Lysi
Forelsket i forumet
Nei mannen er ikke nøye utredet, men det er jo interessant det du skriver.
Begynte å tenke på hvordan alle uttak har vært og hvor langt embryoene har kommet. Men kom ikke frem til noe fornuftig konklusjon.
Prøven han leverte i går så fin ut så de vurderte å gjøre IVF istede for den planlagte ICSI.
Det er kanskje ikke nødvendig heller, med veldig detaljert utredning av mannen. Dere har jo barn fra før. Og du blir gravid. Så det funker på ett vis. Og så lenge mannen din lever noenlunde sunt og tar kosttilskudd, da er det nok. Det er omtrent det eneste man kan egentlig gjøre. Mener å huske at dere var flinke begge to å ta vitaminer. Og sykluser samme som prøver kan jo variere veldig fra gang til gang.
Jeg stressa masse med det at mannen min ikke var utredet og uten barn fra før. Har nå falt til ro etter at vi fikk svarene jeg skulle ha. Han er ok. Det er jeg som er flaskehals. Har fått alle embryoprotokollene - ser det nå. Men-men... Ikke mye jeg får gjort med det. Bortsett fra å prøve igjen... Og det skal vi.
Lykke til med pågående forsøk i hvert fall. Håper at du får hyggelig telefon fra klinikken i dag.

Først må eg berre overleva ein workshop etter lunsj med så dårleg form… I utgangspunktet spennande workshop, men ikkje med migrene, menssmerter og nedregulert.
Wish me luck!

Jeg skal treffe jentene kl 16.00 og drikke bobler. Dette ble bestemt for lenge siden, uavhengig av gjenåpning. Det er en privat sammenkomst. "Starte tidlig, så vi kan avslutte tidlig". Yeah, right 

Har ikke akkurat hjulpet på og vært avholds i nesten 2 år heller.