Liille
Blir kjent med forumet
Så leit å høre Det er så små marginer her - ett egg til eller fra utgjør enorme forskjeller. Har du 3-pakk, eller enkeltforsøk? Jeg håper i alle fall at klinikken kan gi deg noen gode svar, og at du tar god vare på deg selv.
Neste steg her er blodprøve 27. mai. Jeg er veldig usikker på om jeg tør å teste noe selv på egenhånd. Det kommer i hvert fall ikke til skje enda. Kanskje ett par dager før blodprøven? Tror det kommer an på om jeg føler meg gravid eller ikke.
Det som er litt skummelt er at jeg ikke ett sekund i denne prosessen har vært redd for at embryoet ikke fester seg. Vært livredd for eggkvalitet og antall, hvor mange som skal klare seg til innsett osv, og så er jeg veldig redd for å miste senere i svangerskapet. Men at embryoet ikke fester seg? Det stresser jeg ikke med! Skjønner ikke hva som går av meg. Så da tenker jeg at det sikkert er der det kommer til å gå galt siden jeg er så rolig...
Ok, samme som jeg tenkte faktisk. Spennende og laaang ventetid fram til test da kan jeg tenke meg
Ja har 3-pakk, så det er vel bare å stålsette seg for en ny runde. Venter på at klinikken ringer meg.