Ja, det har jeg.Jeg har hatt samme opplevelse ja. Har de siste 3 årene satt inn totalt 7 «fine» blastoer, hvor 6 negative tester og en MA (sluttet å utvikle seg i uke 6). Innsett av et topp kvalitets donorembryo nå, negativ test i dag (10 dpo så tidlig dog). Men tenker hvis jeg nå ikke blir gravid så må jeg få et sikkert svar på om det er noe som hindrer at de fester seg. Utmattende å bruke tid på noe som viser seg å kunne ha vært «fikset».
Søskenprøveren, mener jeg har lest at du har vært gjennom flere «tiltak» nå før siste innsett, men fant ikke den meldingen fra deg..vil du si noe om hva du har forsøkt?
Denne gang ble det endelig tatt hystroskopi etter mange negative insett. Viste seg at det var dødvev dær hvor skilleveggen en gang hadde vært i livmor. Den ble operert bort før jeg fikk første. Det dødevevet ble klippet bort i to runder hystroskopi . Det ble også utført scratching begge hystroskopiene for å bedre muligheter for feste. Dette var også 2 forsøket med ny sæddonor.
Fikk også antibiotika denne runden , samt støttemedisiner klexane, abyl e, prednisolon , prolutex , ovitrelle etter insett ,samt en annen medisin for å dempe immunforsvaret. Og jammen så satt spiren .
Antibiotika begynte jeg med samtidig som blødning kom og tok i 10 dager.
Men støttemedisiner har i grunn vært likt hele tiden .
Men for min del tror jeg dessverre det har vært livmoren som har skapt mest trøbbel.
Heldigvis prøver hausken alt for å få det til og gå .