Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Uff, skjønner følelsene dine, men kan det hende du har testet for tidlig og at det fortsatt er et håp der..? Håper virkelig at det skal gå bra for deg, det fortjener du nå!:Heartred

9 dpo i dag, kjenner ikke noe på kroppen...og måtte jo ta en test i dag. Helt blenda. Tester positiv med fersk forsøk 9dpo, mistet jo i uke 20 men det hadde jo ikke noe å si. Så hadde jo håpet denne gangen også...jaja, litt følelser ut på en lørdags morgen. Håper dere har en fin dag damer❤️

Synes det er så fint at vi kan åpne opp her jeg, tror det er så viktig og kan gjøre mye positivt for hverandre, så det må du ikke tenke på:Heartred
Du er nok lik meg, for jeg også har en tendens til å overtenke, overanalysere og bekymre meg for hva andre mener. Det er utrolig slitsomt, men det er denne samvittigheten som ligger i bunn og gjør det så vanskelig:happy:. Jeg har siden jeg ble sykemeldt i juni blitt oppringt av sjefen 2 ganger, dette synes jeg er innafor og satte stor pris på samtalene (jeg har ringt henne også), men nå er hun sluttet og en ny begynte etter sommeren. Og hun har jeg da altså ikke hørt fra enda. Såklart jeg kunne ringt henne, men føler faktisk dette er hennes ansvar å følge meg opp nå, også ift NAV. Jeg prøver å snu det rundt; hva godt har jobben gjort for meg i det siste? Hva skylder jeg dem tilbake? Hvordan ville jeg selv som sjef ha møtt en i samme situasjon? Det gjør at den dårlige samvittigheten min for å være borte så lenge fra jobb reduseres, og jeg får det bedre med meg selv.
Vi er alle i en situasjon her inne som kanskje er en av de mest krevende vi har stått i på lang tid. Så jeg tenker at dette er tiden for å være litt egoist, tenke på egen kropp og helse først nå. Ikke la noen tråkke over grensene, og selv bestemme over det man kan. Det er vår kropp og vår rett, synes jeg!:Heartred

Last edited:
9 dpo i dag, kjenner ikke noe på kroppen...og måtte jo ta en test i dag. Helt blenda. Tester positiv med fersk forsøk 9dpo, mistet jo i uke 20 men det hadde jo ikke noe å si. Så hadde jo håpet denne gangen også...jaja, litt følelser ut på en lørdags morgen. Håper dere har en fin dag damer❤️

Åhhh, kjære deg :Heartred Jeg har aldri fått med meg at du mistet i uke 20. Beklager så mye, og kondolerer så mye i etterkant. Skjønner det må ha vært HELT FORFERDELIG. Håper av hele mitt hjerte at du får en positiv test imorgen, eller i over i morgen. Sender deg en stoooor styrkeklem :Heartred

Åhhh, kjære deg :Heartred Jeg har aldri fått med meg at du mistet i uke 20. Beklager så mye, og kondolerer så mye i etterkant. Skjønner det må ha vært HELT FORFERDELIG. Håper av hele mitt hjerte at du får en positiv test imorgen, eller i over i morgen. Sender deg en stoooor styrkeklem :Heartred
Tusen takk for gode ord, var forferdelig å miste så sent som uke 20. Og ingen forklaring på hva som var galt. Blank test i dag også, så det gikk ikke denne gangen heller.

Tusen takk for gode ord, var forferdelig å miste så sent som uke 20. Og ingen forklaring på hva som var galt. Blank test i dag også, så det gikk ikke denne gangen heller.

Uff, så trist :( Jeg var så nærme å miste selv i uke i uke 21, så tror iallfall jeg kan relatere meg til noen av følelsene du/dere kjente på. Så utrolig leit at det ikke gikk nå. Husker ikke i forbifarten, men har du flere på frys? Skjønner du er veldig trist, føler med deg. Neste gang :Heartred

Uff, så trist :( Jeg var så nærme å miste selv i uke i uke 21, så tror iallfall jeg kan relatere meg til noen av følelsene du/dere kjente på. Så utrolig leit at det ikke gikk nå. Husker ikke i forbifarten, men har du flere på frys? Skjønner du er veldig trist, føler med deg. Neste gang :Heartred
Var mitt 4 forsøk, ingen på frys og har ikke mulighet til privat så toget er gått for vår del. Må bare innse det, kjenner dette var veldig vondt.

Var mitt 4 forsøk, ingen på frys og har ikke mulighet til privat så toget er gått for vår del. Må bare innse det, kjenner dette var veldig vondt.

Åhhh, blir så trist på dine vegne :( :( :( Jeg må bare nevne dette, men tror Hausken tilbyr nedbetaling. Jeg aner ikke med Maigaard, godt mulig de også gjør det. Jeg holder veldig en knapp på dem pga assisted hatching. Da er det nevnt. Det er mye penger, men det hadde kanskje hjulpet på om man kan betale litt og litt. :Heartred

Åhhh, blir så trist på dine vegne :( :( :( Jeg må bare nevne dette, men tror Hausken tilbyr nedbetaling. Jeg aner ikke med Maigaard, godt mulig de også gjør det. Jeg holder veldig en knapp på dem pga assisted hatching. Da er det nevnt. Det er mye penger, men det hadde kanskje hjulpet på om man kan betale litt og litt. :Heartred

Dette står på Hausken sine hjemmesider.
"Rentefri nedbetalingsplan.
Du kan få opptil 24 måneders rentefri nedbetalingsplan med våre IVF behandlinger. Spør oss for mer informasjon."

Tusen takk❤️

Dette står på Hausken sine hjemmesider.
"Rentefri nedbetalingsplan.
Du kan få opptil 24 måneders rentefri nedbetalingsplan med våre IVF behandlinger. Spør oss for mer informasjon."

Det står ingenting på Maigaard sine nettside om nedbetaling, men det skader jo ikke å sende dem en mail å høre eventuelt :Heartred

Slik ser min ut, men er nokk bare skygge.

Vedlegg

• EA872E94-A48D-49F5-86B5-38BB9BCF7A0C.jpeg
    EA872E94-A48D-49F5-86B5-38BB9BCF7A0C.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 87
Jeg skrev først at det var en skygge, med det mente jeg at jeg ser en svak strek. Beklager om jeg ordla meg feil, dersom skygge er negativt! Den er en svak strek der. Ta en ny test imorgen!! :) :) :)
Jeg er ganske sikker på at det er en skygge, men får ta en ny i morgen. ❤️❤️

Back
Topp