Vi over 38 ❤️

Jeg fikk en blasto på frys. Er helt i sjokk!! Tenk 2 egg inn og ett på frys! Aldri hat egg på frys noen gang.. hat 8 forsøk totalt, og aldri hat frys, mitt 5 søskenforsøk , fikk ut 13 egg og tenk at 2 ble satt inn og ett på frys.. helt utrolig .. for aldri hat egg som har holdt til frys.
 
Da blir det noen dager til med stimulering på meg (er nå på dag 14). Ny UL på onsdag. Heldigvis har det dukket opp noen flere egg, riktignok i ulik str. Det så lite lovende ut på fredag med kun 1 egg på høyre eggstokk, men i dag var det plutselig synlig 15 stk(?) på høyre og 7 på venstre. Gynekologen var også overrasket at det plutselig var så stor forskjell. Noen som har opplevd det samme?
 
Da blir det noen dager til med stimulering på meg (er nå på dag 14). Ny UL på onsdag. Heldigvis har det dukket opp noen flere egg, riktignok i ulik str. Det så lite lovende ut på fredag med kun 1 egg på høyre eggstokk, men i dag var det plutselig synlig 15 stk(?) på høyre og 7 på venstre. Gynekologen var også overrasket at det plutselig var så stor forskjell. Noen som har opplevd det samme?
Så bra det har dukket opp nye egg!! Krysser alle fingre for at det blir noen fine egg til uttak for deg❤️ Oppdatering her: ul i dag tidlig viste 13 eggposer på høyre side, og 7 på venstre. De fleste ganske store! Etter et par timers responstid fra st.olavs har se konkludert med at det vil bli totallfrys på evt. embryoer. De er redd jeg vil bli overstimulert. Uttak på torsdag!
 
Så bra det har dukket opp nye egg!! Krysser alle fingre for at det blir noen fine egg til uttak for deg❤️ Oppdatering her: ul i dag tidlig viste 13 eggposer på høyre side, og 7 på venstre. De fleste ganske store! Etter et par timers responstid fra st.olavs har se konkludert med at det vil bli totallfrys på evt. embryoer. De er redd jeg vil bli overstimulert. Uttak på torsdag!
Ja, det var en lettelse at det dukket opp flere egg! Jeg har ikke hatt noen innsett enda. Jeg tenker å prøve å samle inn noen gode blastocyter før jeg tør å begynne med innsett (siden jeg har mistet så mye tid på MA og SA). Så spennende at det blir uttak på torsdag! Jeg var veldig spent den første gangen, men det gikk veldig fint og var uproblematisk. Var også litt overrasket at det gikk så fort, bare 10-15min.
 
Kjenner jeg ble skikkelig skuffet no. Tok en test i dag og det var det ingen tegn til strek. Satte inn 5 dagers fryst torsdag 16 mai. Har testdag på mandag 27 mai. Men er ganske sikker på jeg ville fått opp en antydning til strek i dag hvis det hadde gått. ❤️ Så da er det bare å prøve å innstille hodet på at det ikke gikk denne gangen og håpe at siste egget som ligger på frys er gullegget.
Så kjipt! :Heartpink Er så slag i magen med de negative testene! Håper det siste egget er gullegget ja!
 
På onsdag kom endelig vår lille gutt til verden etter 7 egguttak og tilslutt satt han på 2 innsett med eggdonasjon ❤️ det måtte planlagt keisersnitt til tilslutt som ble bestemt 2 dager før da jeg fikk alvorlig preklampsi på slutten ( svangerskaps forgiftning) jeg ligger foreløpig på barsel, han er litt liten så han ligger på nyfødtintensiven enda ❤️
Gratulerer så masse :Heartbigred
 
Hos meg var det en ganske kronglete start, med uforklarlige månedlige blødninger, langt forbi spotting, men ikke helt mensen, har dog gått på blodfortynnende, så det kan ha bidratt til å gjøre det mer dramatisk. Jeg har i hvert fall trodd at jeg mistet barnet hver måned.

Denne måneden har det ikke vært blødninger, og ting ser endelig ut til å ha stabilisert seg. Er 17+3 idag, deilig å være over den mest "kritiske fasen". Barnet måles konsekvent en uke mindre enn det skulle vært (noe som skurrer når det er IVF, men sånn er det), men har perfekt ukentlig vekst og hjerterytme, og ingen avvik funnet på noen av prøvene. Heldigivs hadde Ahus sett noen slike tilfeller før, selv om de ikke er mest vanlig, og disse tilfellene har gått bra. Har derfor endelig begynt å fortelle det til flere utenfor den absolutt nærmeste sirkelen og er mye mindre i beredskapsmodus enn jeg var. Har begynt å kose meg med å researche utstyr og slikt, så føles ut som om jeg er på vei over i en ny fase og håper snart jeg begynner å tørre å glede meg :)
Åh så koselig! Er så fin den fasen hvor man kan begynne å senke skuldrene bittelitt og planlegge vogn, utstyr, kjøpe litt babyklær etc. Nyyyt det!
 
Back
Topp