Vi over 38 ❤️

Åååå så spennende! Håper du på to?
Blir gla uansett , har satt inn 2 flere ganger og det har bare blitt ett barn til nå… Så tror nok det bare er ett.. av 8 innsett har jeg satt inn 1 embryo- 2 ganger og2 embryo- 6 ganger , å har jo bare fått ett barn …holder grunn med en til men om det blir to er det bare kjekt det.. men alltid litt spenning så lenge jeg satt inn to..
 
Blir gla uansett , har satt inn 2 flere ganger og det har bare blitt ett barn til nå… Så tror nok det bare er ett.. av 8 innsett har jeg satt inn 1 embryo- 2 ganger og2 embryo- 6 ganger , å har jo bare fått ett barn …holder grunn med en til men om det blir to er det bare kjekt det.. men alltid litt spenning så lenge jeg satt inn to..
Det blir ekstra spennende når det er satt inn to ja! Da er det bare å holde ut spenningen til mandag. :Heartpink
 
Tok hjemmetest i dag. Kunne ikke se noen antydning til strek. 9 dager siden innsett av 5 dagers blasto. Så da blir det blodprøve i morgen for å få bekreftet at det ikke gikk vår vei denne gangen heller. Og så får vi prøve igjen i august. ❤️
 
Hadde uttak i går. Det største folliklene var tomme, så jeg tror jeg egentlig burde hatt uttak på lørdag. Har ikke opplevd tidligere at flere har vært tomme. Ble 8 ut der 6 var modne. Det blir spennende å se om det blir noen blastocyster til slutt. Krysser fingre og tær.
 
Hadde uttak i går. Det største folliklene var tomme, så jeg tror jeg egentlig burde hatt uttak på lørdag. Har ikke opplevd tidligere at flere har vært tomme. Ble 8 ut der 6 var modne. Det blir spennende å se om det blir noen blastocyster til slutt. Krysser fingre og tær.
Du må holde oss oppdatert! Krysser alt for at det blir noen blasto. Jeg hadde første eggløsning etter uttak på fredag. Har 3 muligheter for naturlig befruktning før innsett, så blir spennende å se!
 
Du må holde oss oppdatert! Krysser alt for at det blir noen blasto. Jeg hadde første eggløsning etter uttak på fredag. Har 3 muligheter for naturlig befruktning før innsett, så blir spennende å se!
Spennende tider! Det blir sikkert enda lettere å nyte sommeren nå som du allerede har 5 på frys:Heartred
 
Er det mange av dere som opplever at blastocystene får gode tilbakemeldinger på kvalitet, men at det allikevel ikke går? Har prøvd 8 ganger IVF (4 ferske), og alle gangene er blastocystene fine. De settes inn og de som har festet seg har jeg mistet etter kort tid. Er gravid nå (innsett for ca 14 dager siden), men går nesten ut fra at jeg kommer til å miste om kort tid.
Siste forsøk med eget egg.
 
Er det mange av dere som opplever at blastocystene får gode tilbakemeldinger på kvalitet, men at det allikevel ikke går? Har prøvd 8 ganger IVF (4 ferske), og alle gangene er blastocystene fine. De settes inn og de som har festet seg har jeg mistet etter kort tid. Er gravid nå (innsett for ca 14 dager siden), men går nesten ut fra at jeg kommer til å miste om kort tid.
Siste forsøk med eget egg.
Får du noe støttemedisiner (klexane, prednisolon , abyl e , osv) eller gjort noen tiltak for at det skal feste seg? Scratching? Hystroskopi? Antibiotika for bedre forhold i livmor?

Tror jeg ville sjekket opp enten er det embryoene som ikke overlever eller så må det være noe i livmoren vil jeg tro.
Hausken svarte så fint på det grunn til at det ikke går :


  • Embryo (95%)
  • Økte immunresponser
  • Forstyrret bakt miljø
  • Forhold ved livmoren (polypper, septum. Muskelknuter etc)
  • Forskjøvet vindu
 
Last edited:
Da var to blastocyster sendt til PGT-A testing. Er i gang med ny stimulering til forhåpentligvis siste uttak, før jeg starter på innsett. Har planer om å ta hysteroskopi før innsett for å sjekke at forholdene i livmor er ok.
 
Da var to blastocyster sendt til PGT-A testing. Er i gang med ny stimulering til forhåpentligvis siste uttak, før jeg starter på innsett. Har planer om å ta hysteroskopi før innsett for å sjekke at forholdene i livmor er ok.
Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.
 
Er det mange av dere som opplever at blastocystene får gode tilbakemeldinger på kvalitet, men at det allikevel ikke går? Har prøvd 8 ganger IVF (4 ferske), og alle gangene er blastocystene fine. De settes inn og de som har festet seg har jeg mistet etter kort tid. Er gravid nå (innsett for ca 14 dager siden), men går nesten ut fra at jeg kommer til å miste om kort tid.
Siste forsøk med eget egg.
Jeg har hatt samme opplevelse ja. Har de siste 3 årene satt inn totalt 7 «fine» blastoer, hvor 6 negative tester og en MA (sluttet å utvikle seg i uke 6). Innsett av et topp kvalitets donorembryo nå, negativ test i dag (10 dpo så tidlig dog). Men tenker hvis jeg nå ikke blir gravid så må jeg få et sikkert svar på om det er noe som hindrer at de fester seg. Utmattende å bruke tid på noe som viser seg å kunne ha vært «fikset».
Får du noe støttemedisiner (klexane, prednisolon , abyl e , osv) eller gjort noen tiltak for at det skal feste seg? Scratching? Hystroskopi? Antibiotika for bedre forhold i livmor?

Tror jeg ville sjekket opp enten er det embryoene som ikke overlever eller så må det være noe i livmoren vil jeg tro.
Hausken svarte så fint på det grunn til at det ikke går :


  • Embryo (95%)
  • Økte immunresponser
  • Forstyrret bakt miljø
  • Forhold ved livmoren (polypper, septum. Muskelknuter etc)
  • Forskjøvet vindu
Søskenprøveren, mener jeg har lest at du har vært gjennom flere «tiltak» nå før siste innsett, men fant ikke den meldingen fra deg..vil du si noe om hva du har forsøkt? :Heartred
 
Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.
Jeg har en bicorn uterus som kan øke abortrisikoen. Ved sist utskraping etter en spontanabort ble noe "septum" fjernet. Jeg skal se om det er noen rester igjen og om alt ser greit ut.
 
Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.
Hos meg fant de en skillevegg med første som den gang ble operert og spiren satt på 2 forsøk etter.

Nå med søsken forsøk spurte jeg om denne skilleveggen fra første øyeblikk men de sa bare nei den er operert bort så null problem. Etter mange negative insett tok de endelig hystroskopi og da fant de dødvev etter dær hvor skilleveggen en gang har vært festet, dette ble klippet bort i to runder med hystroskopi . Fikk også antibiotika denne runden og da satt spiren så hos meg så tror jeg absolutt det var livmoren min. For støttemedisiner har vært likt hele tiden på alle forsøk .
Kan jo være forhold i livmor som gjør at det ikke går , eller infeksjon sånn at antibiotika kan være lurt. Ikke dumt sjekke opp vertfal om en har mange negative insett.
 
Back
Topp