Blir UL mandag fordi Hausken skal til Oslo , to dager mindre og vente ! Jippi er da 7+0..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!Spennende, masse lykke til
Gratulerer så mye!! Så godt å slippe å vente!Blir UL mandag fordi Hausken skal til Oslo , to dager mindre og vente ! Jippi er da 7+0..
Ja. Er så spent..på om det er en eller to, tror jo det er en men vet ikke for satt jo inn to..Gratulerer så mye!! Så godt å slippe å vente!
Åååå så spennende! Håper du på to?Ja. Er så spent..på om det er en eller to, tror jo det er en men vet ikke for satt jo inn to..
Blir gla uansett , har satt inn 2 flere ganger og det har bare blitt ett barn til nå… Så tror nok det bare er ett.. av 8 innsett har jeg satt inn 1 embryo- 2 ganger og2 embryo- 6 ganger , å har jo bare fått ett barn …holder grunn med en til men om det blir to er det bare kjekt det.. men alltid litt spenning så lenge jeg satt inn to..Åååå så spennende! Håper du på to?
Det blir ekstra spennende når det er satt inn to ja! Da er det bare å holde ut spenningen til mandag.Blir gla uansett , har satt inn 2 flere ganger og det har bare blitt ett barn til nå… Så tror nok det bare er ett.. av 8 innsett har jeg satt inn 1 embryo- 2 ganger og2 embryo- 6 ganger , å har jo bare fått ett barn …holder grunn med en til men om det blir to er det bare kjekt det.. men alltid litt spenning så lenge jeg satt inn to..
JaDet blir ekstra spennende når det er satt inn to ja! Da er det bare å holde ut spenningen til mandag.
Du må holde oss oppdatert! Krysser alt for at det blir noen blasto. Jeg hadde første eggløsning etter uttak på fredag. Har 3 muligheter for naturlig befruktning før innsett, så blir spennende å se!Hadde uttak i går. Det største folliklene var tomme, så jeg tror jeg egentlig burde hatt uttak på lørdag. Har ikke opplevd tidligere at flere har vært tomme. Ble 8 ut der 6 var modne. Det blir spennende å se om det blir noen blastocyster til slutt. Krysser fingre og tær.
Spennende tider! Det blir sikkert enda lettere å nyte sommeren nå som du allerede har 5 på frysDu må holde oss oppdatert! Krysser alt for at det blir noen blasto. Jeg hadde første eggløsning etter uttak på fredag. Har 3 muligheter for naturlig befruktning før innsett, så blir spennende å se!
Får du noe støttemedisiner (klexane, prednisolon , abyl e , osv) eller gjort noen tiltak for at det skal feste seg? Scratching? Hystroskopi? Antibiotika for bedre forhold i livmor?Er det mange av dere som opplever at blastocystene får gode tilbakemeldinger på kvalitet, men at det allikevel ikke går? Har prøvd 8 ganger IVF (4 ferske), og alle gangene er blastocystene fine. De settes inn og de som har festet seg har jeg mistet etter kort tid. Er gravid nå (innsett for ca 14 dager siden), men går nesten ut fra at jeg kommer til å miste om kort tid.
Siste forsøk med eget egg.
Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.Da var to blastocyster sendt til PGT-A testing. Er i gang med ny stimulering til forhåpentligvis siste uttak, før jeg starter på innsett. Har planer om å ta hysteroskopi før innsett for å sjekke at forholdene i livmor er ok.
Jeg har hatt samme opplevelse ja. Har de siste 3 årene satt inn totalt 7 «fine» blastoer, hvor 6 negative tester og en MA (sluttet å utvikle seg i uke 6). Innsett av et topp kvalitets donorembryo nå, negativ test i dag (10 dpo så tidlig dog). Men tenker hvis jeg nå ikke blir gravid så må jeg få et sikkert svar på om det er noe som hindrer at de fester seg. Utmattende å bruke tid på noe som viser seg å kunne ha vært «fikset».Er det mange av dere som opplever at blastocystene får gode tilbakemeldinger på kvalitet, men at det allikevel ikke går? Har prøvd 8 ganger IVF (4 ferske), og alle gangene er blastocystene fine. De settes inn og de som har festet seg har jeg mistet etter kort tid. Er gravid nå (innsett for ca 14 dager siden), men går nesten ut fra at jeg kommer til å miste om kort tid.
Siste forsøk med eget egg.
Søskenprøveren, mener jeg har lest at du har vært gjennom flere «tiltak» nå før siste innsett, men fant ikke den meldingen fra deg..vil du si noe om hva du har forsøkt?Får du noe støttemedisiner (klexane, prednisolon , abyl e , osv) eller gjort noen tiltak for at det skal feste seg? Scratching? Hystroskopi? Antibiotika for bedre forhold i livmor?
Tror jeg ville sjekket opp enten er det embryoene som ikke overlever eller så må det være noe i livmoren vil jeg tro.
Hausken svarte så fint på det grunn til at det ikke går :
- Embryo (95%)
- Økte immunresponser
- Forstyrret bakt miljø
- Forhold ved livmoren (polypper, septum. Muskelknuter etc)
- Forskjøvet vindu
Jeg har en bicorn uterus som kan øke abortrisikoen. Ved sist utskraping etter en spontanabort ble noe "septum" fjernet. Jeg skal se om det er noen rester igjen og om alt ser greit ut.Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.
Hos meg fant de en skillevegg med første som den gang ble operert og spiren satt på 2 forsøk etter.Hysteroskopi, vil du si noe om hva som er bakgrunnen for det? Dvs hva kan de tenkes å finne? Spurte om jeg burde ta det, og fikk bare «nei det er ikke nødvendig» uten mer begrunnelse. Men føler jeg har hatt så mye negative tester etter innsett av fine egg og bekymret for at det kan være noe implantasjonsproblematikk der…går og kverner litt på om jeg bør ta det selv.