Kan iallfall ikkje begynna med stimulering i dag som planlagt, kryssar fingrane for at blodprøven gir gode nyheiter og at forsøket berre blir litt utsatt og ikkje avbrutt. Set iallfall pris på at klinikken vil vera heilt sikre før dei bestemmer seg for vegen vidare (og vil ha blodprøve for å måla hormonverdiar).
Åh, takk for oppmuntrande svar, gode Lura!Ah, det er så typisk ja!Er det en vanlig bivirkning av Synarela? Jeg har gått på nesespray 4 av 5 forsøk, og har hatt en cyste nesten hver gang... Men den har aldri vært i konflikt med behandlingen, så det trenger jo ikke være noe problem. Vet du om den er på utsiden eller innsiden av eggstokken? Får du prøvesvarene i dag? Krysser fingre for at det ordner seg!
Blir i det minste godt med fri, har iallfall klart å vera litt fungerande på heimekontoret denne gongen, ikkje sjukmeldt. Får sjå kor lenge det varer!Hei. Bare sniker litt her jeg men... vet du om det er et alternativ å tømme cysten? Gyn fant en cyste hos meg på CD2 da jeg skulle starte stimulering, og der var beskjeden fra klinikken at om jeg kunne komme inn og tømme denne fikk jeg likevel starte stimuleringen. Alternativet var en md på p-piller. Kan ikke si det var behagelig å tømme den, men synes likevel det var vel verdt det!Oppdatering: Ting går sjelden som planlagt i denne prosessen her... På ultralyd i går oppdaga gyn typisk ei cyste, sånn var det jo forrige gong eg gjekk på Synarela også. Klinikken har bedt meg om å ta blodprøve for å måla progesteron og østrogen for å avgjera vegen vidare. Har tatt blodprøve i dag. Total breakdown i går... For ein jævlig berg- og dalbane dette er!!!Kan iallfall ikkje begynna med stimulering i dag som planlagt, kryssar fingrane for at blodprøven gir gode nyheiter og at forsøket berre blir litt utsatt og ikkje avbrutt. Set iallfall pris på at klinikken vil vera heilt sikre før dei bestemmer seg for vegen vidare (og vil ha blodprøve for å måla hormonverdiar).
Åh, takk for oppmuntrande svar, gode Lura!Cyster er typisk ein bivirkning av Synarela, ja, no er det også 2 av 2 for meg... Det gir håp å vita at du har fortsatt behandlinga med cyste du også. Legen min hos OLGA var veldig overraska over at cysta var der, sidan eg har gått på P-piller først. Men, men, kan tydelegvis oppstå likevel. No er nok det store spørsmålet om den er østrogenproduserande eller ikkje. Får nok dessverre ikkje prøvesvar før over helga, så no blir det ei seig helg med venting og Synarela-migrene...
Blir i det minste godt med fri, har iallfall klart å vera litt fungerande på heimekontoret denne gongen, ikkje sjukmeldt. Får sjå kor lenge det varer!
Oppdatering: Ting går sjelden som planlagt i denne prosessen her... På ultralyd i går oppdaga gyn typisk ei cyste, sånn var det jo forrige gong eg gjekk på Synarela også. Klinikken har bedt meg om å ta blodprøve for å måla progesteron og østrogen for å avgjera vegen vidare. Har tatt blodprøve i dag. Total breakdown i går... For ein jævlig berg- og dalbane dette er!!!Kan iallfall ikkje begynna med stimulering i dag som planlagt, kryssar fingrane for at blodprøven gir gode nyheiter og at forsøket berre blir litt utsatt og ikkje avbrutt. Set iallfall pris på at klinikken vil vera heilt sikre før dei bestemmer seg for vegen vidare (og vil ha blodprøve for å måla hormonverdiar).
Tusen takk for svar, Frk. Dott! Det set eg pris på. Legen min var særleg overraska over at eg hadde fått denne cysta no når eg først har gått på P-piller og så tatt Synarela... Og den var der ikkje før P-pillestart. Uansett, fint å høyra dine erfaringar. Legen min har bedt om hormonprøvar, veit ikkje om det er aktuelt å gå inn og tømma den. Har altså gjort eit forsøk tidlegare også med cyste (då eg også gjekk på Synarela). Blei gravid den runden, som dessverre endte i MA. Men denne cysta hadde nok ikkje noko med det å gjera. Det kan altså gå fint å gjera stimulering med cyste også. Eg må berre venta og sjå kva legen min seier... Men takk for håp!Hei. Bare sniker litt her jeg men... vet du om det er et alternativ å tømme cysten? Gyn fant en cyste hos meg på CD2 da jeg skulle starte stimulering, og der var beskjeden fra klinikken at om jeg kunne komme inn og tømme denne fikk jeg likevel starte stimuleringen. Alternativet var en md på p-piller. Kan ikke si det var behagelig å tømme den, men synes likevel det var vel verdt det!
Tusen takk for at du deler erfaringar, mikkimu!Jeg har hatt cyster på to ulike forsøk; en gang var den punktert rett før oppstart og den andre så tok vi en ekstra uke med synarela..ved kontroll så var cyste borte og da var der bare å sette i gang. Krysser fingre for deg!

Så koseleg at du vil bli med i den fine gruppa vår, velkommen!! Me har veldig lik situasjon, eg er også 39 og har låg AMH og er no i gang med vårt 4. forsøk på barn nr. 2. Me fekk nr. 1 på vanleg måte. Kva klinikk høyrer du til? Me er litt crazy og er i gang med pakke med 4 IVF-forsøk hos OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg - dette er første forsøket hos dei. Me har heller ikkje fått noko på frys tidlegare. Kryssar fingrane for at det blir forsøk på oss begge denne runden og full klaff etter kvart!! Er uansett kun aktuelt med egguttak for min del denne runden (om me får gå i gang med stimulering...), for me skal gjera PGT-A av eventuelle blastocystar me får. Først når me forhåpentlegvis får ein frisk blastocyst skal me gjera innsett.Da introduserer jeg meg her selvom jeg må innrømme å ha følgt med tråden for en veldig lang stund
39 år med lav amh. Jeg var heldig med min første IVF som resulterte i et barn. Dette blir min 4 forsøk; kjører nå med progynova og venter på mens for sprøyterstart: menopur 300, bemfola 150 og fyremadel.
På alle mine runder har vi hatt egg til innsett og ingen til frys.. så vi får se om progynova hjelper men blir fornøyd hvis den ene blir i oven

Hei gode Saltvann. Ikkje heilt meg sjølv denne helga med venting på svar og ikkje minst Synarela-migrene... Men har heldigvis fått sove ein del (får også dårleg søvn av Synarela). Den gode nyheiten er at eg har fått svar på blodprøven, både østrogen og progesteron er lågt samanlikna med forrige prøve eg tok då eg ikkje gjekk på medisinar - håpar dette lovar godt! Ventar på svar frå legen min... Og ja, heilt einig med deg, rart at det er såpass ulik praksis mellom klinikkane. Er jo ganske vesentleg å sjekka at det ikkje er cyster, tenker eg. Så sånn sett kjennest det iallfall trygt at OLGA også vil ha hormonverdiar for å vera heilt sikre på vegen vidare, sjølv om det betyr meir kjip venting for oss. To be continued...Å nei, SmutaJeg visste ikke at det var vanlig med synarela, men det har jeg bare brukt en gang. Håper du får goooode resultater over helgen!! Det gjør du nok
Så rart, med Maigaard ville de begge gangene undersøke meg rett før jeg startet stimulering, for å sjekke opp vedrørende cyster. Det gjør de ikke på Hausken. Rart. Håper du har en fin helg likevel og tenker at det ordner seg
![]()
Tusen takk!Så koseleg at du vil bli med i den fine gruppa vår, velkommen!! Me har veldig lik situasjon, eg er også 39 og har låg AMH og er no i gang med vårt 4. forsøk på barn nr. 2. Me fekk nr. 1 på vanleg måte. Kva klinikk høyrer du til? Me er litt crazy og er i gang med pakke med 4 IVF-forsøk hos OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg - dette er første forsøket hos dei. Me har heller ikkje fått noko på frys tidlegare. Kryssar fingrane for at det blir forsøk på oss begge denne runden og full klaff etter kvart!! Er uansett kun aktuelt med egguttak for min del denne runden (om me får gå i gang med stimulering...), for me skal gjera PGT-A av eventuelle blastocystar me får. Først når me forhåpentlegvis får ein frisk blastocyst skal me gjera innsett.
Velkommen igjen og heia oss!!!
![]()
Så bra du har fått svar allerede! Håper du er good to go til uka!(?)Hei gode Saltvann. Ikkje heilt meg sjølv denne helga med venting på svar og ikkje minst Synarela-migrene... Men har heldigvis fått sove ein del (får også dårleg søvn av Synarela). Den gode nyheiten er at eg har fått svar på blodprøven, både østrogen og progesteron er lågt samanlikna med forrige prøve eg tok då eg ikkje gjekk på medisinar - håpar dette lovar godt! Ventar på svar frå legen min... Og ja, heilt einig med deg, rart at det er såpass ulik praksis mellom klinikkane. Er jo ganske vesentleg å sjekka at det ikkje er cyster, tenker eg. Så sånn sett kjennest det iallfall trygt at OLGA også vil ha hormonverdiar for å vera heilt sikre på vegen vidare, sjølv om det betyr meir kjip venting for oss. To be continued...
Korleis ligg du an i løypa? Klemmar!