Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TvitviDa er man offisielt en ruger (igjen). Tar imot alle mulige kryssede fingre og tær med stor takk.
Gratulerer Har jeg aldri hørt om, men ville ringt fastlegen og bedt om en henvisning på bakgrunn av skrivetHei, flotte damer. Jeg var så heldig at jeg til slutt ble gravid, og har klart å beholde en fin blasto på mitt 14. innsett. Er i uke 35 nå. Ryddet ivf-papirene mine, og oppdaget at klinikken (offentlig) anbefaler en ekstra vekstkontroll i uke 34, når en er over 35 år. Jeg blir 39 i år. Er dette noe andre er kjent med? Får man henvisning til dette fra lege?
Takk Tenkte litt på å høre med fastlegen, har bare aldri hørt om det jeg heller.Gratulerer Har jeg aldri hørt om, men ville ringt fastlegen og bedt om en henvisning på bakgrunn av skrivet
Hei Lemuren, korleis går det med deg? Kryssar alt!!!Da er man offisielt en ruger (igjen). Tar imot alle mulige kryssede fingre og tær med stor takk.
Så fantastisk kjære deg. Dette unner jeg dereVi venter en jente
Så fantastisk kjære deg. Dette unner jeg dere
fantastisk og hipp hurra for jenteVi venter en jente
Hei og takk som spør! Jeg er redd for at det ikke går veien. Har hatt rosa utflod de siste dagene, og regner med det er mensen som er på vei. Den skal etter kalenderen komme rundt morgendagen... snøhvite tester...Hei Lemuren, korleis går det med deg? Kryssar alt!!!
Ja, veldig stasfantastisk og hipp hurra for jente
Så gøy! Det blir så mye mer virkelig når man vet mer om den lille personen som vokser der inneVi venter en jente
Lykke til flotte deg, nå krysser jeg alt for at dette er gangen deres!Da var første sprøyte satt Nå krysses alt som krysses kan for at det er nettopp denne runden med nye medisiner som skal til for at lillesøster/bror kommer
Ååååå for en hærlig tid Nyprøver. Tenk at hun er 7 mnd allerede. Tiden går så alt for fort. Her har vi nettopp feiret vår lille 3 åring og det føles som om det var i går at vi kom hjem med han fra sykehuset. Nyyyt bare nyyyt!!!!Lykke til flotte deg, nå krysser jeg alt for at dette er gangen deres!
Føler meg virkelig heldig som klarte få denne fantastisk personen jeg har her hjemme! Nå er hun akkurat blitt syv mnd, dagen før hun gikk inn i syvende mnd så begynte hun krype. Veldig stas
Jeg hadde samme tanke da jeg sto i alt dette, var så godt å seng høre alle dere som viste hva jeg sto opp i og hele prosessen. Jeg tenker mange ganger, tenk at kroppen og hodet klarte alle gangene! Tenk at vi som par klarte det! Nei, IVF er ikke for pyser! Skulle gjerne fått et til barm, men jeg og vi klarer ikke flere ganger. Alle tårene, følelsen ved tester og alt blir for mye til en runde eller 10 til. Kan si at ja, det er verdt det. Men på en annen måte så kanskje ikke flere runder hadde kroppen klart den dag i dag.Ååååå for en hærlig tid Nyprøver. Tenk at hun er 7 mnd allerede. Tiden går så alt for fort. Her har vi nettopp feiret vår lille 3 åring og det føles som om det var i går at vi kom hjem med han fra sykehuset. Nyyyt bare nyyyt!!!!
Tusen takk for lykkeønskninger. De taes alltid imot med åpent hjerte og en tåre i øyekroken. Setter sånn pris på dere alle her inne
Ja, veldig enig i det altså Du nærmer deg uke 30 nå, eller?Så gøy! Det blir så mye mer virkelig når man vet mer om den lille personen som vokser der inne
Trykte liker for det er jo potensielt mye egg, selv om de er litt tregstartetStimuleringsdag 8 og første ul kontroll gjennomført. Endometriet er på 7.5.
5 folikler på høyre side. 2 på ca 2 cm, resten under 2 cm.
12 folikler på venstre side. 3 på ca 1 cm. Resten under 1 cm. Mye smått.
Blir spennende å høre hva de tenker nå for dette var ikke akuratt noe å skryte av