Vi over 38 ❤️

I dag er jeg 15+3, og vi har vært hos jordmor og fått høre på verdens beste lyd, babyens hjerteslag :D Formen er så som så, bekkenet har begynt å krangle og jeg er fortsatt kvalm, men det lille mirakelet i magen er virkelig verdt alt:Heartred
 

Var så redd for at det ikke var mer liv, men det var det :talk017
Har aldri sett en så aktiv krabat før. Når vi var på ul med Lillegutt sov han bestandig, så han lå helt i ro.
Nakkefolden var slank og fin, og vi kunne se nesebein. Utrolig god følelse.

Jordmor syntes det var veldig rart at jeg gikk på Fragmin, de hadde egentlig tenkt å gi meg Albyl-E. Fikk ikke helt med meg hvorfor, men hørtes ut som alle skulle begynne med det. Hun trodde ikke jeg kunne gå på begge deler. Legen var også i tvil, så han måtte ringe meg opp igjen. Men det er vel flere som går på Fragmin, er det ikke det?? Jeg tror jo det har gjort at jeg faktisk fortsatt er gravid.

Jeg er fortsatt veldig kvalm og trøtt, men i dag fikk jeg nye krefter og skal holde ut litt til:Heartblue

Så gøy med TUL! Gratulerer!

Jeg gikk på fragmin gjennom hele svangerskapet pga tidligere blodpropp. Har aldri vært snakk om å bytte til albyl-e.
Mener fragmin er enklere å dosere enn albyl-e? Man skal ikke gå på begge deler.
 
Så gøy med TUL! Gratulerer!

Jeg gikk på fragmin gjennom hele svangerskapet pga tidligere blodpropp. Har aldri vært snakk om å bytte til albyl-e.
Mener fragmin er enklere å dosere enn albyl-e? Man skal ikke gå på begge deler.

Tusen takk :) :)

Syntes bare det var så rart at jordmor og lege ikke hadde hørt at noen gikk på det før. Da blir jeg litt stressa hvis han sier at jeg skal slutte på det. Venter på telefon i morgen.
 
I dag har jeg vært på ultralyd, 19 folikkler på venstre side og 3 på høyre, noen på 4,5 og 6 mm resten fra 7 og opp til 13 mm. Ny ultralyd fredag, uttak neste uke, kan nok dessverre bli totalfrys
 
Tusen takk :) :)

Syntes bare det var så rart at jordmor og lege ikke hadde hørt at noen gikk på det før. Da blir jeg litt stressa hvis han sier at jeg skal slutte på det. Venter på telefon i morgen.

De skal kunne mye, og ikke alltid de vet alt når det gjelder spesielle tilfeller. Men godt de sjekker det ut.

Første gangen jeg var gravid måtte jeg fortelle fastlegen min at jeg skulle gå på fragmin (dose og varighet). Hadde heldigvis søsteren min i samme situasjon som hadde vært hos en spesialist et par mnd tidligere.
 
Takk, takk :Heartred

Begynte du på noe annet når du sluttet på Fragmin?

Terminen min er 20.06.23. , dagen før Lillegutt sin bursdag:)
Eg slutta med Klexane 12+0, samtidig som eg slutta på det meste av medisinar (Progynova, Prolutex, Estradot, Crinone) med unntak av éin Crinone per dag.

Har oppdatert! Er din lillegutt fødd 21. juni?!? Vår lillesøster også!!! ❤️❤️❤️❤️
 
I dag har jeg vært på ultralyd, 19 folikkler på venstre side og 3 på høyre, noen på 4,5 og 6 mm resten fra 7 og opp til 13 mm. Ny ultralyd fredag, uttak neste uke, kan nok dessverre bli totalfrys
Fantastisk med så mange folliklar på gang!! Heia, heia! ❤️
 
Eg slutta med Klexane 12+0, samtidig som eg slutta på det meste av medisinar (Progynova, Prolutex, Estradot, Crinone) med unntak av éin Crinone per dag.

Har oppdatert! Er din lillegutt fødd 21. juni?!? Vår lillesøster også!!! ❤️❤️❤️❤️
Ja han er født 21. juni:love017 når jeg fortalte det til legen på Rikshospitalet, spurte hun om hun skulle sette termin til 21:laughing002 men jeg syntes det er grei at de har sin egen bursdagsdag.
 
Håper forsiktig på julegave her også, 6 dager etter innsett. :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_20221207_155550.jpg
    IMG_20221207_155550.jpg
    3,9 MB · Visninger: 55
I dag fikk jeg årets julegave på forskudd. Vi har fått 3 stk høykvalitets blastocyst på frys fra Finland.
Medicus ringte å ga meg tidenes beste nyhet.. så om de får dem over til Norge for jul så blir det innsett allerede i uke 2
Så regningen som kom på 92600 i dag betalte jeg med glede
Fantastisk!!!! ❤️❤️❤️ Du må halda oss oppdaterte her!
 
Hei :) noen som har brukt gonapeptyl og vet om man kan kjøpe de enkeltvis? Jeg får beskjed i dag etter ultralyd om det da blir totalfrys og da blir det 2 stk gonapeptyl men de selges visst bare i pakke på 7 stk
 
Back
Topp