Vi over 38 ❤️

Nå har jeg hatt en god prat med mannen og lufta ut litt frustrasjon. Jeg har også tatt ADHD pilla mi. Da ble det litt lettere å tenke klart oppi all irritasjon og følelser. Har lastet ned lifesum og betalt for abonnement der sånn at jeg får tilgang til alt av funksjoner.

Jeg starter med å loggføre alt jeg spiser. I følge appen spiser jeg for lite. :dontknow :facepalm: Så den der leksa om at det bare handler om å spise mindre, den kan noen ta og stappe oppi en viss plass. Jeg har konstant ligget i underskudd og direkte sulta meg selv uten at det skjer noe som helst. Kroppen har vel gått i sparemodus og lagrer hvert eneste gram fett jeg spiser.

Jeg ignorerer legen som ba meg la være vektløfting. Jeg har ikke vekter her, så jeg fyller på brusflasker med vann til å starte med. Så skal jeg løpe opp og ned trappa inni huset siden det regner sidelengs ute. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe dyrt utstyr. Så da får jeg improvisere. Nå skal jeg trene minst 5 dager i uka. Det må da skje noe tilslutt.
Heia heia! Og ja, kroppene våre er dessverre lagd så «smarte» at de går i sparebluss om man spiser for lite over lang tid (som jo var en praktisk funksjon for en del hundre år siden). Men er sykt imponert over stå-på viljen din! Bare husk å ta vare på deg selv innimellom det hele og finn noen gode podcaster du kan ha på øret når du går tur som gjør deg glad! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg må definitivt øve på det å hoppe med hoppetau. Jeg snubla og styra på noe verre. :laughing002 :wtf: Andpusten og rød i trynet la jeg det fra meg. Prøver igjen i morgen. Jeg har gått tur i en times tid da. Det er iallefall noe. I følge appen så spiser jeg for lite og den skal ha meg til å spise enda mer etter å ha gått tur.
Avokado, nøtter, majones og makrell i tomat er fine for å få opp mengde næring :)
 
Jeg må definitivt øve på det å hoppe med hoppetau. Jeg snubla og styra på noe verre. :laughing002 :wtf: Andpusten og rød i trynet la jeg det fra meg. Prøver igjen i morgen. Jeg har gått tur i en times tid da. Det er iallefall noe. I følge appen så spiser jeg for lite og den skal ha meg til å spise enda mer etter å ha gått tur.
Veldig flink!! Du kommer i mål når du holder på sånn, er jeg sikker på :Heartred
 
Back
Topp