Vi over 38 ❤️

God morgen alle flotte damer.
En liten oppdatering fra meg. Fikk en negativ test i går og en tung dag. Mensen har ikke kommet, men smertene er der, så det er sikker bare progrestronstøtten som holder den unna. Trodde jeg hadde klart å klistre på gliset til familieselskap, men meldinger etter selskapet tydet på noe annet. Jeg kan visst nok leses som en åpen bok når det kommer til følelsene mine :oops: Sønnen min er ekstra fokusert på kos i dag så mulig han merker at mamma er litt lei seg han også :sorry: Og da blir jeg ekstra takknemlig for at jeg har fått et barn.
Nå har jeg satt igang baking og vasking og et nytt strikkeprosjekt for å distrahere meg selv litt.
Håper dere alle får en fin dag! Stor klem fra meg :Heartred

Ville bare sende deg verdens største klem ❤ Har fulgt med i kulissene både jeg og kona, og har hatt så stort håp for deg! Heier på deg videre ❤

Last edited:
(Nå sniker jeg voldsomt her altså, men dere er så beundringsverdige alle dere flotte damer her inne at jeg av og til bare MÅ si noe ❤)

Nå triller gledestårene for deg ❤ Så fantastisk!!!!
Du er så hjertelig til å snike her inne, unge dame❤️

:cool05:dance008:dance011:dance018:smiley-chores004
Å, så nydelig!!!
Når du snakker i dine tanker med henne, kan du be henne om å ta med ei lita veninne til meg også, når det blir min tur en gang i framtiden?:greet015
De små barnefrøene kanskje snakker der borte mellom seg før dem blir sendt hit til oss...
Hahaha, jaaaaa, be desse små barnefrøa om å ta med både jenter og gutar til oss...!!! :D:D:D:D

Selvfølgelig er jeg det!!! :) Jeg er veldig fornøyd med livet, og har mye å være glad for. Jeg klager ikke, selv om det skulle bli litt vanskeligere med tredjemann enn antatt.

Ja, er du gæren! Dette unner jeg dere så mye etter alt det j .... dere har vært gjennom. For å si det sånn; jeg kan ikke sitte på en buss når jeg leser at du har blitt mamma :Heartred

Bare for ordens skyld; jeg skrev at jeg klager ikke. Med det mente jeg at jeg klager ikke over livet. Jeg syns livet er bra. Ville bare ikke at det skulle misforstås med at "jeg klager ikke, punktum". Om dette var forståelig, vet jeg ikke. Jeg ville nå uansett få sagt det. Og ja; det er absolutt drittkjipt og ikke få barn når man ønsker det. Alt var iallfall godt ment :)

Onsdag; 3 brød i ovnen. Straks 4 brødskiver med smør og ost, og en stooor kopp (2 poser )kakao :) Og krim! :)

Der kom mensen og nok en negativ test :(
@Smuta du kan oppdatere meg og flytte meg til venter på oppstart
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus Trondheim - IVF #5(ICSI #3 )

Der kom mensen og nok en negativ test :(
@Smuta du kan oppdatere meg og flytte meg til venter på oppstart
Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus Trondheim - IVF #5(ICSI #3 )
Nei og nei, så leit! :sorry: Men skal flytta deg over. Kryssar alt av fingrar og tær for neste runde! Når kan du gå i gang igjen? Klemmar til deg ❤️

Back
Topp