Vi over 38 ❤️

Ja, det kan jo muligens se sånn ut :). Spennende greier da! Har du merket forskjell på nivået ditt i FSH etter du har startet på q10, eller har du kanskje ikke målt?
Nei jeg har ikke målt, men første uttak etter å ha gått på det i ca 1,5mnd resulterte jo i bedre kvalitet på alle eggene. Selv om jeg bare endte opp med 1 som kunne settes inn så var det betydelig flere som hang med til dag 5.
Er kjempespent på neste uttak nå etter 4 mnd på q10 og litt andre godsaker.

Nei jeg har ikke målt, men første uttak etter å ha gått på det i ca 1,5mnd resulterte jo i bedre kvalitet på alle eggene. Selv om jeg bare endte opp med 1 som kunne settes inn så var det betydelig flere som hang med til dag 5.

Jeg har to forsøk bak meg fra Danmark - begge gangene delte de befruktede eggene seg feil/ sluttet å dele seg.
Så har jeg ett forsøk på Spiren, hvor jeg tok Q-10 i forkant (i 2-3 måneder). 4 egg ut, 3 befruktet, 2 som sluttet å dele seg, men én 5-dagers 4AA-blasto på frys.

Ikke sikkert det er Q-10, for mye annet som var forskjellig også, slik som stressnivå feks, men dersom det var det lille ekstra som skulle til, er det jo fantastisk.

Krysser uansett fingrene for at dette var det ene gullegget jeg trengte. (6+6 i dag)

Ja, det blir veldig spennende! Håper lang protokoll og vitaminsnask gjør underverker ❤ Fikk med meg den gode økningen din ja. Håper det gjør susen her også. Syns det er utrolig fascinerende om det faktisk synes på blodprøvene også.

Ja, det blir veldig spennende! Håper lang protokoll og vitaminsnask gjør underverker ❤ Fikk med meg den gode økningen din ja. Håper det gjør susen her også. Syns det er utrolig fascinerende om det faktisk synes på blodprøvene også.
Kanskje jeg skulle ha tatt en blodprøve jeg også....

Kanskje jeg skulle ha tatt en blodprøve jeg også....
Det hadde vært spennende! Gjør det hvis det passer seg sånn :) Jeg ba ikke spesielt om det, men legen ønsket det i fbm utredning HA. Blodprøvene mine er jo nærmest perfekte nå, så skjønner ikke hvor det går galt :hungover:

Å herregud som hjertet mitt banker nå!!!
E42718DB-A8C7-4C46-B976-25138AB0CF14.jpeg

Å herregud som hjertet mitt banker nå!!! Vis vedlegget 365802

Hurrrraaaaaaaa!!!!!
9. forsøk!
Da betyr det at det er verdt å fortsette for oss på geriatrisk også!
Gratulerer!

Eller var det 9 forsøk totalt? Hvor mange på barn #2 i så fall?

Hurrrraaaaaaaa!!!!!
9. forsøk!
Da betyr det at det er verdt å fortsette for oss på geriatrisk også!
Gratulerer!

Eller var det 9 forsøk totalt? Hvor mange på barn #2 i så fall?
Tusen takk! Vi har hatt 9 søskenforsøk på 2 år nå, nr 1 kom på første forsøk. Heia geriatrisk! :D

Tusen takk! Vi har hatt 9 søskenforsøk på 2 år nå, nr 1 kom på første forsøk. Heia geriatrisk! :D

Nå må du bare bære forsiktig fram helt til mål.
Vi følger rett etter.
Heia geriatrisk! :happy:

Hei! Er det noen av dere som er gode på hormonprøver, og vet hvordan FSH opptrer feks i lutealfasen (ca 21 dager etter SA startet). Jeg har tidligere målt 8-9, og fikk nå en måling på 6. Lurer på om tallet ikke kan brukes til noe fornuftig siden det ikke er målt i follikelfasen, eller om q10 kan ha påvirket? Noen som vet hvordan progesteron burde være etter el?
Hei Dipsy, eg har akkurat målt progesteron. Om det er mindre enn 3 har du ikkje hatt eggløsning, som det var i mitt tilfelle. Denne gongen var målet for meg å ikkje ha hatt eggløsning for å kunna ta ERA-test. :happy: Om du har hatt eggløsning, trur eg verdien skal vera over eller rundt 15.

Å herregud som hjertet mitt banker nå!!! Vis vedlegget 365802
Herregud, Lura!!!!! Åååååååh, så fantastisk!!! ❤️❤️

:blob5:blob3:blob7:blob9:blob10:blob3:blob5

Heiar sånn på den lille spiren. Heia deg, heia oss! Håpar på ei bølge med gode nyheiter i denne gruppa vår no. Det fortjener me! Kor mange DPO er du? Du får gi beskjed når du vil flyttast til gravid. :D Sender mange klemmar din veg

Herregud, Lura!!!!! Åååååååh, så fantastisk!!! ❤️❤️

:blob5:blob3:blob7:blob9:blob10:blob3:blob5

Heiar sånn på den lille spiren. Heia deg, heia oss! Håpar på ei bølge med gode nyheiter i denne gruppa vår no. Det fortjener me! Kor mange DPO er du? Du får gi beskjed når du vil flyttast til gravid. :D Sender mange klemmar din veg
Jeg går helt rundt meg selv og har lyst å både le og gråte om hverandre, men dette er så skummelt. Jeg var så forberedt på én strek, så det er helt uvirkelig at det dukket opp en til! Foreløpig er det bare en positiv test, jeg tar ikke noen gleder på forskudd. Det er ganske nøyaktig 2 år siden forrige positive test, og det endte ikke bra, så jeg må ta noen tester til før jeg tror på dette :nailbiting: 13 dager siden uttak i dag, testdag fra klinikken er egentlig på tirsdag.

Heia alle sammen, får jeg det til så kan dere også! :Heartpink

Her blir det ERA-test som planlagt på tirsdag! Juba! Her jublar me for kvart steg som går som planlagt. :p Tok progesterontest denne veka som viste at eg ikkje har hatt eggløsning og dermed kan ta ERA-testen som planlagt. Så no er hormonella i gang med både Progynova, Crinone og Aspirin… I tillegg til betablokker, vitaminar og kosttilskudd. :wtf: Kjenner meg trøtt og sløv og sur innimellom, men I’m hanging in there. I det minste er det lettare psykisk at det er IVF-relatert og at me beveger oss mot eit innsett. Skal på UL i morgon for å sjekka slimhinne og om eg har follikelvekst. Kryssar fingrane for at eg ikkje har follikel over 15 mm. Enten så skal dei voksa, eller så skal dei ikkje voksa desse folliklane… :wideyed: Ikkje enkelt det her. Om eg ikkje har follikelvekst, skal eg ta sprøyte på tirsdag for å nedregulera systemet i forkant av fryseforsøk. Sprøyte i rumpa i tilfelle! Som mannen må ta på meg. Hjeeeelp!! Nervøs for alle desse stega framover… Får fokusera på ein ting om gongen! Det store målet no er å kunna gjera innsett 12. oktober!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Her blir det ERA-test som planlagt på tirsdag! Juba! Her jublar me for kvart steg som går som planlagt. :p Tok progesterontest denne veka som viste at eg ikkje har hatt eggløsning og dermed kan ta ERA-testen som planlagt. Så no er hormonella i gang med både Progynova, Crinone og Aspirin… I tillegg til betablokker, vitaminar og kosttilskudd. :wtf: Kjenner meg trøtt og sløv og sur innimellom, men I’m hanging in there. I det minste er det lettare psykisk at det er IVF-relatert og at me beveger oss mot eit innsett. Skal på UL i morgon for å sjekka slimhinne og om eg har follikelvekst. Kryssar fingrane for at eg ikkje har follikel over 15 mm. Enten så skal dei voksa, eller så skal dei ikkje voksa desse folliklane… :wideyed: Ikkje enkelt det her. Om eg ikkje har follikelvekst, skal eg ta sprøyte på tirsdag for å nedregulera systemet i forkant av fryseforsøk. Sprøyte i rumpa i tilfelle! Som mannen må ta på meg. Hjeeeelp!! Nervøs for alle desse stega framover… Får fokusera på ein ting om gongen! Det store målet no er å kunna gjera innsett 12. oktober!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Dette er jo såååå spennede Smuta :smiley-bounce012
Nå må det bare gå veien for dere. Skal markere 12 oktober i kalenderen og sende gode tanker deres vei hver dag fremover :Heartred

Back
Topp