Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Ser jo ut som fine babystreker begge. Husk at gtester ikke skal brukes for å sjekke stigning av hcg, men bare finne hcg. Så det er ikke sikkert at strekene blir sterkere. Kan jo også være at det er litt dårlig fargestoff i testene du har.
Hadde ikke du tatt hcg prøve? Har du vært inne her https://www.furstpasient.no/journal å sett om det andre svaret har kommet? Ikke alle som bruker denne tjenesten, men kan jo være at prøvene dine ligger der.

Hun bruker ikke fürst nei:) Bor på Østlandet:)
Jeg bare synes det er så rart for testen i går når jeg kom hjem fra jobb var nesten blank, men jeg skjønner jo at det er noe galt her, blir bare helt koko av det her....

Vis vedlegget 340778Vis vedlegget 340777 Hæ?! Testen er blitt sterkere siden i går?? Jeg skjønner nada:schocked028
Den første er tatt i dag, den nr er fra i går...
Jeg tok en ny da jeg sto opp i dag, bare for å ha det bekreftet på nytt. Og den tidlig testen er svakere enn den vanlige testen , så har mye med fargestoffet og gjøre. Den make sure testen er den beste jeg har prøvd i alle mine forsøk.

Last edited:
Syns den ser veldig fin ut, og min var jo også opp og ned. Blør du noe mer nå?

Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke det her, og blir små gal av å håpe, så bli lei meg, og så håpe igjen!! Er en sånn karusell jeg ikke har sett makan til!
Gratulerer forresten:happy: Tror ikke jeg har fått sagt det midt oppi mitt eget drama:(
Jeg blør litt, men ikke noe mer enn det jeg har gjort, kanskje litt mindre.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke det her, og blir små gal av å håpe, så bli lei meg, og så håpe igjen!! Er en sånn karusell jeg ikke har sett makan til!
Gratulerer forresten:happy: Tror ikke jeg har fått sagt det midt oppi mitt eget drama:(
Jeg blør litt, men ikke noe mer enn det jeg har gjort, kanskje litt mindre.
Tusen takk, skjønner godt du har ditt eget drama. I natt sov jeg, og er noen dager siden sist så jeg vet hvordan du tenker❤️ Håper du snart får et svar, enten en liten spire eller lande på en ny prøve periode. Verste er å ikke vite❤️

77EE5BA6-A49B-47CD-82A1-DD572BD3BDDE.jpeg Den nederste tok jeg når jeg kom hjem fra jobb i går, og den øverste i dag. Kanskje det er den testen jeg tok idag det er noe feil med:wideyed: Herregud blir smågal av det her:dead:
Nei, nå skal jeg slutte og bombardere dere med testene mine....

Vis vedlegget 340789 Den nederste tok jeg når jeg kom hjem fra jobb i går, og den øverste i dag. Kanskje det er den testen jeg tok idag det er noe feil med:wideyed: Herregud blir smågal av det her:dead:

Jeg ville tolket det som positivt, uten å gi deg deg forhåpninger.... Igår testet du ikke med morgenurin, det gjorde du idag....

Vis vedlegget 340789 Den nederste tok jeg når jeg kom hjem fra jobb i går, og den øverste i dag. Kanskje det er den testen jeg tok idag det er noe feil med:wideyed: Herregud blir smågal av det her:dead:
Tenker siden du ennå ikke har fått mens så er det en god sjanse for at du er gravid. Bare å bombardere. Spennede å følge med

Jeg testet sterkere på formiddag urin, ville tatt en litt senere for å se. Håper det er en liten som klamrer seg fast❤️❤️ og bare legg ut bilder ( jeg var verre enn deg):yuck::yuck:

Men kan ikke progesteron tilskuddet gjøre slik at blødningene utsettes?
Jo det kan det, men trenger ikke å være slik. Og da tenker jeg at testen hadde vært negativ om det var den som utsatte mens.
Av alle gangene jeg har gått på progrestronstøtte så har den utsatt mensen kun 1 gang, men da var testen min negativ på ikm.

Strek er strek!! Gravid til det motsatte er bevist. Eg trur ein digital snart kan slå ut hos deg. Og igjen: Progesteronstøtte kan føra til såre slimhinner som kan skapa litt blødning. Det er garantert noko på gang her og for å trøsta deg litt: Det er veldig positivt at embryoet har festa seg uansett kva som blir utfallet. ❤️

Synes absolutt ikke du skal ta sorgene på forskudd, se hvordan det gikk med Nyprøver ;) Prøv å legg vekk alle tester og vent til du får svar på blodprøvene i morgen, det er det eneste klare svaret du kommer til å få :) Lykke til!! :Heartpink:Heartpink

Jo det kan det, men trenger ikke å være slik. Og da tenker jeg at testen hadde vært negativ om det var den som utsatte mens.
Av alle gangene jeg har gått på progrestronstøtte så har den utsatt mensen kun 1 gang, men da var testen min negativ på ikm.
Strek er strek!! Gravid til det motsatte er bevist. Eg trur ein digital snart kan slå ut hos deg. Og igjen: Progesteronstøtte kan føra til såre slimhinner som kan skapa litt blødning. Det er garantert noko på gang her og for å trøsta deg litt: Det er veldig positivt at embryoet har festa seg uansett kva som blir utfallet. ❤️
Synes absolutt ikke du skal ta sorgene på forskudd, se hvordan det gikk med Nyprøver ;) Prøv å legg vekk alle tester og vent til du får svar på blodprøvene i morgen, det er det eneste klare svaret du kommer til å få :) Lykke til!! :Heartpink:Heartpink

Tusen takk for at dere gidde å ta dere tid til å svare alle sammen, jeg forventer det verste og håper på det beste. Er bare så sliten av disse opp og ned turene hele tiden, vil bar få det avklart.

Igår tidlig (8-draget) var sto "smileyen" på eggløsningstesten stille. Da har man eggløsning 24-36 senere. Vi hadde en runde i 12-draget på formiddagen igår, og rundt midnatt natt til idag. Vi skulle ha en runde i 12 tiden idag også, men den utgikk. Så nå stresser jo jeg! Om vi venter til ikveld, har vel toget gått? Men så lever vel også egget et døgn etter det er sluppet?

Igår tidlig (8-draget) var sto "smileyen" på eggløsningstesten stille. Da har man eggløsning 24-36 senere. Vi hadde en runde i 12-draget på formiddagen igår, og rundt midnatt natt til idag. Vi skulle ha en runde i 12 tiden idag også, men den utgikk. Så nå stresser jo jeg! Om vi venter til ikveld, har vel toget gått? Men så lever vel også egget et døgn etter det er sluppet?
Ikke stress! Spermen overlever også der inne i noen dager, så du kan fint vente til i kveld ;):happy:

Back
Topp