Vi over 38 ❤️

Så leit å høre :Heartred:Heartred:Heartred Det er så små marginer her - ett egg til eller fra utgjør enorme forskjeller. Har du 3-pakk, eller enkeltforsøk? Jeg håper i alle fall at klinikken kan gi deg noen gode svar, og at du tar god vare på deg selv.

Neste steg her er blodprøve 27. mai. Jeg er veldig usikker på om jeg tør å teste noe selv på egenhånd. Det kommer i hvert fall ikke til skje enda. Kanskje ett par dager før blodprøven? Tror det kommer an på om jeg føler meg gravid eller ikke.
Det som er litt skummelt er at jeg ikke ett sekund i denne prosessen har vært redd for at embryoet ikke fester seg. Vært livredd for eggkvalitet og antall, hvor mange som skal klare seg til innsett osv, og så er jeg veldig redd for å miste senere i svangerskapet. Men at embryoet ikke fester seg? Det stresser jeg ikke med! Skjønner ikke hva som går av meg. :hilarious: Så da tenker jeg at det sikkert er der det kommer til å gå galt siden jeg er så rolig...

Ok, samme som jeg tenkte faktisk. Spennende og laaang ventetid fram til test da kan jeg tenke meg :)
Ja har 3-pakk, så det er vel bare å stålsette seg for en ny runde. Venter på at klinikken ringer meg.

Nei og nei, stakkars deg, kjære Liille. Denne prosessen her er heilt jævlig. Og noko av det aller verste er å få den telefonen om at det ikkje blir innsett, den har eg også fått ein gong... Er så utruleg tøft å bli fratatt sjansen til å prøva før det verkeleg har begynt, liksom. Skal eg flytta deg over på «Venter på oppstart»? Håpar du får ei skikkeleg evaluering av klinikken. Ikkje gi opp dine egg enno! Så du har vore gjennom IVF i Danmark tidlegare? Styrkeklemmar! ❤️

Ja nettopp.. Man føler at man ikke fikk begynt engang.. Veldig kjipt. Ja, det kan du gjøre. Ja, håper jeg også.
Nei jeg skulle akkurat i gang i Danmark, da coronaen kom. Deres vurdering var donoregg med engang, og det var et stort sjokk for meg. Jeg ville forsøke med egne egg først noe klinikken her i Norge var enige i.
Takk for det :Heartred

Ja nettopp.. Man føler at man ikke fikk begynt engang.. Veldig kjipt. Ja, det kan du gjøre. Ja, håper jeg også.
Nei jeg skulle akkurat i gang i Danmark, da coronaen kom. Deres vurdering var donoregg med engang, og det var et stort sjokk for meg. Jeg ville forsøke med egne egg først noe klinikken her i Norge var enige i.
Takk for det :Heartred

Hvorfor donoregg? Har du lav AMH/AFC?

7 dager fra jeg sendte nipt testen så kom resultatet i dag! Det var helt perfekt! Og kjønn står i mailen, men den skal vi åpne sammen i ettermiddag. Slik at vi vet det begge to❤️Kjempe gla nå.

7 dager fra jeg sendte nipt testen så kom resultatet i dag! Det var helt perfekt! Og kjønn står i mailen, men den skal vi åpne sammen i ettermiddag. Slik at vi vet det begge to❤️Kjempe gla nå.

Spennende!
Jeg tipper jente. :dummy1:

Spennende!
Jeg tipper jente. :dummy1:
Jeg har drømt om gutt i noen uker, men er i super form som jeg var med jenta vi mistet så ja...Jeg er så nysgjerrig som ingen andre er, så da hun spurte om jeg ville vite over telefonen var det vanskelig å si....nei:hilarious::woot:Men at alt så fint ut er så utrolig bra for kroppen❤️

Så fantastisk, kjære NyPrøver!!! ❤️ Så glad på dykkar vegne og det gir også håp til oss andre. Me fortjener verkeleg gode nyheiter no i denne gruppa vår med alt me går gjennom!!! Heia oss!
:cool05

Så fantastisk, kjære NyPrøver!!! ❤️ Så glad på dykkar vegne og det gir også håp til oss andre. Me fortjener verkeleg gode nyheiter no i denne gruppa vår med alt me går gjennom!!! Heia oss!
:cool05
Har hatt så mye med jobb å gjøre så vært litt ego i det siste. Skulle skrevet til deg❤️Skjønner prosessen din tar tid, og håper på gode nyheter for deg fremover nå. Og at denne pandemien skal forsvinne, gjør det lettere med reiser for alle som trenger dra til utlandet for å få hjelp. Sender deg en stor klem og takk for gode ord ❤️

Så fantastisk NyPrøver :Heartred Kjenner tårene presser på her!

Nå sitter jeg på bussen og kjenner tårene presse på. Heldigvis ekspress buss, og få folk :)

Ja, hva annet kan jeg si enn at jeg er så FANTASTISK GLAD på deres vegne. Det er dere så vel unt, at jeg har ikke ord. Uke 12 nå? Virkelig gode nyheter. Kjære deg.... nå måtte jeg ta en pause, svelge, titte ut av vinduet og blunke mye. :Heartred

Nå sitter jeg på bussen og kjenner tårene presse på. Heldigvis ekspress buss, og få folk :)

Ja, hva annet kan jeg si enn at jeg er så FANTASTISK GLAD på deres vegne. Det er dere så vel unt, at jeg har ikke ord. Uke 12 nå? Virkelig gode nyheter. Kjære deg.... nå måtte jeg ta en pause, svelge, titte ut av vinduet og svelge mye. :Heartred
Så god du er, gla på mine vegner når du har så mye selv❤️Ja, nå kan jeg puste litt lettere. Og kjønn var selvfølgelig moro å vite, men at det ser bra ut er fantastisk❤️

Du hadde så rett❤️En frisk og fin jente ❤️❤️

:cool05:dance008:dance011:dance018:smiley-chores004
Å, så nydelig!!!
Når du snakker i dine tanker med henne, kan du be henne om å ta med ei lita veninne til meg også, når det blir min tur en gang i framtiden?:greet015
De små barnefrøene kanskje snakker der borte mellom seg før dem blir sendt hit til oss...

Så god du er, gla på mine vegner når du har så mye selv❤️Ja, nå kan jeg puste litt lettere. Og kjønn var selvfølgelig moro å vite, men at det ser bra ut er fantastisk❤️

Selvfølgelig er jeg det!!! :) Jeg er veldig fornøyd med livet, og har mye å være glad for. Jeg klager ikke, selv om det skulle bli litt vanskeligere med tredjemann enn antatt.

Ja, er du gæren! Dette unner jeg dere så mye etter alt det j .... dere har vært gjennom. For å si det sånn; jeg kan ikke sitte på en buss når jeg leser at du har blitt mamma :Heartred

:cool05:dance008:dance011:dance018:smiley-chores004
Å, så nydelig!!!
Når du snakker i dine tanker med henne, kan du be henne om å ta med ei lita veninne til meg også, når det blir min tur en gang i framtiden?:greet015
De små barnefrøene kanskje snakker der borte mellom seg før dem blir sendt hit til oss...
Det skal jeg fortelle! Vi fortjener det her inne! ❤️❤️

Selvfølgelig er jeg det!!! :) Jeg er veldig fornøyd med livet, og har mye å være glad for. Jeg klager ikke, selv om det skulle bli litt vanskeligere med tredjemann enn antatt.

Ja, er du gæren! Dette unner jeg dere så mye etter alt det j .... dere har vært gjennom. For å si det sånn; jeg kan ikke sitte på en buss når jeg leser at du har blitt mamma :Heartred
Haha, heldigvis så er det KS så du får vite det på forhånd :p

Back
Topp