Vi over 38 ❤️

Det blir eggutakk mandag mange fine eggposer på begge sider, noe mer på høyre enn venstre.. 5 eggutakk på søsken og 8 eggutakk totalt.. håper virkelig all ekstra insatsen jeg har holdt på med har lønt seg
 
I dag har jeg fått satt inn en blasto fra frys. De var kjempe fornøyd med egget. Det var like bra opptint som når de frøs det ned. Så nå begynner vente perioden. Føler tiden frem til testing mandag 27 mai kommet til å gå sååå langsomt. Haha ❤️ Men håper virkelig det er verdt det.
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
Gratulerer så mye og god bedring til dere begge to ❤️
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
Gratulerer så mye!❤️❤️
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
Gratulrer ❤️
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
Gratulerer så mye!
 
Hos meg var det en ganske kronglete start, med uforklarlige månedlige blødninger, langt forbi spotting, men ikke helt mensen, har dog gått på blodfortynnende, så det kan ha bidratt til å gjøre det mer dramatisk. Jeg har i hvert fall trodd at jeg mistet barnet hver måned.

Denne måneden har det ikke vært blødninger, og ting ser endelig ut til å ha stabilisert seg. Er 17+3 idag, deilig å være over den mest "kritiske fasen". Barnet måles konsekvent en uke mindre enn det skulle vært (noe som skurrer når det er IVF, men sånn er det), men har perfekt ukentlig vekst og hjerterytme, og ingen avvik funnet på noen av prøvene. Heldigivs hadde Ahus sett noen slike tilfeller før, selv om de ikke er mest vanlig, og disse tilfellene har gått bra. Har derfor endelig begynt å fortelle det til flere utenfor den absolutt nærmeste sirkelen og er mye mindre i beredskapsmodus enn jeg var. Har begynt å kose meg med å researche utstyr og slikt, så føles ut som om jeg er på vei over i en ny fase og håper snart jeg begynner å tørre å glede meg :)
 
Kjenner jeg ble skikkelig skuffet no. Tok en test i dag og det var det ingen tegn til strek. Satte inn 5 dagers fryst torsdag 16 mai. Har testdag på mandag 27 mai. Men er ganske sikker på jeg ville fått opp en antydning til strek i dag hvis det hadde gått. ❤️ Så da er det bare å prøve å innstille hodet på at det ikke gikk denne gangen og håpe at siste egget som ligger på frys er gullegget.
 
satt inn to flott embryo, det ene var blitt ett morula allerede så det hadde blitt blastocyt i morgen. Det andre var 12 -14 celler tror jeg hun sa. De følger også to til i morgen , men hadde ikke helt troa på de. Men så lenge de utvikla seg enda ville de se til i morgen.
 
Ultralyd i dag, mange fine eggposer på 16-22 mm. Spent på om det er noe inni dem! Otrivelle i morgen og egguttak mandag. Noen som vet om man kan ta vanlig zyrtec (allergimedisin) midt i sånn hormonbehandling?
 
Hei alle sammen! Dette er mitt første innlegg her på BV. Jeg er 40 år, og har ingen barn fra før. Jeg og samboer har forsøkt i 9 måneder uten hell. Ser på denne tråden at det likevel kan være håp for oss, selv om jeg har vært stresset for at det er for sent. Er på dag 9 med stimulering (kort protokoll) og på ul i går fredag så det veldig fint ut med 10-14 folikler som nærmet seg klare, pluss noen som var 5-7 mm som antagelg ikke rekker å bli store nok. Ny ul på mandag, så regner med det blir uttak på st.olavs i midten av neste uke. Lykke til alle som både venter på og er i behandling❤️
 
Hei Inga! Jeg er også ny på forumet. 10-14 follikler høres bra ut! Jeg er 39 år og skal også ha ultralyd på mandag, og det blir mest sannsynlig uttak i løpet av uken. Hos meg er det ikke så mange follikler, rundt 7 denne gangen. Jeg bruker Gonal 300 og Ganirelix/Fyremdel 0,25. Hvilken protokoll har du?
 
Hei Inga! Jeg er også ny på forumet. 10-14 follikler høres bra ut! Jeg er 39 år og skal også ha ultralyd på mandag, og det blir mest sannsynlig uttak i løpet av uken. Hos meg er det ikke så mange follikler, rundt 7 denne gangen. Jeg bruker Gonal 300 og Ganirelix/Fyremdel 0,25. Hvilken protokoll har du?
Hei IFA! Så spennende! Jeg bruker menopur 300 og fyremadel 0,25. Hvordan har kroppen vært under stimulering? Jeg er egentlig overrasket over hvor greit det har gått. De siste dagene har jeg hatt hodepine og selvfølgelig ømme eggstokker
 
Jeg har ikke merket så mye under stimuleringen, men etter det første uttaket ble jeg overstimulert og fikk kvalme og oppkast etter noen dager. Ble litt overrasket at jeg ble overstimulert. Trodde ikke jeg var i risikogruppen for å få det, og skjønte først ikke hva det var. Ble ikke overstimulert etter det andre uttaket, men da ble det heller ingen blastocyster til slutt, selv om de fikk ut 10 egg. Nå krysser jeg fingrene for bedre resultat denne gangen, men med tanke på antall follikler er jeg litt pessimistisk. Heldigvis har jeg en blastocyst som er euploid fra første uttak på frys (tar gentesting i Danmark på grunn av flere spontanaborter), den gir meg håp om at det kanskje finnes noen gode egg igjen hos meg.
 
Lillesøster er nå 23 dager. Legger så fint på seg av puppen. Tenk at jeg skulle få oppleve det her igjen i en alder av 46 år. Nå har jeg 5 mnd igjen før min frist for innsett av siste blasto. Vi må bestemme oss iløpet av sommeren om vi vil bruke de siste 2 på frys. Må da til Finland for innsett. Der er grensen 47 år.
Formen min er bedre enn noen gang. Har gått ned mer enn jeg la på meg i svangerskapet. Savner jaggu gravidmagen selv om den ga meg over 30 uker med kvalm og dårlig nattesøvn.
 
Jeg har ikke merket så mye under stimuleringen, men etter det første uttaket ble jeg overstimulert og fikk kvalme og oppkast etter noen dager. Ble litt overrasket at jeg ble overstimulert. Trodde ikke jeg var i risikogruppen for å få det, og skjønte først ikke hva det var. Ble ikke overstimulert etter det andre uttaket, men da ble det heller ingen blastocyster til slutt, selv om de fikk ut 10 egg. Nå krysser jeg fingrene for bedre resultat denne gangen, men med tanke på antall follikler er jeg litt pessimistisk. Heldigvis har jeg en blastocyst som er euploid fra første uttak på frys (tar gentesting i Danmark på grunn av flere spontanaborter), den gir meg håp om at det kanskje finnes noen gode egg igjen hos meg.
Overstimulering høres virkelig ikke godt ut! Har skjønt at alt kan skje i denne prosessen, så man må nesten bare ta det som det kommer. Man blir veldig opphengt i disse foliklene merker jeg. Jeg antar at det er eggkvalitet som er årsak til at det ikke har klaffet naturlig for oss, så håper gullegget finnes blant de som er i modning nå. Blir spennende dager fremover❤️
 
Lillesøster er nå 23 dager. Legger så fint på seg av puppen. Tenk at jeg skulle få oppleve det her igjen i en alder av 46 år. Nå har jeg 5 mnd igjen før min frist for innsett av siste blasto. Vi må bestemme oss iløpet av sommeren om vi vil bruke de siste 2 på frys. Må da til Finland for innsett. Der er grensen 47 år.
Formen min er bedre enn noen gang. Har gått ned mer enn jeg la på meg i svangerskapet. Savner jaggu gravidmagen selv om den ga meg over 30 uker med kvalm og dårlig nattesøvn.
Er de lagret i norge at du får sendt dem til Finland? Så spennende.
 
Back
Topp