Vi over 38 ❤️

Vi har nå vært igjennom 3 runder IVF på sykehuset i Vestfold uten innsett, og fikk en time hos medicus for en second opinion evnt se på egg donasjon, etter litt ekstra prøver så anbefaler legen eggdonasjon og labsjefen ønsker å prøve ivf…what to do fler som har fått ulike anbefalinger fra samme klinikk?

Last edited:
Vi har nå vært igjennom 3 runder IVF på sykehuset i Vestfold uten innsett, og fikk en time hos medicus for en second opinion evnt se på egg donasjon, etter litt ekstra prøver så anbefaler legen eggdonasjon og labsjefen ønsker å prøve ivf…what to do fler som har fått ulike anbefalinger fra samme klinikk?
Har ikke vært med om akkurat det samme, men kanskje litt lignende. Fikk mer elr mindre anbefaling om eggdonasjon hos klinikken jeg først var på, ivf uten å få noe tilbake. Neste klinikk fikk helt andre resultater. Så har ikke fått ulik anbefaling fra samme klinikk… Det er veldig vanskelig psykisk å ta slike valg. Vanskelig uansett om man må ta valg elr ikke. Har dere kommet noe lenger i tankene kring hva dere skal gjøre?

Sniker meg inn hær da jeg blir 38 på nyåret nå.

37 , 1 barn fra før (ivf satt på 3 forsøk), nå ivf søsken skal i gang med 3 søsken forsøk i starten av januar , holder til hos Jon hausken . Menopure, prednisolon , ovitrelle, fyrmadel, progynova, klexane , clycogest .. hadde scratching forje mandag .

Last edited:
Har ikke vært med om akkurat det samme, men kanskje litt lignende. Fikk mer elr mindre anbefaling om eggdonasjon hos klinikken jeg først var på, ivf uten å få noe tilbake. Neste klinikk fikk helt andre resultater. Så har ikke fått ulik anbefaling fra samme klinikk… Det er veldig vanskelig psykisk å ta slike valg. Vanskelig uansett om man må ta valg elr ikke. Har dere kommet noe lenger i tankene kring hva dere skal gjøre?
Ja, mange tanker og usikkerhet, vi må bare gå for magefølelse og styrer etter at vi ikke ønsker å angre på at vi ikke prøvde.. så vi landet på at vi gir IVF en sjanse til på priv.klinik nå på nyåret, hvis vi får samme utfall som på off.sykehus så blir det donasjon

Helt uvirkelig, men er faktisk 20+0 i dag. Har så langt hadd 8 ultralyder og god oppfølging fra sykehus og privat gyn. Morkaken ligger på fremre vegg litt til høyre så første tegn på bevegelse var 19+1 og i går fikk til og med pappaen kjenne spark utenpå magen :Heartred
Nå håper jeg at jeg skal klare å senke skuldrene og nyte resten av denne reisen. Sende mange gode klemmer til alle fine damer her inne i vår lille gruppe, med ønske om en fin adventstid :Heartred
Kjære deg! Så gode nyheter :Heartbigred

Jeg er har også fått hjelp av Medicus Oslo. Satt inn 30.10 og har ikke testa enda.

samme situasjon som deg. Har satt inn topp kvalitet blastoer 5 ganger på søskenforsøket (1 festet seg, resten har ingenting skjedd med - og siste blir avklart de neste dagene). Lite endring i behandlingsopplegg, ingen tilleggsundersøkelser..

Hvor mange ganger har du satt inn uten at det har fungert?
Hvordan går det med deg? Ble du gravid i oktober? :)

Hvordan gikk det med dere? Ble det eggdonasjon?

Hei alle fine damer :) melder meg inn her:

BabyAlma - 44 - B3 - Medicus - åttende forsøk på nr. 3 (etter til sammen syv fryseforsøk ved Porsgrunn).

Blir muligens ED på oss nå, men blir nok ikke før tidligst april. Rastløs og vil bare komme i gang :)

Det ble en runde til med IVF…fikk ut 14 egg, 11 modnet og 8 befruktet….nå venter vi i spenning på om noen av de klarer utviklingen utover dag 2-3 som har vært grensen så langt
Spennende.. krysser fingrene for dere..
Er selv i gang med stimulering 3 søsken forsøket dette og siste av 3 pakk , første ul tirsdag..

Last edited:
Oppdatering herfra.

2 avbrutte forsøk siden november. Og venter nå på at mensen skal komme tilbake så vi kan prøve igjen. 4 uker siden jeg stoppet på medisiner. ❤️ såå lei av å vente. Bare såå klar for å få begynne igjen.

Ønsket om å få oppleve å bli mamma er bare blitt sterkere ❤️

Oppdatering herfra.

2 avbrutte forsøk siden november. Og venter nå på at mensen skal komme tilbake så vi kan prøve igjen. 4 uker siden jeg stoppet på medisiner. ❤️ såå lei av å vente. Bare såå klar for å få begynne igjen.

Håper den kommer snart. Er så typisk at det tar tid .. masse lykke til

Oppdatering herfra.

Verste er ventingen! Så frustrende! Håper dere er i gang igjen snart!
Hva er grunnen til at forsøkene har blitt avbrutt da?

Back
Topp